„V životě nevěř tomu, kdo tě klame, ale nezklam toho, kdo ti věří.“

Autor: || Zveřejněno: 27.10.16

- neznámý autor 
 
 
Yarodomo!! *////*

Nebudete tomu věřit, ale opravdu jsem se rozhodli napsat další článek. Vím, že to tu poslední dobou hodně stojí, pamatuju si dobu, kdy jsme přidávali články i několikrát denně a za měsíc bylo venku zaručeně víc než jen tři, čtyři články. Bohužel, není dostatek času a ... tak trochu ani nálada. Chci říct, máme tolik témat a nápadů na články, ale kvůli nedostatku času se snažime denně stihnout spoustu věcí, což nám ke konci dne všechno tak znechutí, že opravdu jen padnem mrtví do postele a čekáme na další nezkrotné ráno. Když konečně nějaký ten menší okamžik volna najdeme, tak ho raději strávíme koukáním na anime, filmy, čtením mangy či knížek, hraním videohrem nebo třeba jen válením se v posteli (nebo v kuchyni!! *////*), než aby jsme seděli u počítače. Psaní článku bez energie či nálady totiž není žádná zábava a my z toho pak vůbec nic nemáme. Nemluvě o tom, že články, vytvořené za takových podmínek, jsou opravdu velmi depresivní a řekla bych, že i nejméně čtivé. Né, že by někdy naše články byly nějak super úžasné, ale pořád je lepší psát je v dobré náladě než z vyčerpaní.

Ještě takhle na začátku bysme chtěli všechny upozornit!! Tohle je zase jeden z našich vykecávacích článků, takže tu prosím nečekejte něco rozumného či smyslupného. Ostatně, na tomhle blogu se něco takového nedá nikdy čekat, takže jste si všichni už určitě zvykli >////<
 
EDIT: 29.10.2016 21:29 
↓ Nový Halloweenský kabátek!! *////* ↓
 
Na začátku, než se dostaneme do těch nejdivnějších vod naší mysli, bysme chtěli říct pár slov k našemu novému kabátku!! *////* ... Během toho všeho zmatku, který v našem životě poslední dobou vládne, jsem si uvědomila, že už za sebou vlastně máme přechod na PODZIM a já jsem na to vůbec nijak nezareagovala!! Měla bych se stydět, je to moje nejoblíbenější období a já o něm ani nenapíšu článek!! Ale protože se přávě nacházíme v měsíci říjnu, který je mimojiné obdobím nadpřirozenosti, a pomalu se k nám blíží anglosaský svátek Halloween následován českými Dušičkami, rozhodla jsem se náš blog trochu obohatit o tu temnější atmosféru. Sice tak trochu předbíháme času, ale jsem si jistá, že nebudu mít tolik času, až bude ten pravý Halloween, tak jsem si řekla, že lepší bude udělat nový kabátek dřív než pozdě. Když už jsem prošvihla možnost udělat podzimní kabátek, tak ať mi aspoň tato příležitost neunikne!! *////*

Bohužel, pokud bych měla náš nový kabátek zhodnotit, tak mu dávám palec dolů. Našla jsem jeden naprosto úžasný obrázek na mé velmi oblíbené a populární stránce zerochan.net, ale vůbec jsem nevěděla, jak z něj udělat dobrý dess. Nakonec mě chytila múza a napadla mě jedna velmi úžasná myšlenka, ale ani zdaleka se mi nepodařilo můj nápad ztvárnit tak, jak bych si přála. Vypadá to strašně, barvy k sobě neladí, text je příliš veliký a ikonky v menu jsou jen laciné kopie těch, co jsem dělala k předešlému (mnohem povedenějšímu) Halloweenskému dessu. Myslím, že nakonec to možná ještě celé předělám. Líbí se mi ten červený nádech toho všeho, ale to je asi tak všechno. Opravdu jsem tentokrát sama se sebou velmi zklamaná, budu se na to muset ještě jednou podívat a zkusit vymyslet něco povedenějšího TT////TT ... A to jsem si začínala myslet, že mi to s tou grafikou možná i jde ... a pak se mi podaří vyplodit toto ... opravdu, zkusím vytvořit něco lepšího, ale pokud se mi nic dostatečného nepodaří vymyslet, tak tu tohle zůstává TT////TT
Myslím, že to bereš príliš vážně. Z mého pohledu to vypadá docela dobře. Je pravda, že jsi vytvořila i lepší, ale tohle stále není to nejhorší x)
Ty víš, jak člověka potěšit xD
Jsem v tom rozený expert x)


Pro jistotu tu je i náhled, jak to vypadá u mě, samozřejmě každý může mít jinou velikost obrazovek, takže se to bude trochu lišit, ale jako hrubý odhad to postačí. Pokud někdo najde chyby, tak nám je může nahlásit do komentářů, i když nevím, jestli tento dess ještě do pondělka nezměním. Uvidíme, možná ho jen trochu upravím, aby nevypadal tak otřesně. Každopdáně, pro jednou nejsem s novým vzhledem našeho blogu spokojená, pravděpodobně jsem vyšla ze cviku (i když tu nikdy žádný nebyl), přece jen je to už nějaká doba, co se tu naposledy měnil dess. Taky je to už nějaká doba, co se tu naposledy objevil nějaký rozumný článek.

