Poznávací hra - Obrázek č.15

Autor: || Zveřejněno: 9.7.15

Nyahaha, Yarodomo!! :3

Nějak jsem si všimla, že už tu hodně, ale opravdu hodně dlouho nebyl tenhle typ článku!! O_o ... Pokud se nepletu, tak na konci tohoto měsíce to už bude celý rok xD ... A to jsem si říkala, že jsme na tomhle blogu na něco zapomněli, na něco opravdu hodně důležitého ... a nakonec zjistím, že tím jsou články, ve kterých se chlubím svými rádoby výtvory xD Vsadím se, že nikomu tyhle články ani nechyběly xD ... Přece jen, byl to jen takový nápad ... tahle poznávací hra, chtěla jsem jen vědět, jestli poznáte moje kresby nebo spíše anime, ze kterých tyhle kresby pochází xD .... Říkala jsem si, že s touhle "hrou" skončím, ale nějak se k tomu nemůžu přimět xD ... Poslední dobou sice moc nekreslím, ale mám tu spoustu obrázků z doby, kdy jsem tuhle "hru" vytvořila a tak nějak bych je sem chtěla dát xD

Né, že bych se měla čím chlubit ... teda, já se ráda chlubím, i když to není zrovna věc, se kterou by se normální člověk chlubil xD Ale víte co, je to takovej dobrej pocit, na blogu Vás pochválí kde kdo a ani nemusíte vytvořit nic úžasnýho, stačí, když do toho dáte nějakou tu část svého srdce, svých pocitů :3 ... Nějak se mi to kreslení zase začíná pomalu dostávat pod kůži, možná za to může Anne-senpai s Yuri-senpai, které na svoje blogy přidavají své úžasné výtvory ... nějak mě to nutí taky něco nakreslit xD ... Eh, o čem jsem to vůbec chtěla mluvit ... jo, rozhodla jsem se, že tuhle "hru" jen tak nepohřbím a budu v ní pokračovat xD

Ani předtím to nebyla žádná sláva s tím přidáváním obrázků, objevovaly se tu ... jak často?? Jednou za měsíc?? xD Nepočítejte s tím, že bych to tu najednou spamovala s mýma rádoby kreslířskýma schopnostma xD Vyberu nějaké, více povedené obrázky z dřívějška, abych se neměla za co stydět (v rámci možností mého "talentu" xD) a přidám je sem xD Baví mě, jak hádáte, co je za anime jsem se pokusila nakreslit ... kolikrát se Vám nepovede uhodnout, ale je fajn vidět, kolik anime a postav si je podobných ... a kolik anime ještě neznáte xD Když o tom tak přemýšlím, tak už si ani nepamatuju pravý důvod, záminku, proč jsem tuhle "hru" vůbec vytvořila xD ... Mám pocit, že to bylo kvůli tomu, abych sem jen tak necpala svoje patlanice, ale aby to mělo nějaký smysl ... vůbec si nejsem jistá xD ... Budu si muset přečíst dřívější články, abych na to zase přišla xD



Ale tohle všechno stranou xD Jak bylo řečeno, mám tu pár starších kreseb z dob, kdy jsem ještě v článcích k téhle hře pokračovala, vybrala jsem ty nejlepší, takže tu mám asi tak ... třicet obrázků, který podle mě stojí za to kouknutí a kritiku xD Na ostatní člověk ani nemusí koukat a už má kritiky víc jak na rok xD A včera večer jsem zkoušela ještě něco nakrelit, no ... nevím, jestli je to ke koukání, ale líbí se mi to, což je poprvé, co se mi něco takového vůbec stalo xD ... Každopádně, většina obrázku, jak už možná víte nebo tušíte, jsou moje oblíbené scénky z anime xD Mám tu pro Vás hned dva obrázky z jednoho anime, které jsem sledovala sice už před dlouhou dobou, ale ty momenty jsou vtipný pořád, ať ty obrázky vidím kolikrát chci xD

