Jarní nálada v plném proudu!! */////*

Autor: || Zveřejněno: 27.3.16

 
 Yohoho, Yarodomo!!

Už to byla opravdu hodně dlouhá doba, co jsme naposledny psali článek. Když to vezmu osobně, tak to byla už hodně dlouhá doba, co jsem měla tolik volna, jako dneska!! TT3TT ... Ale tohle všechno nechme za hlavou. Protože jsem přešli do nového ročního období, tak jsem se rozhodla udělat nový kabátek pro blog, aby se tu aspoň něco málo změnilo. Přece jen to bylo více jak tři měsíce, co jsme naposledy psali nějaký vykecávací článek a to nemluvím o ostatních článcích, které jsme naslibovali a nakonec z nich vůbec nic nebylo. Ale Vám říkám, ony tady ty články jsou!! Jsen jsou všechny rozdělané jen z půlky a nikdo nemá čas je dodělat a zveřejnit TT3TT ... Když už jsme u toho, chtěla bych Vám všem poděkovat, že i přes naši neaktivitu, nepřídávání článku a omezene komentování, se Vás tu každý týden shromáždí opravdu velké množství. Chápu, že z velké části hlavně kvůli odkazům na anime, ale i tak jsem nesmírně ráda, že sem chodíte, i když se tu nic neděje!! *//////* ... Goshi-sama sice dělá, jak je mu to všechno ukradený, ale já vím, že někde v jeho nitru je také opravdu rád ... Při nejmenším aspoň doufám >//////<
 
V tomto článku bych chtěla oslavit, nebo možná spíše okomentovat, dvě důležité události, které se nedávno staly. Jednou z nich je právě nastavení nového kabátku na blog. Chtěla jsem udělat článek hned, jak se mi povedlo ho nastavit, ale nakonec mě zmohla únava a tak jsem neodala lákání mé královské postele. Takže se k tomuto článku dostáváme až teď, ale tak ... lepší pozdě něž nikdy, nemyslíte?? Původně se mi opravdu jen s těžkým srdcem zbavovalo předešlého, protože se mi opravdu líbil. Když jsem ale nastavila tenhle novej, tak jsem toho smutku ihned zanechala, protože se mi nehorázně moc líbí!! xD Vím, že není dokonalej, barvy na něm jsou opravdu neharmonicky rozházené a k barvám písma naprosto nesedí ... ale mě se to tak líbí a nehodlám to měnit!! Goshi-sama už mě hned několik připomínek, ale všechny byly zavrhnuty. Na tomhle kabátku se nic měnit nebude!! Jsem na něj pyšná skoro tolik, jako jsem byla na minulý, když jsem Masamunemu spravila jeho pochroumanou ruku (určitě si to několik z Vás pamatuje) xD

↓ Tak nějak, menší hodnocení nového designu!! */////* ↓
 
Chtěla jsem původně tento kabátek udělat světlejší, protože tmavosti na našem blogu bylo už dost, ale nakonec jsem si řekla, že to v tmavších barvách vypadá lépe, tak jsem ty světlejší schovala na léto. Snažila jsem se, aby bylo písmo pěkně vidět a zároveň nebilo příliš do očí, tak snad se mi to povedlo. Na mé obrazovce jde všechno pěkně vidět, pokud někdo písmo nemůže přečíst, tak dejte vědět a já zkusím ještě poupravit světlost barev. Trochu se mi zdá, že by ta modrá na odkazech mohla být tmavší, ale takhle se mi to líbí, takže si raději počkám na Vaše názory a nápady. Jak se říká, více hlav je vždycky lepší než jedna. Původně jsem hodně přemýšlela nad tím, jaké anime zvolit, ale nakonec u mě vyhrálo anime Hunter x Hunter!! Je to naprosto úžasné anime, které mě nikdy nepřestane bavit. Když jsem hledala nějaké pěkné obrázky, které bych dala na bok stránky, tak jsem si nemohla pomoct ... ale musela jsem dát zrovna tyhle, protože Gon a Killua tam vypadali tak strašně roztomile a vtipně *//////* ... Pro ty z Vás, kteří tohle anime neznají a nikdy o něm neslyšeli, tak se jedná o příběh mladého chlapce jménem Gon, který se chce stát Hunterem, kteří riskují své životy pro zakázky od chytání kriminálníků až po hledání ztracených pokladů, ve zkratce jsou to Lovci dobrodružství. Gon se chce stát tím nejlepším a nalézt tak svého ztraceného otce, bude proto muset překonat dlouhou cestou plnou dobrodružství a nebezepečných výzev. Takhle nějak bych tohle anime shrnula do pár řádků, ovšem to není ani zdaleka tak jednoduché, ale tohle je hlavní myšlenka, od které se dovijí celý příběh tohoto úžasného anime. Rozhodně doporučuju, obzvláště pokud se Vám líbí anime typu One Piece nebo Yu Yu Hakusho *//////*
 
