THE BEST IS YET TO COME

Autor: || Zveřejněno: 5.1.17


Yohoho, Yarodomo!! *////*

WE ARE BACK!!

Teda, abyste si nedělali zbytečné naděje, rozhodli jsme se napsat nějaký článek. Pro začátek. Strašně nám to chybělo. A to ještě neuběhla ani zas tak dlouhá doba našeho posledního článku. Ale vážně. Chtěli bysme se zase jednou vykecat. Nebo spíš. Užírá nás svědomí. Minimálně mě ano TT////TT
 
 Raději začneme ještě jednou. Už to bylo pár týdnů, co jsme naposledy psali nějaký článek, takže se omlouváme za všechny chyby, nejasností, překlepy a nesrozumitelné blábolení, které tu dnes uslyšíte (přečtete). Vím, že poslední článek, který se tu zveřejnil, nebyl zrovna jeden z těch nejšťastnějších a nejzajímavějších. Tak to bohužel dopadá, když se v nostalgii opijete a všechny myšlenky Vám do hlavy nalezou naráz. I když, nikdy bych nečekala, že toho napíšu tolik. Nevím, jestli bych tu o tom měla mluvit, ale když už jsem začala, tak s tím nemíním přestat. Jsem si jistá, že to mnohé z Vás překvapilo a věřte mi ... nejste jediní. Když jsem si pár dní na to článek přečetla znovu, byla jsem docela i mile překvapena. Ano, mile *////* ... Když pomineme všechny ty chyby a nesrozumitelné blábolení, které čistě teoretický najdete v každém našem článku, jsem objevila něco, o čem jsem nikdy nevěděla. Všechny ty pocity, myšlenky, problémy, úzkosti a podobně, nikdy jsem si nevšimla, jak mizerně se cítím, dokud jsem si nepřečetla ten článek *////* ... Asi Vám přijde, že tu zase mluvím o blbostech, ale tak nějak ... mi to udělalo nesmírnou radost, že tam někde hluboko uvnitř mě přece jen žije něco, co má schopnost cítit a prožívat ať dobré či špatné okamžiky s plnými dávkami emocí. Nikdy jsem nebyla alkoholu tolik vděčná a musím také Goshimu-sama poděkovat, že článek nesmazal a nechal jej tu z velmi dobrého důvodu viset.
Začínáš být zase ukecaná, to je velmi dobré znamení x)
Haha, jen se směj!! Však já ti jednou ukážu všechny moje pocity!! xD
... Yeah, už se nemůžu dočkat.
Ugh, proč zníš tak mile?? >////<
Well, to bylo trochu neslušné, nemyslíš?? x)
Překvapuje mě tvůj styl mluvení. Kdo jsi a co jsi udělal s Goshim-sama, démone?!
Snažím se ti ukázat, že i člověk jako já může mít milou stránku. Narozdíl o tebe, která nemá prakticky vůbec žádnou stránku x)
Hey, dobrý Bože!! Vem si zpátky toho milého hezouna a vrať nám zpátky našeho narcistického sadistu!! TT////TT
Začínáš mi lézt na nervy x)
Oh, je zpátky!! Všichni, on se vrátil!! Oh, chvála Bohu na nebi!! >////<
Nejsi poslední dobou nějaká zbožná?? x)
Né, jen to dělá purrfektní vtip xD
TO ... už nikdy nedělej.
Co?? Nemáš rád purrfektní vtipy?? >////<
Ne, to slovo. Až moc se mi líbí, jak ho říkáš.
Hey, to tě má rozesmát, né se ti líbit!! xD
V tom případě vůbec neplní svůj účel.
Tse, na jednu stranu jsem ráda, že tě znám a jsme přátelé ...
... A na tu druhou?? x)
Nejradši bych tě zabila pokaždé, když znehodnotíš moje vtipy!! xD
Taky tě miluju x)
>/////////< ... M-možná bychom měli p-pokračovat v článku. Přece jen je tu pár věcí, které chceme říct.
Ty píšeš, ty řídíš, ty určuješ směr x)

