Sylar113 (DEVIANTART)

Autor: || Zveřejněno: 10.9.15


Yoho, Yarodomo!!

Přináším Vám odkazy na dalšího úžasného devina!! :3 Určitě moc dobře víte, jak ráda procházím Deviantart a kolik různých devinů jsem Vám tu už ukázala, nemám pravdu? Nemám v plánu s tím přestat a pořád Vás s tím budu otravovat, jelikož tam venku ... existuje opravdu nespočetné množství úžasných umělců, kteří čekají na to, až je svět objeví :3 Proto jsem ráda, že jsem začala tyhle články dělat a mohla tak rozšířit jejich práce mezi více lidí, respektive mezi každého, kdo je ochotný si moje články plné planého kecání přečíst xD Vím, že nedokážu napsat poutavé a záživné články jako třeba ostatní blogeři, ale i tak doufám, že tyhle dětské články plné nesmyslů a kecání jednoho náctiletého člověka aspoň někdo z Vás čte, a co víc, snad ho i trochu pobaví *^* Není to sice žádná novinka, ale zase jsem se tak trochu vzdálila od původního smyslu tohoto článku, takže se k němu radši zase začnu vracet xD

Chci Vám ukázat tohoto umělce, jenž má naprosto úžasný a pohádkový styl kreslení *////* Věřte mi, když se podíváte na jeho tvorbu, hned se Vám do paměti vlije spousta vzpomínek na pohádky a příběhy, které Vám jako malým capartům vypřávěli prarodiče a rodiče. Jeho kresby mě připomínají dobu, kdy nám se sestrou vyprávěl náš děda známé pohádky a nejrůznější příběhy. Byl opravdu skvělý vypravěč a dokázal vyprávět natolik poutavě, jako by celý ten příběh nebo pohádku sám zažil :3 To je taky jeden z důvodů, proč Vám chci tohohle umělce ukázat. Jeho tvorba se Vám určitě zalíbí a vzpomente se na své dětství nebo minimálně na všechny pohádky, co jste za život slyšeli xD Kdo ne, tak nemá žádné dobré vzpomínky na dětství jako Goshi-sama. Se mu to teď snažím vynahradit a říkám mu nejrůznější příběhy, které jsem slyšela ... né že by z mé ochoty a námahy byl nadšený xD
O čem to mluvíš, to já tě tady ochotně poslouchám x) Navíc mě to baví, poslouchat tvoje zmatené příběhy x)
Nejsou zmatené, jen občas na něco zapomenu, tak to musím upřesnist >////<
Jasný, jasný, já to chapu x)

V "Celém článku" najdete obrázky na ukázku a samozřejmě informace a odkazy.
Jak už jste už asi všichni všimli, tak devin, o kterém se tu chystám psát má přezdívku Sylar13. Je to mladý umělec, který pochází z Ruska, přesněji z města Chelyabinsk. Používá digitální grafiku a je také ilustrátorem, proto je jeho tvorba tolik pohádková :3 Převážně kreslí stylem, který se nazývá "speedpaint", pravděpodobně o něm už většina z Vás slyšela, ale i tak ho tu zkusím trochu popsat pro ty z Vás, kteří ho neznají. Jedná se vlastně o rychlé znázornění nějakého obrazu, nápadu či myšlenky, co Vám vyskočí v hlavě. Použijete k tome jen nezbytné prostředky, barvy a největší kouzlo je právě v nedostatcích. V tomto stylu kresby se nedbá na detaily, obdivuje se umění znázornit svůj nápad co nejrychleji a bez zbytečných oprav, protože na začátku malby je nápad nevýraznější a nejčistší.

Doufám, že se mi předešlými řádky povedlo trochu zachytit podstatu této umělecké formy malby. Nesmíte se moc nechat unášet detaily a přemýšlet, musíte se hlavně držet původní myšlenky, při které jste malbu začali tvořit, a co nejrychleji ji dostat na papír či plátno. Nebo tak aspoň tohle umění chápu já. Pokud se pletu, tak se nebojte mě v komentářích seřvat a vysvětlit mi, co to ve skutečnosti znamená. Mám ráda tohle umění, lidé, co to dokážou, jsou pro mě opravdu úžasní umělci a tenhle chlápek je v tom až neuvěřitelně dobrej! Soustředí se především na "landscape" neboli kreslení krajiny, a takové obrázky já mám nejradši, i když, to už o mě pravděpodobně všichni znáte.
Mimo jiné je také úžasným fotografem. Na svém devinu má několik úžasnýcn fotek, není jich moc, ale i tak stojí za to. Obdivuju, když někdo umí takhle krásně fotit, já se svými fotkami se můžu jít v klidu někam zahrabat xD Ve většině případů fotí krajiny, ale je tam také pár úžasných fotek ... více detailních. Opravdu se koukněte i do téhle galerie, protože toho nebudete litovat :3 Zase to přeháním, ale já si nedokážu pomoct, když najdu člověka, který umí pořizovat úžasné fotky a také je dobrej v grafice *^* Líbí se mi taky, jak je jeho galerie na devinu plná krásných, teplých barev, jestli mě chápete >/////<

Tady máte odkaz na jeho devin. Rozhodně se musíte na něj podívat, všechny důvody jsem Vám už řekla, takže je nebudu opakovat xD Má v galerii také gify, kde je zobrazeno, jak se jeho práce vyvíjela. Podle mě to může posloužit také jako dobrý podklad pro budoucí grafiky, kteří se chcou zdokonalit. Obzvláště pokud si brousíte zuby na tuhle "speedpaint" techniku xD Moje grafické schopnosti jsou opravdu velmi omezené a nikdy bych si na něco takového netroufla (všechnu tuhle počítačovou práci nechávám na Goshim-sama xD), ale budu Vás všechny ostatní s radostí podporovat a držet Vám palce!!
 
Myslím, že tohle je asi všechno, o čem jsem tu chtěla napsat. Nechci tu kecat pořád dokola o tom stejném, takže radši skončím. Budu se snažit dělat i jiné články, než tyhle nezajímavé. Vím, že jsme toho také hodně slíbili a velmi málo z toho slibovaného doopravdy splňujem TT3TT No, hlavní je, že se tu aspoň něco občas děje. Děkujeme za pozornost a zase v dalším článku!!

Baka-chan a Goshi-sama ... na vlnách devinui i s chybami!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!