No, ale teď bych mohla na chvíli přestat mluvit a dát sem nějakou ukázku kabátku jak by měl vypadat. Ze zkušenosti vím, že je to lepší pro porovnání a nalezení chyb, když vidíte výsledek a skutečnost xD
 

Jak už jste teda stihli postřehnout, tak moje hodnocení je opravdu velmi vysoké. Není to sice ten neúžasnější design na světě, ale na tomhle blogu se určitě drží mezi top pěti, to mi nikdo nerozmluví xD Byla bych samozřejmě ráda i za Vaše zhodnocení a kritiku, nebojte se!! Já se dokážu vyrovnat naprosto s čímkoli *3* ... A potom, co mi pro jednou pochválil design i Goshi-sama, mě už vůbec nic jen tak nerozhodí.
Pokud budeš spokojená jen s tímto, tak to moc daleko nedotáhneš x)
Nesnažím se to nikam dotáhnou. Dělám kabátky jen tak pro radost a je mi jedno, jestli se ostatním líbí nebo ne >3<
Na jednu stranu je to velmi dobré myšlení, za které tě obdivuji x)
Oh, ale ... nech toho, nebo se budu červenat >//////<
Na druhou stranu-
Ne!! Nechci slyšet tu druhou stranu, tahle se mi líbí >///////<
... Jak myslíš x) ... Ale odvedla jsi dobrou práci x)
... *//////////* ... Jsi dneska neuvěřitelně milej ...
Libí se mi, jak ze šťastného výrazu dokážeš mrknutím oka přejít na podezřívavý. Důvodem je, že mám dobrou náladu x)
Ty?? Neříkej, co se tak dobrého přihodilo?? xD
...
Co tak koukáš?? xD
... Měla by jsi to vědět, ostatně ... ty jsi strůjcem mého štěstí x)
Nevím, co si snažíš vyžehlit, ale můžeš v tom pokračovat. Tahle tvoje stránka se mi líbí *3*
Užíj si ji, dokud tu je. Mám takové tušení, že velmi brzy zmizí x)
Beru na vědomí xD
 