Jak už jsem se tu zmiňovala, tak jsem se rozhodla nový vzhled našeho blogu trochu poupravit. Stále to není podle mých představ, ale příjde mi daleko lepší, než ta starší verze. Ovšem, to může být jen osobní názor, takže v komentářích můžete třeba i tyhle dvě verze porovnat, okomentovat či zkritizovat *////*

↓ Další díly "článků na pokračování"?? ↓
 
Nedávno jsme zveřejnili nový díl/nový článek naší serie "Japonské městské legendy", ale vypadá to, že tahle serie už docela omrzela. Na druhou stranu, serie "Magických cest" vypadá, že se pár lidem zalíbila, takže brzo (v rámci možností) můžete čekat pokračování!! *////* ... Samozřejmě, jak jsme se zmiňovali v posledním díle legend, tak už máme nadělaných i pár článků dopředu, jeden určitě zveřejníme na Halloween, o těch ostatních si nejsem jistá, ale určitě bych je chtěla někdy zveřejnit!! I když už to není to, co to bývalo (první je klasicky vždy nejlepší), tak přesto mám tuto serii velmi ráda a nerada bych ji jen tak ukončila, když tu máme ještě složku plnou dalších legend a příběhů. Chtělo by to určitě také pár nových dílů k ostatním "článkům na pokračování", jelikož jsou to všechno opravdu (pro nás) velmi oblíbené serie, se kterými nechceme jen tak skončit!! >////< ... Sice se ve většině jedná jen o článek plný obrázků, ale ... super úžasných obrázků!! *////*
Myslím, že nám tady z toho začínáš dělat google x)
Ale když ony všechny ty fotky jsou tak strašně úžasný!! Hlavně, pokud jde o "Magické cesty", to je něco jako můj "budoucí cestovatelský deník", který nikdy nevyužiju *////*
Zní to velmi smutně, i když to říkáš s takovým nadšením x)
Je to smutné!! Strašně ráda bych navštívila všechna ta úžasná místa!! TT////TT
Třeba se ti jednou v životě poštěstí x)
Já jsem velký optimista, takže v to určitě věřím xD

Nechceme tu z toho udělat naše klasické, třímetrové články. Už jen kvůli tomu, že se po nějaké době velmi opakujeme. Poslední dobou, když dostanu nostalgickou náladu, tak si pročítám i nějaké naše staré vykecávací články, a říkám si, jak jsme vůbec mohli něvo takového vyplodit. Opravdu se u toho velmi nasměju, hlavně u těch dětských vět, zakončených smajlíky a podobně. Příjde mi, že náš styl (jak můj, tak i Goshiho-sama) psaní (a také mluvy) se za ty časy velmi změnil. Goshi-sama nám velmi zvážněl a poslední dobou je velmi těžké říct, co myslí vážně, a co jen ironicky. Já na druhou stranu si připadám čím dál víc mrtvě. Ještě nedávno jsem byla plná energie, pravděpodobně za to může škola, naprosto mi ničí moje plány!! TT////TT ... Ale na druhou stranu je vysokoškolský život docela dobrý, sice člověk musí dát trochu více úsilí do studia, ale pak z toho má i docela dobrý pocit.
 
↓ Včera jsem se poprvé v životě učila na písemku!! ↓
 
Naprosto jsem nevěděla, kde nebo jak vůbec začít. Úplně jsem se v tom ztrácela, ale nakonec jsem si našla svůj systém a nějak se mi podařilo do hlavy nacpat dvoje padesáti stránková skripta (velmi mi pomohl Goshi-sama). Samozřejmě jsem to všechno pak po testu z hlavy vyhodila, ale byl to opravdu zajímavý pocit, zkoušet něco nového. A myslím, že už to opakovat nebudu. Najít ten správný způsob učení mi zabralo věčnost, takže už nikdy víc!! Příští týden se dozvím výsledky, tak snad to nedopadne nijak špatně, naučit se věci nazpaměť nikdy nebylo moji silnou stránkou a nikdy pravděpodobně ani nebude. Ale i tak mám ze sebe docela dobrý pocit, což se mi zas tak často nestává >////<
Taky mi dalo velkou práci tě donutit si k tomu učení sednout!! x)
Jsem ti za to vděčná. Nikdy v životě bych to dobrovolně neudělala TT////TT
Jen by to chtělo, aby vám na škole dali zase nějaké hodiny češtiny, protože tvoje skládání vět je neuvěřitelné x)
Máš to po mě kontrolovat!! TT////TT
To je moc práce a já už jsem takhle dost zaměstnaný x)
Tak si neštěžuj xD

