Papírová liga | Ninja hvězda (Shuriken)

Autor: || Zveřejněno: 6.4.12

Ahooooj, Yarodomo :D

Nebudete tomu věřit, ale zase mě popadla sezóna papírové ligy, kterou jsem tu rozpoutala minulým článkem o výrobě japonského meče z papíru xD Mám opravdu moc ráda origami, ale vždycky mám problém s tím, že mi příjdou zbytečné. Některé origami výtvory jsou opravdu krásné a člověk si je rád někde vystaví, ale po nějaké době to omrzí a když to nabere dostatečnou vrstvu prachu, tak se to buď uklidí někam do staré krabice na půdu nebo se to rovnou vyhodí. Zbytečné není zrovna slovo, které bych tu měla použít, spíše než to by to chtělo něco více pravdivého. Origami přece jen mají svoji užitečnost a tím je vylepšení vašeho přemýšlení, zručnosti a trpělivosti ... když už nic jiného xD Pro mě je to ale jinak naprosto zbytečná věc a plýtvání papíry, i když to hezky vypadá xD

Ale proč tu vlastně mluvím o origami, s minulým článkem to nemá nic společného, ale tentokrát jsem se na jednu origami vrhla xD Zkoušela jsem si totiž vyrobit shuriken neboli ninja hvězdu či hvězdici. Zase to je jak jinak než po vzoru anime NARUTO, kde se tyhle věci vyskytují v nespočetném množství. Chtěla jsem si taky zaházet těmato věcma, a proto jsem na youtubku hledala nějaký návod, jak na to ... a hned na mě vyskočila spousta videií a druhů origami hvězdic. Nevím, zda je to přímo origami, nejsem na takové věci, ale když tam nepoužívám nůžky ani žádnou jinou věc a jen ohýbám papír, tak je to origami, že?? xD Já jsem na tyhle věci byla vždycky antitalent xD Ale poskládat tuhle hvězdu je mnohem lehčí než by se na první pohled mohlo zdát. Stačí Vám k tomu jeden nebo dva papíry A4 a hned máte jeden pěknej shuriken a můžete s ním lítat po domě a kříčet na všechny ať se nehnou nebo je trefíte!! xD


Můžete taky shuriken vylepšit různě barevnými papíry, vypadá to opravdu dobře, když máte jednu část bílou a druhou například černou *^* ... Jednou jsem zkoušela vytvořit shurikeny z CDček. Nůžkama jsem je pěkně rozstříhala, nezapomněla si u toho pořádně pořezat všechny prsty a nakonec to stejně nevypadalo moc dobře TT3TT ... Tyhle papírový jsou jednoduše nejlepší, a když si zapamatujete postup, tak máte nudné hodiny ve škole hned veselejší xD Můžete také zkoušet různé velikosti těchto hvězd. Ve všem záleží na velikosti papíru, který použijete. Můžete použít standartně A4, z které vytvoříte hvězdici velkou asi na dlaň. Když použijete papír A3, tak ji hned máte o něco větší. Opravdu záleží jen na Vás, já třeba občas vytvářím tyhle hvězdice z novin. Vezmu ty nepotřebné reklamní letáky, co nám furt někdo hází do schránky, a vytvořím z nich velkou kopu hvězdic, které pak házím všude okolo sebe xD


Protože jsem nechtěla tolik plýtvat papírem, tak jsem začala ty hvězdice dělat jen z jedné A4, než jak je v návodu ze dvou. Je to výhodnější, hvězdice pak sice není tolik tvrdá, ale lépe se papír ohýbá, když je ho méně. Jednoduše vezmu A4 a po délce ji rozdělím na dvě poloviny a s těmi pak pracuju stejně jako se dvouma A4, jen je nepřehýbám tolikrát. Podle mě je to lepší, protože na konci se Vám s tenčím papírem pak bude lépe pracovat a nemusíte na to jít s velkou silou. Ale zaleží na každém, jak mu to vyhovuje, nebudu Vás nutit něco měnit xD Rozhodně tuhle papírovou skládačku vyzkoušejte, protože je to velká zábava a hlavně, můžete se tím pak chlubit ve škole a uspořádat velkou ninja bitvu!! xD Jen si dávejte pozor, ať tím někoho nezraníte, přece jen má hvězda ostré špice a zásah do oka by opravdu nebyl příjemný ... věřte mi, znám z vlastní zkušenosti xD

Tady máte nějaké fotky mých hvězdic různých velikostí. Jsou poskládány podle velikosti papíru, jaký jsem k jejich vytvoření použila, takže z leva je to A3, A4, A5 a A6. Ta malinká dala opravdu zabrat. Právě zkouším i ještě jednu mnohem menší, ale s tím už se vůbec nedá pracovat xD Když si vezmete velké noviny, jako je třeba Rovnost nebo Lidovky a vezmete celou dvojstránku, což je vlastně A2, jestli se nepletu ... z toho jsou pak opravdu velké hvězdice, jen nejsou tak pevné jako ty malé, ale všechno se dá zpravit papírem a lepící páskou, jen to chce trochu fantazie xD Hlavně se nesmíte bát si s tím vyhrát xD


No, a to je pro dnešek asi tak všechno, tak honem do pelechu, ať se ráno aspoň dokopu k tomu vstát z postele xD Doufám, že jsem Vám ukázala něco trochu nového a zábavného. Nebojte se do komentářů dát fotku Vaších vytvorů, abych mohli načerpat inspiraci!! :3

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!