Tak nějak jsme se dostali teda přes oznámení nového kabátku. Původně jsem na všechny tyhle události chtěla udělat články zvlášť, ale pak jsem si řikla, že bude lepší to všechno naházet do jednoho článku, ať to mají všichni, včetně nás, rychle za sebou xD Doufám, že jsem na nic důležitého nezapoměla, ale jak se znám, tak po ukončení a zveřejnění tohoto článku příjdu ještě na velkou hromadu věcí, které jsem tu chtěla probrat ... tak je to vždycky a mám tušení, že se to nikdy ani nezmění. Každopádně by jsme se měli pomalu přesunout na druhou událost, která se nedávno stala a my ji neoslavili ... nebo spíše na ni naprosto zapoměli a vzpoměli si až několik dní po jejím uplynutí. Někteří z Vás už možná zaregistrovali, o čem to tu vlastně celou dobu blábolím a další si říkají, proč to pořád tady pořád ocekávám a nejdu rovnou k věci. Well, já už od mala ráda napínám lidi, ať už je to při vyprávění příběhu nebo oznamování důležitých i nepodstatných věcí a novinek. Takže jsem schopná tu klidně mluvit ještě dalších deset odstavců, než se konečně dozvíte, o čem to tu vlastně chci mluvit, a co musíme s Goshim-sama nutně oslavit. Ale já Vás už radši nebudu dále napínat. Nejen, že to ode mě není hezký, ale taky byste mě za chvíli určitě všichni poslali někam a já bych tu pak mluvila jen sama pro sebe xD
Co tě vede k tomu, že už teď tu nemluvíš sama pro sebe?? x)
Svým způsobem ... ty tu vždycky budeš, ne?? *///////*
... Prosím, neříkej věci, které bych mohl špatně pochopit.
Přemýšlíš nad něčím úchylným?? xD
Radši ani nechceš vědět, nad čím přemýšlím *creepy smile*
... Víš, poslední dobou mě ty tvoje náhodné creepy a úchylné výrazy ani nerozhodí. Možná jsem si na ně už zvykla xD
Oh, opravdu?? *really terrifying smile*
... Whaa, ne, nezvykla!! TT____TT
Nemysli si, že tě ještě pořád nemám čím překvapit x)
Omlouvám se, že jsem na něco takového mohla vůbec pomyslet! Teď už s tím prosím přestaň TT____TT
Dobře, dobře, už je to v pohodě. Nezačni mi tady brečet x)
J-já ... nik-dy ... nebrečím!! TT/////TT
Říkáš s takovou řekou, co ti stéká po obličeji?? x)
J-je ... je t-to tvoje vina!! TT3TT
Jistě, beru za to plnou zodpovědnost x)
 
 
↓ Náš blog konečně dosáhl pátého roku od jeho založení!! *//////* BANZAI *//////* ↓
 
Ale ted už opravdu pojďme k oslavení druhé zmiňované události a tou jsou páté narozeniny našeho blogu!! *///////* ... Opravdu, nemůžu uvěřit, že jsme na ně úplně zapoměli a co víc, vzpoměli si až čirou náhodou několik dní po té TT3TT. Rozhodně to musíme s Goshim-sama pak o dalším volnu pořádně oslavit, protože něco takového se rozhodně nesmí nechat jen tak bezpovšimnutí!! Ale ještě není zas tak moc pozdě o tom napsat nějaký ten článek, nebo tomu spíše věnovat pár odstatvců v tomto článku. Náš blog měl narozeniny před jedenácti dny, tedy 16. Března, což mu tedy do hromady dává už hezkých pět let od roku 2011. Protože určitě moc dobře víte, jak máme rádi nostalgii, tak bych tu pár větama chtěla tak nějak zrekapitulovat, co se odehrálo za těchto pět let a jak to vypadá do budoucna.

Když bych měla vzít začátky blogu, tak nejsou moc slavné. V prvních dvou letech jsme byli rádi ročně za návštěvu tak třicet lidí, co sem náhodou zabloudili. Pak už to bylo lepší a lepší, získali jsme nové sprátelné blogy, ze kterých už bohužel většina v blogování nepokračuje a nebo se přesunuli z anime na jiný žánr, a po nějaké době jsme ze spřátelných blogů vytvořili naši vlastní Posádku!! *//////* ... Když to vezmu z pohledu aktivnosti, tak nejvíce aktivní jsme byli asi tři roky zpátky, první polovina roku 2013 byla nejvíc aktivním období na tomto blogu, kdy jsme přidávali neuvěřitelné množství anime článků a později se k tomu přidali také manga články. Tohle období by se dalo považovat za vrchol naší slávy xD ... No, a pak už to šlo jenom z kopce. Času ubývalo a tak se změnšoval i počet článků až jsme se dostali do bodu, kdy nepřídáváme vůbec žádné články a jsme rádi, když se nám podaří občas něco okomentovat. Chtěla bych tenhle půlroku 2013 zpátky a v plné parádě!! TT/////TT