Teď, když jsme se konečně trochu vykecali a začali zase s naší obvyklou vykecávací náladou, můžeme v klidu pokračovat. Tak trochu se omlouvám za poslední článek, který jsem napsala. Byl opravdu hodně depresivní a plný negativních věcí, ale ... ALE!! ... Donutil mě si uvědomit, že nejsem uvnitř tak mrtvá, jak jsem si myslela. Ah ... pak je tu ještě fakt o tom, že Goshi-sama měl čirou náhodou pravdu o hromadění stresu a pocitů ve vnitř, které jednoduše vybouchly v době mé slabosti u láhve s pivem ... ALE!! Nic z toho teď není podstatné!! *////* ... Konečně jsme se zase po nějaké době dostali k blogování, které nám tak strašně moc chybělo!! *////* ... Je tu pár témat, které bysme tu chtěli probrat, protože spousta času proplula kolem a stalo se pár věcí a novinek. Určitě to nebude nic záživného, ale přesto tu o tom chceme napsat. Poslední dobou se z tohoto stává takový náš deník blbých keců ze života, ale je to náš blog a my si tu můžeme psát naprosto, co chceme >////<

↓ NOVÝ "ZIMNÍ" KABÁTEK, KDO BY TO BYL ČEKAL *//////* ↓
 
Nejvíce výraznou změnou je určitě nový kabátek. Už je tu opravdu nějakou dobu, ale chtěla bych mu tu věnovat aspoň jeden odstavec. Původně jsem se snažila najít nějaký zimní obrázek, plný sněhu a radosti, pak mě napadl nějaký útulný s hrnkem horkého čaje, knížkou, teplou dekou, krbem a závějí za oknem, ale ... moje nároky jsou příliš velké a nikde na netu se mi nepodařilo najít takový, jaký bych si představovala. Pak jsem narazila na tento obrázek a nemohla si pomoct. Modrá je studená barva, která se rozhodně hodí pro zimní období (aspoň z mého pohledu), takže jsem se rozhodla udělat nový kabátek z něj. Není to nic světoborného, rozhodně bych se tím neměla chlubit, ale přesto jsem se rozhodla jej tu nechat. Pořád je to mnohem lepší než letošní halloweenskej kabátek, který byl příšerný TT////TT ... Kdykoliv se na něj však podívám, tak si říkám, že nakonec nevypadá tak špatně, jak jsem si myslela. Doufám, že se nikomu nezobrazuje nijak znetvořeně, i když s odlišnou velikostí obrazovek nic nenadělám. Nechám ho tu pravděpodobně pěkně dlouho, minimálně do jara určitě *////* ... Přece jen, máme dlouhou historii o střídání kabátků s ročním obdobím, nemám pravdu?? *////*
 
 
Doufám, že se aspoň trochu líbí a neodratí Vás od další návštěvy. I když, v tomto případě bych se měla více být o naše články než o vzhled, že?? xD
Nemusíš naši kvalitu článků tolik shazovat a podceňovat x)
Jsem upřímnej člověk, jen říkám krutou realitu xD
Co ti NEpříjde jako krutá realita?? x)
Jídlo!! */////*
Přesně to jsem čekal. A pryč jdou všechny mé naděje, že já jsem možná ta dobrá realita, která tě potkala x)
Hey, ty k ní patříš taky. Ale na jídlo prostě nemáš xD
Jsem rád, že aspoň tak x)
Ještě abys nadával xD
Nebuď drzá x)
Hehehe, donuť mě xD
Neříkej dvakrát x)
Eh ... he ... he ... začínám z tebe mít strach. Raději se pomalu a nenápadně přesuneme na další téma ... >////<