Dneska jsem taky dostala nový sestřih. Moje vlasy se už začínali znova mihotat před mým zrakem, tak jsem požádala moji maminku, aby mě ostříhala. Nemám ráda, když mi vlasy padají do očí, nehorázně mě to rozčiluje, takže každé tři až čtři měsíce vždycky požádám mamku, aby mě zbavila toho utrpení. Taky aktivně doplňuji moji novou knihovničku, takže už skládám druhé řady do polic, brzo ji budu mít plnou na 200% >////< ... Stále se mi daří nacházet nové úžasné knihy, které během cesty z knihkupectví domů stihnu přečíst, takže potřebuju nové a nové. Je to nekonečný cyklus!!

Poslední dobou také přemýšlím, že bych si pořídila nový notebook. Můj staroušek Ovonel už je na tom docela špatně, nefunguje mi správně nabiječka, rozbilo se mi USB a celkově už je celý zpomalený. Celé prázdniny (a ještě i teď občas) jsem přemýšlela, jestli si na Vánoce pořídit nový. Už jsem si dokonce i jeden velmi zajimavý vybrala, ale nechci se vzdát mého starouška. Chtěla bych počkat s nákupem nového, dokud se můj starý notebook nerozhodne odejít do věčných lovišť. Ale pak se tak může stát právě v tu nejhorší dobu a vím, že to bude nějakou dobu trvat, než se jeho nástupce ke mě dostane. Takže teď řeším velké dilema. Roli také hrají peníze, protože se mi nechce utrácet za něco nového, když to staré pořád funguje. Jsem si jistá, že to budu řešit tak dlouho, dokud se tak prostě nestane a nebudu mít navybranou >////<
Koukám, že máš v životě hodně změn a problémů x)
To mi povídej!! TT////TT ... Ty nemáš nic novýho, o co by jsi se tu chtěl podělit??
Ani ne, všechno by to znělo jako vychlubování x)
Jako kdyby jsi někdy dělal něco jinýho ... xD


Myslím, že by bylo dobré to pro teď ukončit. Pravděpodobně jsi už na nic dalšího nevzpomeneme. I když toho Kamaru má vždycky mračna připraveného, nakonec zjistíme, že buď to nestojí za řeč, je to příliš osobní a nebo na to jednoduše zapomeneme. Tak či onak, toto je konec tohoto článku, Kamaru mi dala tu čest tento článek ukončit. Doufáme, že se Vám daří a snad se nepotýkáte s příliš velkými problémy. Když už jsme se tu o nich zmínili, tak jen pár malých otázeček na závěr. Jak se připravujete na Halloween?? Vyřezáváte dýně, nebo jde tento svátek z ciziny mimo Vás?? Chodíte na Dušičky navštívit hroby svých příbuzných a zapálit jim svíčky?? A co Vánoce?? Už se pomalu chystáte a vybíráte dárky?? Pokud ano, tak nám můžete do komentářů napsat i pár nápadů na dárky, protože vymýšlet každý rok něco originálního je po tolika letech velmi složité a dobré nápady se vždycky hodí.
 
Teď už ale opravdu konec, těšíme se na Vaše komentáře a přejem Vám všem krásný víkend!!
Baka-chan a Goshi-sama, opět na vlnách horor.

Mohlo by se Vám líbit

2 komentáře

  1. 28. října 2016 v 23:59
    Doufám, že Halloweenský článek nebude moc strašidelný, už ten design mi nahání víc husiny než je zdrávo :D A ohledně počítače: Jsem stejně sentimentální jako Ty, takže svýho miláška nikam nedávej, nejdřív ho nech pěkně dožít, lol! :D
    A dýně sice vyřezávám každý rok, ale letos to bude možná až o něco později :( Ale Dušičky rozhodně slavit budu a už se těším, až vyrazíme s rodinou na ony půlrepublikové cesty k příbuzenským hrobům (ač to může znít sebehůř) :) A co všichni máte už teď s těma Vánocema?! lol :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 29. října 2016 v 21:43
      Hej, pokud jde o Vánoce, vždycky je lepší namyslet věci dopředu, aby člověk pak nešílel na poslední chvílu. Ale stejně to pak nakonec nechám všechno až na poslední týden, nikdy se neponaučím xDDD

      Vymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!