Opravdu mi chybí všechen čas, co jsme měli a mohli psát články, teď už bohužel není čas a největším zabijákem je odlišný režim, který s Goshi-sama máme. Protože jsme zapřísáhnutí, že se budeme maximum článků snažit psát společně, tak je velmi obtížné najít čas, kdybysme měli oba dva možnost poseděť u počítače zároveň a sepsat nějaký ten článek. Vím, že to pro někoho může znít jako výmluvy, druzí to naopak zase chápou, ale mě to naprosto nehorázně štve!! >3< ... Rozhodně mám v plánu s tím něco brzy udělat, protože takhle to rozhodně nechat nechci. Blogování mě baví, ráda píšu články, ráda čtu Vaše komentáře, články mých oblíbených blogů a ráda odpovídám na všechny Vaše komentáře a zprávy. Jsem si docela jistá, že Goshi-sama to vidí stejně jako já. Proto, až bude po zkouškovém, kdy se nebudu muset na nic soustředit a nebude mi většinu dnů zabírat škola a podobně, tak se pokusím obnovit aspoň na chvílu naši aktivitu. Možná bych to mohla vzít jako jedno z předsevzetí na tento rok, ne?? Nikdy není moc pozdě na to dávat si nové cíle, nemám pravdu, Goshi-sama?? xD
Koukám, že jsem tě možná i něco naučil x)
Jsi nejlepší učitel na světě xD
Od tebe to zní trochu jako vtip x)
Boo, snažím se být upřímná a lichotit ti!! >3<
Nikdy jsem neřekl, že se mi to nelíbí x)
To je dobře!! xD

No, tak nějak se mi povedlo shrnout našich pět let na blogu do několika řádků. Doufám, že to nezní jako loučení, opravdu nemáme v plánu s blogem jen tak skončit a budeme se tu držet zuby nechty!! xD Je pravda, že tento rok nezačal zrovna moc slavně, za celé tři měsíce jsme přidali sotva deset článků a málokterý z nich byl něčím zajímavý. Jak už jsem se zmiňovala na začátku, tak nápady opravdu jsou!! ... Rozepsané v několika článcích, ale bohužel není vůbec čas je dokončit. Opravdu, kdyby jen měl den o několik hodin na víc, tak bychom to všechno stíhali mnohem lépe TT3TT ... Ale s tím bohužel nikdo nic nenadělá, takže se musíme snažit si čas udělat. Tenhle článek ale není o stěžování si ani o výmluvách!! Chtěli jsme tu jen oznámit, že tu na blogu už sídlíme celých pět let!! */////* Je to opravdu pěkné číslo a ani jeden z nás nečekal, že bysme se mohli dostat k takovému číslu. Jestli si to dobře pamatuju, tak jsme počítali tak s necelými dvěma roky, rozhodně né s pěti a více. To je dobrá ukázka toho, že nic nejde podle toho, jak si představujete, ať už je to v dobrém nebo ve zlém xD ... Člověk by se divil, co všechno se může na blogu při psaní článků přiučit. Jsem ráda, že jsem se rozhodla začít s blogováním a přinutila k tomu i Goshiho-sama. Nevím, jak dlouho bych to tu zvládla bez něj, vlastně si ani nedokážu tento blog bez Goshiho-sama představit. Představte si Vy, jak by tento blog vypadal, kdyby tu byl jen jeden z nás, nemyslíte, že by to byl docela jiný blog o něčem docela jiném?! xD
 
Pomalu ale jistě se blížíme ke konci tohoto článku. Všechno, co jsme chtěli, tak už tu bylo rečeno. Nový design jsme zhodnotili a ukazali, také jsme světu oznámili, že náš blog má čerstvých pět let!! *//////* ... Takže myslím, že už tu není nic co jiného oznamovat. Určitě bychom Vám všem chtěli poděkovat za Vaši trpělivost a odhodlanost sem chodit, i když se tu naprosto vůbec nic neděje. Určitě se pokusím naši aktivitu napravit, ale nebude to v nejbližší době, počítejte s tím až tak od června nebo července, tam je to více jistější xD

Pro teď se už s Vámi ale loučíme, přejem Vám pěkné prožitá Velikonočních svátků, prázdniny a volna!! *//////*

Baka-chan a Goshi-sama!! */////* ... Kapitání zase na chvíli v akci!!

