Papírová liga | Japonský meč

Autor: || Zveřejněno: 2.4.12

Tak, znovu zdravím, Yarodomo xD

Poslední dobou (asi dva dny xD) se tu vyskytuju nějak často, nemyslíte?? xD Pravděpodobně jsem chytla nějakou divnou nemoc, ale nebojte, já jsem ten typ člověka, co léčí hodně rychle ... v tomhle případě bohužel TT3TT ... Ale nechme toho kecání. Protože po minulém článku, kdy jsem vytvářela čelenku z anime NARUTO, mě tohle vyrábění nějak chytlo, tak jsem si začala hledat na youtubku nějaká videa na výrobu věcí. A protože jsem totální antitalent, tak jsem zůstala radši v papírové lize, která je svým způsobem jednodušší a nemusím se bát, že něco zničím xD Na youtubku se mi povedlo najít jedno video na malý papírový japonský mečík :3 ... A protože mě to opravdu zaujalo, hned jsem si sehnala papíry, nůžky a lepící pásku a pustila se do tvorby xD

Našla jsem dva zdroje, kde se vytváří tenhle meč stejným způsobem. U každého zdroje se ale vytváří meč v jiné velikosti a u druhého zdroje meč nemá záštitu, která odděluje čepel od jílce. Jinak je to na stejném principu, u prvního zdroje využívá autor i speciální oboustrané lepící štítky, já to místo nich jednoduše slepila lepící páskou, jak to udělal autor druhého zdroje. Je to snažší, než někde shánět podobné lepící štítky. Pak je tu ještě rozdíl v tom, že u druhého zdroje je meč zpevněn tím, že do jeho vnitřku strčíte ještě srolovaný papír. Takhle je to možná nepochopitelné, ale jakmile uvidíte video, tak Vám to všechno začne dávat smysl xD



Ale dost toho kecání, pojďme na ty videa. Jako první zdroj mám videa od chlápka s přezdívkou "The Mighty Melv", vytváří hodně podobných věcí jako je tenhle meč. Podle mě opravdu zajímavá videa, jedinou nevýhodou je, že autor mluví anglicky. Samozřejmě, můžete zvládnout sestavení meče jen tím, že budete opakovat to, co dělá. K tomu člověk nepotřebuje vůbec rozumět angličtině, což je pro mě výhodou, jelikož moje angličtina je hluboko pod bodem mrazu xD Vyrábění tohoto meče má rozděleno do šesti částí po šesti až desíti minutách. První video slouží pouze jako seznam všech věcí, které je dobré si předem připravit - pro mě to byly: papíry, pravítko, tužka, nůžky a lepící páska. Můžete také použít barevné papíry, aby to tak vypadalo lépe xD A poslední video je pouze k dodělání detailů, ozdob a podobně. Takže hlavní jsou pouze prostřední čtyři videa xD

Autor bohužel znepřístupnil tato videa pro webové stránky, takže si musíte kliknout na odkazy a koukat na youtubku xD ... První část - příprava, druhá část - čepel, třetí část - pochva na meč, čtvrtá část - jílec, pátá část - záštita a poslední část - dodělání detailů ... :3

Druhý zdroj tvoří pouze jedno video, které je zrychlené a najdete v něm celý postup. Autor má přezdvíku "CrazyPT" a podle mě je to opravdu cool chlápek. Vytváří neuvěřitelné množství zbraní z papírů a krabic, dělá návody a Vy si můžete pak něco podobného snadno vytvořit doma také ... naprosto boží!! *^* Výhodou tohoto videa je fakt, že je zrychlené, takže se tam nemluví, nemusíte tak umět žádný cizí jazyk a také nemusíte přepínat na další díly videií jako u předešlého autora. Podle tohoto videa budete potřebovat pouze papíry a lepící pásku ... a možná nůžky na lepící pásku, pokud ji neumíte trhat. Zase můžete použít barevné papíry, aby to vypadalo lépe xD A tady je video s postupem jak na to :3


Určitě jste si všimli ještě jednoho rozdílu a tím je poutko na zadní straně obalu meče. Slouží pro připnutí na pásek, jak můžete vidět na konci videa ... no, podle mě užitečná věc, pokud máte v plánu jít s papírovým mečem u pasu po ulici či vesnici xD Pro mě jasně užitečný, jsem takovej šílenec, který je toho opravdu schopný, až někdy uvidíte šílence běhat po ulicích a vytahovat od pasu papírovej meč, tak jsem to já xD No, dám Vám sem nějaké fotky mého výtvoru. Neměla jsem bohužel po ruce barevné papíry, takže můj první pokus byl čistě bílý ... TT3TT Ale podle mě se opravdu vyvedl a jsem za něj opravdu ráda *^*


Zkoušela jsem ještě jeden další meč, takovou zvětšenou verzi, jelikož mě to opravdu začalo bavit. Bohužel to není tak pevné jako ta malá verze, možná by bylo lepší, kdybych to vytvořila z nějaké staré krabice ... zkusím s tím ještě něco udělat, aby to bylo pevnější xD ... Mělo to vypadat jako katana, ale nejspíš, jsem se zrovna netrefila do vzhledu správně, ale tak ... hlavní je, že jsem to zkusila a snaha taky byla xD ... Teď tady s tím lítám po baráku a všechny děsím xD


U druhého pokusu jsem dokonce našla i pár barevných papírů, takže jsem je hned musela vyzkoušet xD A nevypadá to zase tak moc špatně xD ... Doufám, že se Vám Váš pokus také povedl a určitě nám sem potom hoďte do komentu nějakou fotku, ať můžeme čerpat inspiraci *^*
Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!