"Nebe dalo lidem tři věci k vyvážení mnohých útrap života: naději, spánek a smích."

Autor: || Zveřejněno: 24.10.15

"Der Himmel hat den Menschen als Gegengewicht gegen die vielen Mühseligkeiten des Lebens drei Dinge gegeben:
die Hoffnung, den Schlaf und das Lachen."
- Immanuel Kant
 


Yohohoho, Yarodomo!! (҂`^´)/

Nebudete tomu věřit, ale ... jakožto věrní zombíci se vracíme z temných a mrtvolných hlubin hřibitova, abychom Vám oznámili, že i přes všechnu naši neaktivitu to tu stále nekončí a stále jsme na pozoru!! Hned jak se vyskytne jedna volnější chvíle, která se vsune do našeho nacpaného programu, jako třeba právě tato, tak ji chytneme pořádně za pačesy a začneme produkovat zase nějaké články jako manufaktura xD Opravdu si od Vás zasloužíme nějaký trest, protože už snad ani není možné, aby to tu tak stálo a nic se tu neobjevovalo ... myslela jsem si, že naše období mrtvolnosti rychle přejde, ale teď bohužel nevidím moc velkou naději TT3TT ... Ale to se jednou všechno změní!! Rozhodně nemáme v plánu to tu nechat padnout nebo to nechat na pospas osudu!! Je to tu až moc přeplněno naším životem, aby to tu jen tak umřelo!! TT^TT Bohužel, nevím jistě, kdy se tento tolik očekávaný zvrat události doopravdy stane.

Myslela jsem, že teď budu mít trochu více času na blog, ale nakonec jsem přišla na to, že nejvíce volného času jsem měla na základce a od té doby to šlo z kopce xD Tenkrát jsem ještě neměla blog a všechen čas trávila spaním, jídlem, hrami na počítači nebo anime či mangou a škola u mě byla opravdu ... daleko za posledním místem ... s nástupem na střední se to trochu zhoršilo, ale pořád u mě vyhrával spánek s anime a blogem nad školou xD ... No, a teď se mi ta škola bohužel cpe snad všude a jediné, co se drží a udrží navždy na stejném a prvním místě je jídlo ... všechno ostatní tak nějak pořád mění své pozice TT^TT ... Whah, o čem to tu vlastně mluvím?? Nechtěla jsem tu začít mluvit o nějakých blbostech ... a ještě ke všemu jsem začala kecat o nějakých ... opravdu divných věcech, co nedávají smysl ... radši celý tenhle odstavec ignorujme a pojďme dále xD 
 
↓ Jak to vypadá s dalšími články ... a volným časem xD ↓ 

Dost kecání, teď mám konečně možnost napsat nějaký článek a nechci ho jen tak promarnit xD Tohle sice má být zase jeden z našich vykecávacích článků, ale i přesto chci, aby byl trochu více informativní, jelikož tenhle typ článků už neděláme tak často, jako jsme dělávali tak ... rok nebo dva zpátky xD Je to už opravdu hodně dlouhá doba, co jsme naposled dělali nějaký vykecávací článek a taky je to dost dlouho, co jsme zveřejnili vůbec nějaký článek xD Chtěla bych se vrhnout na další díly naších "článků na pokračovaní", máme tu pár zajímavých strašidelných příběhů, takže bych z toho chtěla udělat článek ... a taky, mám tu dost článků s recepty, ale já jsem nejdříve nepočítala s tím, že bych to začala dávat na blog, takže k tomu nemám žádné fotky TT3TT ... Proto budete muset počkat, až to všechno ukuchtím znovu a pořídím nějaké důstojné fotky hodné publikace xD Taky jsem s nástupem nového a mého nejoblíbenějšího měsíce listopadu začala dělat nový kabátek na blog, který měl z prvu mít tématiku blížících se dušiček a samozřejmě také halloweenu, ale nakonec to možná bude trochu jiný typ ... ještě pořádně nevím a hlavně se musím naučit nějaké nové triky ve photofiltru, protože se moje kabátky stávají čím dál víc jednoduššími, obyčejnějšími a odpudivějšími TT3TT

Nesmím zapomenout také na pár devinů, které tu mám uložené v záložkách a chci Vám všem ukázat xD ... Stejně tak tu mám pár zajímavých AMVček a videií ... a v neposlední řadě také mám pár dalších fotek do naších obrázkových "článků na pokračování" ... opravdu, nechci aby to tu tolik stálo, tak aspoň tady ty obrázkové články můžu začít dělat, nezabírá to tolik času ani práce, takže po večerech budu tvořit asi tenhle typ článků ... ono vlastně, většina naších článků nezabíra moc času xD ... Nejvíc času a práce berou asi strašidelné příběhy, protože musíme prohledat internet a překládat z různých jazyků, takže to vezme nějaký ten čas a sílu, ale jinak tu mám samé jednoduché a rychlé články ... A to mi klade otázku ... proč to tu vlastně tak stojí, když máme samé takové rychlé a krátké články?? Musím se nad tím pořádně zamyslet a něco s tím udělat, jelikož tohle se mi opravdu přestává líbit TT^TT

