Jak na Naruto čelenku xD

Autor: || Zveřejněno: 1.4.12

Ahoooj, Yarodomo xD

Tak jsem tu zase dlouho nebyla xD No dobře, možná už je to dýl jak "dlouho", ale kdo by to počítal, že?? xD Rozhodně to není dobře, takže tu je další článek xD Jednou jsem se tak rozhodla, že bych si chtěla pořídit ninja čelenku, kterou určitě všichni znáte. Je to čelenka z anime NARUTO, já konkrétně jsem vždycky chtěla čelenku se znakem listové vesnice Konoha ... hlavně kvůli tomu, že úplně zbožňuju Kibu Inuzuka, postavu, která pochází z této vesnice!! *3* ... Jenomže v tom je jeden háček, já nemám peníze na to, abych si ji někde kupovala. Vím, že si ji můžete sehnat třeba na Mangashopu, upřímně ... je to jediný zdroj, o kterém vím xD ... Každopádně, jelikož jsem chudý člověk, rozhodla jsem se si čelenku zkusit vyrobit doma ... vlastnoručně xD

Pravděpodobně si říkáte, že to není žádný velký problém, ale věřte mi ... já a ruční práce, to nejde dohromady ... na co šáhnu, to už nikdo nikdy v životě nedokáže dát dohromady xD Ale i přesto jsem popadla svou odvahu, kupu jehel, abych měla nějaké do zásoby, až je všechny zničím, nějakou tu látku, nit a samozřejmě i kus plechu, abych si tak mohla vytvořit svou vlastní čelenku a nemusela za ni utrácet a hlavně ... když je něco domácího a ještě k tomu vlastnoručně udělaného, tak k tomu pak člověk má úplně jiný vztah xD ... Myslím, že nejsem jediná, kdo si něco takového myslí, každý má k něčemu, co si vyrobil jiný vztah než k něčemu, co si koupil ... teda aspoň u mě je to takové nepsané pravidlo xD ... No, moje čelenka nakonec nedopadla sice zrovna dvakrát dobře, ale myslím, že snaha se cenní a moje rozpíchané prsty a pořezané ruce za to opravdu stály xD

Čelenku jsem dělala tady podle tohoto návodu. Nebudu ho sem celý přepisovat, protože autorka to má opravdu dobře popsané a myslím, že bych se tu jen zbytečně opakovala. Pokud si chcete udělat svoji vlastní čelenku, tak Vám určitě tento návod vřele doporučuju :3



Samozřejmě si můžete vymyslet i různé vychytávky podle toho, jaké zdroje máte možnost využít. Někdo třeba nemá zrovna po ruce nějaký kus plechu, tak může tenhle drobný zádrhel vyřešit obyčejnou plechovkou od nějakého energetického nápoje, coly nebo třeba i piva. Jednoduše nůžkama vystřihnete pěkný obdélník s kulatými rohy, aby to vypadalo věrohodně a hodíte jej pod něco těžkého, aby se Vám plíšek trochu vyrovnal. Další vychytávka může být samotný nákres znaku vesnice na plíšek. Můžete použít lihovku, jak říká autorka a dobré je také si znak na plíšek jemně vyrýt, aby se pak barva z lihovky dostala do rýh a vydržela tak na čelence déle xD

Co se týče připevnění plíšku na čelenku, tak tady jsem trochu podváděla. Podle návodu se má plíšek na látku přilepit lepidlem, nejlépe nějakým, který opravdu drží dvě věci pohromadě. Ale není to pravidlo, které musíte dodržet! Někteří lidé si na plíšku udělají dirky a přišijí ho k látce, já jsem poprosila svého dědu, aby mi plíšek k látce pěkně přinýtoval xD Nejen, že plíšek na čelence pevně drží, ale dokonce to vypadá jako skutečná čelenka z anime. Teda, bylo by mnohem lepší, kdyby se mi povedlo ty nýty umístit tak, aby byly trochu symterické, ale moje možnosti jsou omezené xD Člověk pak nemusí stříhat a lepit na čelenku ještě malá kolečka. Musím říct, že ze všeho nejméně se mi povedl právě znak vesnice. Mám ho tak nějak roztáhlý a malý, ale i tak jsem s tím spokojená :3 Hodím Vám sem pár obrázků mého výtvoru, aby jste mohli třeba chytit nějakou inspiraci, jak by to nemělo dopadnout xD




Hlavně si dávejte pozor na možné úrazy!! Přece jen pracujete s velmi ostrými nástroji - jehly, nůžky, plech s ostrými hranami a podobně. Rozhodně to nepodceňujte, nebo skončíte jako já s krvavýma rukama xD A nezapomeňte nám sem také hodit fotku Vašeho výtvoru, Yarodomo!! :3


Baka Kamaru xD ... toť k tomuto tématu asi vše :3

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!