Mohlo by se Vám líbit

12 komentářů

  1. 29. března 2016 v 21:58

    Masamuneho pochroumaná ruka se mi zaryla do paměti, budu vzpomínat i přes fakt, že je tu nový dess - v mém srdci bude žít navěky ;u;
    By bylo docela na nic seknout s blogem na jeho páté výročí XD Doufám, že tu vydržíte ještě další pět let (minimálně!) ;)
    A taky doufám, že jste si užili Velikonoce a navzájem jste se pořádně promrskali a polili voudou XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2. dubna 2016 v 19:00

      Cítím to stejně!! TT////TT ...
      Dalších pět let, to nám až moc fandíš xDDD
      Nemáš ponětí, kolik vody jsme vycéprali xDDDDD A to nemluvím o tom, že Goshi-sama nemá žádné slitování!! TT3TT

      Vymazat
  2. 1. dubna 2016 v 16:45

    Awww, gratulujem k 5 rokom na blogu!:D Prajem nadalej vela ludi na blogu a vela napadov na pisanie clankov uvu
    Este raz congratz a chvalim desing! C:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2. dubna 2016 v 19:00

      Děkujeme!! Budeme se snažit i do budoucna!! *////*

      Vymazat
  3. 2. dubna 2016 v 13:36

    Kabátek blogu se mi moc líbí, Hunter x Hunter je prostě jistota, škoda jen, že se to k lidem dnes už tolik nedostává- nebo snad ano? Pět let je dost, tohle výročí budu slavit příští rok, tak hodně zdaru do budoucna a ať jste tady dalších pět let :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2. dubna 2016 v 19:00
      Děkujeme!! *////* ... Bohužel, je to jak říkáš. V dnešní době se HxH nedostává tolik pozornosti, kolik si zaslouží!! TT3TT Opravdu, pět dalších let, to nás přeceňujete!! xDDDD

      Vymazat
  4. 5. dubna 2016 v 16:35
    Vzhled mě praštil do očí hned, jak jsem to tu otevřel, opravdu nádhera!

    OdpovědětVymazat
  5. 8. dubna 2016 v 8:41
    gratuluji :) kabátek blogu je opravdu parádní :)at se blogu i nadále daří tak skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. 13. dubna 2016 v 22:11
    ten design je naprosto dokonalej !! *Q* Upe famózní !! x3

    GOMENE, MINNA! Za tuhle mou neaktivitu tu a na blogu. TT_TT Já se polepším, slibuji! Ale.. no.

    rozhodla jsem se vrátit zpátky na starou kolej. Já vím, že je to jen zbytečná reklama, ale člověk.. musí na sebe nějak upozornit...
    omlouvám se za tu pitomou reklamu. TT_TT ._.
    http://naruto-povidky-adis.blog.cz/1604/jak-to-vysvetlit-ztraceny-svet-se-nasel

    OdpovědětVymazat
  7. 24. dubna 2016 v 14:07
    Hunter x Hunter neznám…ale kabátek je skvělý! 100% + i díky tomu, že je to zelené!! *zbožňuje zelenou*
    Gratuluji k pěti letem! :) Já tento rok budu slavit šestý rok, páni to to ale letí :D tak přeji ještě mnoho úspěšných let s blogem :)
    PS: koukám, že tu jsem napsaná v oblíbených stránkách! *celá červená si zalezla do kouta a bude se v něm červenat až do večera* to je pro mě velká pocta a pokud tam chcete dát nějakou ikonku, tak dejte tu stampku, kterou mám v menu nad knižní výzvou :)

    OdpovědětVymazat
  8. 15. května 2016 v 16:58
    Whooo *-* tenhle kabátek je supeer
    souhlasím s tím, že vašemu blogu tmavší barvy slušíí *-* a blahopřejiii k pátým narozeninám bloguu *-*

    OdpovědětVymazat
  9. 2. června 2016 v 16:30
    Dodatečne s velkym zpožděním přeji blogu všechno nejlepší! :D

    dlouho jsem se zde neobjevovala a novy obleček je příjemným překvapením ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!