Pravděpodobně to bude tím, že není síla, nálada ani chuť se na takové jednoduché články vrhnout x)
Z mého pohledu máš síly a chutě hodně ... xD
Vrhnul bych se nejradši na něco docela jinýho než články na blog ... *creepy face*
Musím říct, že mě to už ani nepřekvapuje ... ty, tvoje dvojsmysly a divný obličeje xD
Asi sis už zvykla x)
Já bych se nejradši vrhla na ledničku s jidlem ... něco takového bych mohla dělat od rána do večera sedm dní v týdnu xD
O tom nepochybuji x)
 

↓ Kolik máte rozkoukaných anime?? Počítejte i ty, co teprve vychází xD ↓
 
Po večerech se teď snažím taky dohnat všechny díly nově vycházejících anime, na která jsem se začala koukat a samozřejmě zkouším dokoukat i další anime xD Teď jsem si zrovna rozkoukala taková dlouhá anime ... jako je například Yu Yu Hakusho, Meitantei Conan nebo třeba Prince of Tennis či Hunter x Hunter ... a to mám v plánu začít koukat na Dragon Ball a Toriko .. a nevím co ještě xD Opravdu nevím, jak to všechno budu zvládat, ale musím!! Přece nebudu zaostávat za všema, co tahle anime už viděli!! xD Ono, jsou to opravdu dobrá anime, nemůžu si pomoct, ale opravdu jsem si oblíbila starší anime, jsou mnohem lepší a zábavnější než ty, co vychází teď a to nemluvím o kolikrát velmi vtipné kresbě xD Opravdu všem doporučuju kouknout se na takováto starší anime, rozhodně se nenechte odradit stářím nebo podivnou grafikou, protože pak příjdete o opravdu velmi zajímavé, vtipné a akční příběhy těchto úžasných anime *////////*

Jakmile nějaké anime dokoukáme, tak počítejte sa Goshiho-sama články s anime ... a já bych se taky měla pustit do nějakých článků s mangami xD Poslední dobou čtu hlavně mangy a anime moc nestíhám TT3TT Neříkám, že to nějak šetří čas, ale mangu si můžete číst třeba o přestávkách, kdežto neustále stopování jednoho dílů anime po deseti minutách ... to z toho anime pak nic nemám xD Mangy čtu hlavně yaoi nebo shounen ai mangy, kdo čekal něco "normálního", tak Vás překvapím, ale i něco takového tam je xD Jsou tam i nějaké shoujo ai mangy, ale s těma radši ještě nějakou dobu počkám, než je sem začnu sázet, jen kvůli pocitu bezpečí xD Nikdy nevíte jaký bude ohlas, když něco zveřejníte poprvé xD Na druhou stranu, všechno je jednou poprvé a všechno se musí jednou vyzkoušet, teda ... samozřejmě v určitých mezích xD

To máš nějaké nové motto?? x)
Nemáš ponětí kolik jich mám xD
Opravdu ne, ale dokážu si velmi jasně představit, že minimálně dvě třetiny z nich jsou o jídle x)
Nemůžu říct, že se nepleteš xD
Já vím, protože mám vždycky pravdu x)
No, o tom bychom mohli ještě chvíli debatovat xD
Víš aspoň, co to slovo znamená?? x)
Ne, ale líbí se mi v té větě xD
... Někdy si říkám, proč já vůbec plýtvám energií s takovými otázkami, když moc dobře znám odpověď -_-"
Nemusíš být hned tak deprimovanej, mysli na jiný, veselejší věci xD
Veselejší věci říkáš?? x)
... Nemusíš na mě zírat jak na ducha ... xD
Když ty jsi taková vesela kopa x)
Tak to ti teda pěkně děkuju xD
Nemáš zač x)
 
 ↓ Kamaru se po dlouhé době podívala na nějaké hrané filmy ... a nečumí pořád na anime!! *^* ↓
 
Protože většina mých kamarádů není moc na anime nebo kreslené filmy, tak když se mi občas poštěstí dostat se do kina, tak s nimi zajdu i na nějaké hrané filmy. V poslední době dokonce i docela často xD Byla jsem na novém marvelovském superhrdinovi Ant-man a musím říct, že je to opravdu hodně cool film. Slyšela jsem na to hodně kritiky, ale mě se ten film opravdu líbil, sice to občas bylo trochu zvláštní (přiznám se, občas mi to nedávalo moc velký smysl), ale na druhou stranu se mi opravdu líbily bojové scény, které byly občas propletené humorem ... opravdu to stálo za to xD