↓ KONEC VÁNOČNÍCH SVÁTKŮ A ROKU 2016!! NOSTALGIE EVERYWHERE!! ↓
 
Jak jste dopadli na Vánoce?? Co jste zajímavého dostali nebo darovali a jak jste prožili vánoční svátky?? Pokud vím, tak škola už ve většině případů začala tento týden. Já právě procházím zkouškovým, takže pohoda a klídek, vlastně vůbec nic dělám a celý dny se válím u zbytků cukroví z Vánoc. Každopádně, chci Vám všem opožděně popřat VŠECHNO NEJLEPŠÍ DO NOVÉHO ROKU 2017!! *////* ... Doufám, že jste do něj vstoupili správnou nohou, pozitivní náladou a spoustou předsevzetí pro lepší pocit. ... Nah, já určitě ne. Předsevzetí si nedávám, protože vím, že je nedodržím. Ale Goshi-sama si jedno dal, prý začne jíst zdravě a cvičit. Lehko se mu to řekne, protože to dělal celých spoustu let předtím, takže v tom vlastně jen hodlá pokračovat. Oh, když už jsem začala mluvit o Vánocích, pochlubte se tu s dárky, ať nejsem jediná >////< ... Dostala jsem naprosto dokonalá sluchátka, spoustu sprchových gelů, hodně ponožek, nějaký přívěsky na krk a samozřejmě spoustu sladkostí *////* ... Goshi-sama si pořídil stepper, takže jsem se rozhodla si ho občas půjčit a zašlapat si na něm. Je to mnohem lepší než chodit ven a nikdo mi nenadává, že celý den sedím na prdeli u počítače >////< ... Ale jsem si jistá, že mě to hodně rychle přestane bavit. Nejsem moc na věci, které vyžadují značnou námahu, jsem velmi nezdravý a nesportovní typ člověka. Ale nehodlám to měnit, od toho je tu Goshi-sama, ten je sportovec za nás oba xD

Jaká jste si daly předsevzetí na nový rok?? Jsem si jistá, že jich na nový rok máte spousty, nebo aspoň minimálně jedno. Nebo na tom možná jste jako já, v tom případě vítejte na stejné lodi. Protože je ten nový rok, tak jsem se rozhodla vyzkoušet nějaké nové věci, mimo jiné to je také vrátit se zpět ke kreslení. Nevím jak přesně dlouho, ale už je to několik měsiců, jestli né roky, co jsem se naposledy snažila něco nakreslit. A protože kreslení na papír mi přišlo příliš obyčejné a navíc jsem nemohla najít žádnou tužku, rozhodla jsem se vyzkoušet kresbu na počítači. Zabloudila jsem proto do mého oblíbeného photofilteru, kde jsem vytvořila nespočet monster a démonů, které nikdy v životě nesmí spatřit světlo internetu. Ale přesto jsem ráda, že jsem zkusila něco nového. A je to mnohem větší zábava než jsem si myslela. Samozřejmě, není to jednoduché, udělat rovnou čáru s myší je opravdu nad mé schopnosti, takže všechny čáry jsou velmi hrbolaté, ale přesto mě to opravdu baví. A po té, co jsem začala otravovat a donutila Anne-chan, aby se podívala na má hrozná, velmi děsivá díla, jsem se dozvěděla, že kreslení na větší formáty je dobré pro lepší kvalitu, ale také velmi náročné na detaily. A nehorázně těžké!! Kreslení na velké formáty je ohromně složité!! TT////TT ... Ale stejně mě to nepřestává bavit, jen by bylo dobré, kdybych se naučila ještě vybarvovat, aby moje obrázky nebyly jen pouhé černé linie na průhledném podkladu. Možná jednou, ale moc si nevěřím. Nedokážu vybarvit pořádně ani dětské omalovánky TT////TT

Každopádně, dost stěžování!! Dneska tu nejsem, aby jsem si stěžovala, ale aby jsme Vám oznámili nějaké novinky, co se udály za dobu naší nepřítomnosti zde na blogu. Jakmile dopíšem tento článek, tak mám hned v plánu navštívit všechny členy naší Posádky, v poslední době k tomu bohužel nebylo moc času. Samozřejmě stále pilně sledujeme všechny naše oblíbené blogy (takže celou Posádku), jen na komentování jsme tak trochu líní. Budem to muset napravit. Možná by to bylo dobrý jako novoroční předzevzetí, nemyslíš?? xD
To určitě ne. Neslibuj věci, které nedokážeš dodržet, pravidlo číslo jedna x)
Pravda, nerada dávám falešné naděje. To stejné i o našem "návratu na blog", který není zas tak pravdivý xD
Zas se nevzdávej úplně. Jednou se to třeba může všechno vrátit do starých kolejí x)
To by bylo naprosto úžasný TT////TT
Už je to taky pár let, co jsme naposledy byli super aktivní. Nemůžeš po veteránech chtít, aby se po tolika letech vrátili v plné síle x)
Já si nepřipadám tak staře. Ty možná jo, ale já jsem ještě mladej člověk!! *////*
Člověku je tolik, na kolik se cítí. Takže jestli se cítíš mladě, tak jsi mladá x)
Hoooo, to zní opravdu dobře >////<
Zapamatuj si má slova, jednou na ně dojde!! x)
Teď jsi zněl jako děda z dob druhé světové xD
To ti teda pěkně děkuju.
Ale, však ty jsi stále mlád. A fešák budeš i když zestárneš, toho se neboj xD
Proč z toho slyším ironii?? x)
Ooooh, to ... těžko říct, haha >////<
Netvař se tak roztomile, nebo se ti něco stane x)
... N-někdy mě opravdu děsíš >////<
Ale. To rozhodně nemám v plánu x)

