Leonid Afremov (DEVIANTART)

Autor: || Zveřejněno: 22.2.16

 
Yoo, Yarodomo!!

Slibila jsem článek, a tak jsem tu s ním!! Bohužel, je tu později, než jsem měla v úmyslu, takže si ho většina z Vás přečte až zítra ráno ... nebo ... ho taky pravděpodobně zveřejním až zítra ráno. Jen tak pro pořádek, právě je deset hodin večer, tak abych někoho nemátla ohledně času xD Chtěla jsem tenhle článek mít touto dobou napsaný, ale bohužel se ještě vyskytly nějaké problémy, tak s ním začínám až teď ... to ale nemění nic na faktu, že ho teď píšu přesně tak, jak jsem slibovala!! xD ... Whah, už se do toho pomalu začínám zamotávat také xD .. Mým největším problémem právě teď je můj notebook, který možná někteří z Vás znají pod jménem Ovonel, říkám mu tak, takže pokud to někdy na tomto blogu uslyšíte, tak mluvím o svém notebooku ... je už hodně starý, má za sebou spoustu let mého otřesného zacházení a už nejedete tak, jak tomu bývávalo. Mám vyhlídlý nový, ale s tímto se nějak nechci rozloučit, takže ho kvůli své tvrdohlavosti opustím, až to s ním bude opravdu k nevydržení xD Každopádně, jestli máte někdo nějaký návrh na notebook, který by byl vhodný pro člověka, co na něm jede od rána do večera a nejvíc času tráví na internetu a hrách, tak určitě pište do komentů a já to pak proberu a zvážím xD Elektronika nikdy nebyla moje silná stránka, a tak mám opravdu velký problém vybrat něco, co bych nemusela za dva roky kupovat znovu xD

Ale to jsou všechno jen moje problémy, za které si můžu sama xD Poslední dobou mám hodně "stěžovací" náladu ... chudák Goshi-sama to tu se mnou musí trpět xD Ale, když on si taky pořád na něco stěžuje, tak jsme si kvit xD Každopádně, pojďme se vrátit k tomuto článku. Už je to nějaká doba, co jsem dělala článek na nějaký můj oblíbený DeviantArt. Teda, článků mezi tímto a tím posledním, který byl myslím na Meyoco, sice moc není, ale časová doba je tam velmi značná xD Proto jsem se rozhodla napsat jeden článek na jednoho mého oblíbeného umělce, jehož tvorbu si zaručeně zamilujete!! A i když jsem známá, jako člověk, co rád mistrovsky hodně přehání, tak tentokrát to myslím naprosto smrtelně vážně!! *///////*

Kdo mi ještě pořád nevěří, tak v "Celém článku" bude jenom valit oči a obdivovat!! ... Samozřejmě, je tu možnost, že tohoto postaršího pána a profesionálního umělce už znáte a obdivujete, v takovém případě ... jsme na stejné lodi od samého začátku!! *//////*
 
       
 
Tradičně jako vždy nejdříve něco o samotném autorovi, ať tento článek není jen plný "nečestně ukradených" obrazů z devinu. Tohle bude pravděpodobně jen velmi krátký článek, za to ale velmi inspirující pro lidi, kteří se chtějí v malbě zdokonalit, takže ho, prosím, jen tak nepřeskočte a aspoň se pozastavte nad malbami, které jsem sem vybrala jako takové malé ukázky autorovi práce *////*
 
Leonid Afremov je jednašedesáti-letý moderní impresionistický umělec, který pochází z historického města Vitebsk, jenž se nachází v severovýchodním Bělorusku, nedaleko hranic s Ruskem. Během svého života si vyvinul svůj vlastní, nezaměnitelný styl malby, při kterém využívá špachtle a olejových barev. Ze všeho nejvíce je znám jako umělec, který zastupuje sám sebe, pořádá velmi málo výstav a celá jeho propagace a obchody se dějí prostřednictvím internetu. V mládí vystudoval uměleckou školu ve Vitebsku a jako začínající umělec to měl velmi těžké, cestoval po světě (Izrael, Florida), až se nakonec usadil v Mexiku. Jeho pestré obrazy vyjadřují jeho vlastní pocity, vzpomínky, každá jeho práce má za účel vyvolat v člověku emoce a nálady takové, jaké do nich vložil. Jeho práce jsou politicky neutrální, nemají žádný skrytý význam ani nikoho neuráží. Nejčastěji ze všeho maluje krajiny, městské scény (denní, noční, děšťové i sluneční scenérie), mořské krajiny, květiny, zvířata a portréty. Spousta jeho prací jsou nakreslená místa, která navštívil a pořídil z nich fotografie, které pak následně překreslil i se svými emocemi a vzpomínkami. Jeho tvorba je velice pestrá, na jedné malbě můžete najít spousty barev, malbě se věnuje každý den a je velmi vděčný za svůj talent a za obdiv všech, kteří se setkali s jeho malbami.