Další hraný film, který jsem přímo musela vidět byl Hitman: Agent 47 a to hlavně kvůli stejnojmenné hře, která je naprosto boží!! *///////* Bohužel, film nebyl zas tak moc cool ... hlavně kvůli jakési zvláštní zápletce, která tam v pozadí cosi vyváděla, ale jinak to opravdu stálo za to!! Hlavně soundtrack, který mi do dnes běží v hlavě, byl naprosto úžasný a bojové scény ... whah, na něco takového jsem už nějakou dobu doopravdy čekala xD

Pak tu byl jeden film ze serie Labyrint, dávali v kině dvojku z této serie s názvem Maze Runner: Scorth Trials. Na tenhle film mě donutila jít kamarádka, která má ráda jakéhosi herce z tohoto filmu ... nemám poněti kdo to byl, nebo jakou postavu vůbec hrál xD Neviděla jsem jedničku ... ani o tom nikdy předtím neslyšela, takže jsem do kina šla s tím "nějak to dopadne", ale film se mi nakonec docela zalíbil. Měl nějaké srdceryvné scény a stejně tak i lekací scény, které mám opravdu ráda xD Slyšela jsem, že prý jednička byla mnohem povedenější než tento druhý film, no ... neviděla jsem jedničku, ale bylo vidět, že to má mnohem větší potenciál, možná si přečtu knížky xD
 

A poslední hranej film, na kterém jsem byla je novodobej film z roku 2015 se soundtrackem do roku 90 xD Pár z Vás určitě ví, o čem mluvím, jedná se o film The Martian. Opravdu jsem na něj nejdřív nechtěla jít, čekala jsem totiž něco, co je velmi podobné nějakému astronautskému dokumentu ... ale nakonec jsem opravdu ráda, že jsem na tento film šla. Nejen, že soundtrack dokázal člověka opravdu rozesmát, ale líbil se mi příběh a nesmím taky zapomenout úžasně udělané prostředí marsu, které ... vypadalo naprosto úchvatně!! */////////* Rozhodně Vám tento film doporučuju, protože se mi opravdu zalíbil a některé srdceryvné scény Vás opravdu donutí uronit slzu TT3TT
 
Pak je tu samozřejmě pár animáků, které jednoduše nemůžu vynechat, jako třeba The Minions, na kterém jsem byla někdy uprostřed prázdnin, opravdu stálo za to xD ... A nedávno jsem byla na druhém díle animáku Hotel Transilvania, jednička byla naprosto boží ... ale dvojka mě trošku zklama hlavně kvůli moderním novinkám, které se do tohoto filmu promítly jako třeba selfie, sociální sítě, telefony a další věci ... podle mého názoru to bylo už trochu přehnané xD Ale stejně jsem se občas zasmála a rozhodně nelituju toho, že jsem si na tento film zašla xD

Ses tu nějak rozepsala o filmech, nemyslíš?? x)
No, tak přece musím dát i nějaké rady lidem, kteří sem chodí a nejsou moc na anime xD
Nedokážu si představit, že sem vůbec ještě někdo chodí x)
To je druhá věc, ale přece jen jsem tu chtěla dát i něco zajímavého, když už tu pořád kecám o nějakých blbostech xD
V tom případě tě nebudu dál rušit x)
Ono už je to jedno, stejně už mi došla témata ... nebo ... spíš jsem zapomněla, o čem všem jsem tu chtěla vlastně napsat ... ale myslím, že to nedůležitější se sem zašilo ... a to ostatní ... asi nebylo nijak moc důležitý xD
Takže pomalu končíme?? x)
Jop, přesně tak xD

↓ Velmi rychlý konec článku, takže se sejdem zase u dalšího xD ↓
 
No, myslím, že už je tak docela na čase to tu ukončit. Sice to není nijak moc dlouhý článek, ale všechno důležité už bylo pravděpodobně řečeno ... a pokud si ještě na něco vzpomenem, tak vždycky můžem napsat další článek xD Doufám, že jsme Vám tímto článkem nevzali moc Vašeho drahocenného času a snad jsme Vás třeba i uklidnili, pokud jste si mysleli, že to tu jen tak lehne a už se nehne xD Opravdu se omlouváme za naši neaktivitu, ale ... o prázdninách se to třeba zlepší ... nebo si budete muset počkat, až skončí škola TT3TT Kažopádně, opravdu to tu nenecháme jen tak padnout a budeme za svou loď a posádku náležitě bojovat!! (҂`^´)/

Baka-chan a Goshi-sama ... v nebezpečné bouři zvané Škola (҂`^´)/
Chyby samozřejmě jako vždy ... ignorujte xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!