Oh, když už jsem se tu zmínila o zkoušení nových věcí. Jak je to u Vás?? Máte rádi odhalování nových, nepoznaných končin, které jste ještě nikdy nenavštívili?? Já ráda zkouším nová jídla, hudbu, knihy, aktivity, cokoliv, co mi aspoň trochu změní můj monotónní život *////* ... Nebo radši zůstáváte u starého a známého, u kterého máte jistotu, že Vás nic nepřekvapí?? Co jste v poslední době zkusili nového a zalíbilo se Vám na tolik, že by jste si bez toho život už nedokázali představit??
 

↓ BUDOUCNOST ↓
 
Well, myslím, že to by bylo dost otázek pro tenhle článek. Trochu jsme se rozepsali, ale ještě to má daleko do našich vykecávacích článků. Rozhodně jsme rádi, že jsme si konečně našli čas na napsání nového článku. I když na to nevypadá, dokonce i Goshi-sama je rád, že píšeme nějaký článek *////* ... Do budoucna máme v plánu nějaké anime články, docela dost se nám povedlo shlédnout, takže se určitě můžete těšit jak na novější, tak na starší typy anime. Osobně se mi začali docela dost líbit starší typy anime typu Slam Dunk nebo Yu Yu Hakusho, takže určitě čekejte něco na ten styl. Taky tu máme rozpsaných pár článků, takže by nebylo špatné je dokončit. Ale rozhodně tu nebude všechno najednou a v krátké době. Vracíme se pomalu, ale jistě *////* ... Myslím, že tak jeden článek týden bude naše maximum, jestli zvládnem tolik. Určitě se budeme snažit, ale nechceme se do psaní článků nutit, to by pak byly plné stěžování, deprese a nikomu by se rozhodně nechtěly číst >////<

Pro teď už by ale bylo dobré skončit ... nebo zase začneme kecat o blbostech, které nikoho nezajímají. Už tak je to tu samé blábolení plné překlepů a pravopisných chyb. Doufám, že se Vám nový vzhled líbí a snad se nám podaří aspoň trochu zabojovat a na blog se vrátit!! Na závěr Vám všem ještě jednou chceme popřát JEN TO NEJLEPŠÍ DO NOVÉHO ROKU!! *////*

Baka-chan a Goshi-sama ... pro jednou zase na vlnách dobrodružství.

Mohlo by se Vám líbit

2 komentáře

  1. 11. ledna 2017 v 1:27
    Awh, vitajte zas na blogu :"D
    Stale ma doraza ako dlhe clanky dokazate pisat :"D

    Kazdopadne, som rad, ze sa ti nalada aspon trocha zlepsila uvu a sice nepodporujem alkohol, no musim uznat, ze v podobnych situaciach sa hodi, z casu na cas neuskodi :"D

    Tbh na vianoce toho az tak vela nebolo, dostal som ale ponco! *^* a este stale cakam na mikinu, ale ta dojde snad este v january :DD
    Krasny Novy Rok prajem aj Vam! ^^

    Also, tesim sa na dalsie clanky ;> chybali mi :"D

    OdpovědětVymazat
  2. 11. ledna 2017 v 22:24
    Jéj, vy jste zpátky? :D A s novým designem? (je moc pěkný :333)
    Yaassss, kresli! Opovaž se nic nenakreslit, já už se teď těším! *kyaa* :D
    Hej, já mám teda jako novoroční předsevzetí hlavně odmaturovat a dostat se někam na vysokou, tak jsem zvědavá, jak mi to vyjde :D A Ohledně konzervativnosti - nemám to ráda :D Podle mě je rozhodně lepší poznávat nový věci, hlavně co se kultur, hudby a celkově umění týče; člověk si tak rozvíjí svoje obzory, je víc tolerantní a ták... :)
    !!!A VŠECHNO NEJ DO ROKU 2017!!!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!