Tohle je asi tak všecno, co bych tu o něm napsala. Pokud si chcete přečíst něco více o jeho životě (třeba v Sovětském Rusku, Izraeli nebo Americe) a dozvědět se tak o všech strastech, kterými musel on a jeho rodina projít, než se dostali do Mexika, kde dnes spokojeně žijí, tak tady máte odkaz na jeho stránku (v angličtině): Afremov.com, kde se mimo jiné můžete taky dozvědět, jak se prodávají jeho obrazy a podobně. Určitě bych si jednou moc ráda pořídila jeden z jeho obrazů ... bohužel, moje finance mi něco takového nedovolují a stejně ... prostoru v našem domku taky zrovna moc není, takže bych ani neměla kam ho pověsit. Ale jednou ... doufám, že jednou ... snad dostanu šanci jeden z jeho obrazů alespoň naživo vidět, když né vlastnit xD
 
 
Některé malby můžete pořídit nejlevněji za nějakých pět tisíc korun pokud jsou ve slevě, jinak Vás ty nejlevnější výjdou tak na dvacet tisíc korun. Pokud si chcete pořídit malbu nějakých větších rozměrů, tak budete muset hluboce šáhnout do kapsy, protože cena se může vyšplhat i nad třista milionů korun. Pokud Vás tohle zajímá, tak ceny můžete taktéž nalézt na výše uvedené adrese, kde je každá malba pěkně vyčíslená v dolarech a pro přibližný převod stačí vynásobit dvacetičtyřma. Opravdu bych si chtěla pořídit aspoň nějakou malou malbu, kterou bych si pověsila do pokoje nad postel, úplně by mě to stačilo, protože všechny jeho malby jsou neuvěřitelně úžasné. Naprosto miluju pestré barvy, jakmile je nějaký obraz plný jasných, pestrých barev, tak má u mě zaručeně plusové body!! *///////*

Co se týče různých odkazů, tak jako první sem samozřejmě musím dát odkaz na DeviantArt, protože díky němu jsem na tohoto umělce narazila a nemůžu mu být více než vděčná. V tomto článku najdete jen velmi malinkatý zlomek jeho veškeré práce, takže určitě nezapomeňte navštívit také jeho devin, kde najdete velkou spoustu jeho tvorby. Pokud se Vám malba tohoto profesionálního umělce zalíbila, tak Vám určitě doporučuju navšívit také jeho oficiální Youtube channel, kde můžete na zrychlených videiích vidět tvorbu některý jeho obrazů. Opravdu Vám tyto videa doporučuju, ve většině případů nejsou příliš dlouhá ... a i ta dlouhá jsou opravdu fascinující. Rozhodně si aspoň některá z nich prohlédněte, stojí to za to. Mimo jiné můžete tohoto umělce najít také na Facebooku, protože je to v dnešní době velmi známá a rozlehlá sociální síť, tak Vám sem dám také odkaz. A nesmím samozřejmě zapomenout na Instagram, který se poslední dobou také stal (i na mé straně) velmi oblíbeným */////*
 
 
Jak už jsem se zmínila na začátku článku, tak tenhle typ článků je podle mě velmi inspirující hlavně pro mladé, začínající umělce, kteří si hledají svůj osobitý styl. Nejlepší způsob, jak najít svůj vlastní, je vyzkoušet všechny ostatní, ze kterých si pak vybrat to nejlepší prvky a spojit je dohromady. Pokud se zajímáte o malby olejovými barvami, tak tohle je pro Vás ta pravá inspirace, obzláště pokud milujete pestré barvy. Co se týče malby špachtlí, tak to je pro mě přímo španělská vesnice, mám problém se štětcem, ještě abych využívala takovej nůž ... to by moje plátno nikdy dlouho nevydrželo xD ... Ale i přesto, že mi tenhle styl malby hlava nebere, tak ho neuvěřitelně obdivuji, z mé strany mám neuvěřitelný problém kreslit pastelkama (barvy jsou můj nepřítel) a ani tužkou se moc neodvažuju ... dokázat vytvořit něco takového na plátno, to si žádá opravdu velkou pozornost a obdiv.

Na velké části obrazů si člověk může všimnout na cestách jakoby odrazu vody ... nevím proč, ale tahle část obrazů se mi líbí vždycky ze všeho nejvíce. Tak jsem si všimla, že na hodně obrazech je namalována lavička nebo loď, jakoby tyto věci měli nějaký speciální smysl v umělcově životě. Nejsem ten typ, co by všechno moc dopodrobna rozebíral, ale tohle mi přišlo opravdu zajímavé. Když si prohlížíte galerii, tak Vám po chvíli může přijít, že se jeho obrazy docela často podobají ... né-li přímo opakují, člověka to pak donutí zamyslet se, jestli to bylo účelem, nebo jsou si daná místa jen tolik podobná v myšlenkách umělce.

Myslím, že jsem se teď o tomto umělci už dost vykecala. Mohla bych takto pokračovat pořád dál a dál, ale už si začínám uvědomovat, že se opakuju, takže toho kecání radši nechám a pošlu Vás všechny do galerie!! *//////* ... Myslím, že po tom, co jste si přečetli tento článek určitě nebudete litovat navštívení této galerie. Pokud je tu někdo, kdo tohoto umělce už nějakou dobu zná, tak určitě moc dobře ví, o čem mluvím. Samozřejmě, Vaše postřehy a názory jsou více než vítané. Určitě nezapomeňte zanechat nějaký komentář s Vaší kritikou, moc ráda si je všechny přečtu. Zajímalo by mě, co si o tomto umělci myslíte a jak na Vás působí jeho tvorba. Opravdu se nebojte napsat sem Váš názor, nikdo Vás tu za to stíhat a trestat nebude!! *^*


Moc ráda bych Všem poděkovala, že jste se čtením došli až sem a nemyslíte si, že to byla ztráta času xD Doufám, že Všichni do galerie aspoň nakouknete, protože tohle je něco, o co by člověk v životě neměl přijít xD ... Už se pomalu chystám na další články, takže se tu s Vámi prozatím loučím a zase v dalším článku!! *//////*

Baka Kamaru xD ... Na vlnách dobrodružství!! *///////*

Mohlo by se Vám líbit

1 komentář

  1. 23. února 2016 v 12:49
    Vždycky jsem měla ráda impresionistické obrazy a tyhle jsou, musím říct, opravdu nádherné :3 Ten děda má fakt talent :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!