Nebudu Vám se dávat žádnou nápovědu, to by bylo potom až moc jednoduchý, je to opravdu známé anime, které tenkrát byla vysoko s hodnocením, jestli si to dobře pamatuju, no u mě vysoko s hodnocením pořád xD Jsem zvědavá, kolik z Vás si na tohle anime vzpomene a uhodne i jména postav xD Kdybych měla oprášit pravidla, tak do komentářů napište váš tip na anime a jména postav, která se vyskytují na obou kresbách (kočku jemnovat nemusíte, nemá jméno xD) ...když budete hádat, tak se prosím nekoukejte na komenty, nehledejte odpovědi u strejdy Googla a podobně, zkuste to uhodnout jen čistě z Vaší hlavy :3 Věřte mi, pak budete mít lepší pocit, když to nikde neobšlehnete xD


A když už budete psát odpověď, tak se nebojte a napište i kritiku :3 Sice to není nějak extra kresba, přece jen obkresluju pouhou scénku z anime, ale i tak chci vědět, jestli jsme vystihla styl kresby anime aspoň trochu nebo vůbec xD
Jak to může někdo porovnat, když neví, jak vypadá originál, který si kreslila?? x)
!!! ... Eh-eh ... t-to ... to je pravda ... to mě vůbec nenapadlo ... TT^TT
... A-ale zase, lidé co znají to anime, tak by to mohli zkusit trochu porovnat ... víš co ... x) Když vezmu můj názor, tak ses určitě trefila do stylu. To je svým způsobem věc, kterou u tebe obdivuju. Fakt, že dokážeš napodobit jakýkoliv styl anime x)
Whaa */////* ... Poprvé slyším, že něco obdivuješ xD
Víš, ty jsi typ člověka, co si zaslouží obdiv v mnoha směrech ... neber to osobě x)
Nebudu :3

Ale tak, kritika se dá napsat i bez znání originálu, ne?? xD Víte co, křivý oči poznáte, i když neznáte originál xD Moje stínování je naprosto na úrovní školkáčka a i ten umí stínovat líp, než já xD ... Teď si tak říkám, na tom prvním obrázku se ta osoba sklání a kouká za sebe na toho kocoura, vypadá to vtipně, když vydíte ty nohy ze zadu a před nima hlavu vzhůru nohama xD ... A ten druhej obrázek je prostě božskej, nemůžu z té postavy, dělá naprosto boží obličeje xD Jen tak pro pořádek, menší nápověda (kdyby někdo nepoznal), ta osoba s tmavými vlasy je na obou obrázcích ta samá, taky patří mezi mé oblíbené postavy, jestli Vám to pomůže ve Vaší dedukci xD

Musím se taky omluvit za kvalitu fotek xD ... Jsem sice na svůj telefon pyšná i co se týče fotek, dělá opravdu úžasné fotky krajin */////* ... ale jakmile potřebuju vyfotit něco důležitého, tak to nezvládá a mě se neuvěřitelně třepou ruce xD Snažila jsem se, aby to bylo co nejméně rozmazané, ale není to zas tak špatné, mám i fotky v monhem horší kvalitě xD Určitě znáte takové to "ve skutečnosti to vypadá mnohem líp než na fotce" ... no, řeknu Vám, tohle vypadá mnohem líp na fotkách než ve skutečnosti xD Když kreslím, tak mám obrázky vždycky strašně upatlané od tužky, to spousta z Vás taky určitě zná a na fotkách to není tolik vidět, což je plus pro mě xD

Rozkecala jsem se tu už opravdu hodně, tak to tu ukončím, pusťte se do přemýšlení a hádání :3 A nezapomeňte, žádné opisování od ostatní komentářů a nápovědy strýčka Googla ... a pokud znáte i další možnosti podvádění, tak na ně zapomeňte!! xD Držím Vám palce a těším se na Vaše názory :3

Baka-chan ... kreslící mánie na obzoru!! xD
A chyby ... jsou tu všude a pořád!! ... Difetti nás jen tak neopustí!! xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!