Black Leg Sanji Tribute - Unattainable Paradise [FoxTamerMGO] [RE-UPLOAD]

Autor: || Zveřejněno: 9.7.15

Yooo, Yarodomo :3

Půjdeme rovnou k věci, ne?? xD Určitě se všichni moc těšíte na to, co bude v tomto článku ... nemám pravdu?? xD
Ne ... nemůžeš si být jistá na sto procent x)
... Proč??
Co "proč"?? x)
Proč vždycky přijdeš ... a musíš mi tu zkazit můj užasnej úvod!! xD
Eh ... "úžasnej ... úvod"?? ... Kde?? x)
!! Děláš si ze mě srandu?? xD Já se opravdu snažila, aby to znělo nějak cool ... a ty mi do toho vlezeš se svou matikou xD
V první řadě to nebyla matika ... jen takový odhad ... x) A za druhé ... je to taky můj blog, takže si sem můžu lézt jak moc chci x)
... Tvoje argumenty ... jsou až moc dobrý xD
Nevíš, co na ně říct, že??? x)
Vůbec xD
To je dobře, od toho to jsou argumenty x)

Ale pojďme pokračovat xD Jak už jste podle nadpisu pravděpodobně všichni poznali, tak se jedná o nějaké další AMVčko ... vsadím se, že většina z Vás uhodla taky fakt, že je to zase AMV na One Piece ... a tak Vám chci říct ... ano, máte pravdu xD ... Nesu Vám sem další AMV nebo ... abych byla přesnější ASMV z One Piece tvorby na Youtube xD A protože tohle video se mi opravdu hodně zalíbilo, tak jsem se rozhodla se o něj s Vámi podělit :3

!!! Odstavec plný spoilerů xD !!!
Je to ASMV zaměřené na jednu z hlavních postav tohoto anime - Sanjiho, jinak také nazývaného Kuro Ashi (anglicky je to Black Leg). První část shrnuje jeho minulost a jeho sen, který částečně převzal po svém zachránci života, Zeffovi. Myslím si, že je to moc hezky zpracované. Ve videii jsou vidět všechny emoce, které v tu dobu Sanji měl ... ale pokud koukáte na samotné anime, tak Vás to dojme mnohem více než v tomto videu. A ve druhé části ASMV jsou sestříhány bojové scény, kdy se Sanji snaží stát silnějším, aby si tak mohl splnit svůj sen. Jsou to vesměs všechno Sanjiho bojové scénky, kdy vypadá Sanji opravdu cool :3 Moc se mi líbí, jak je to hezky sestříhané ... a najdete tam okamžiky napříč celým anime xD Opravdu, tohle video je moc dobře udělané o(≧ω≦)o

Když to vezmu obecně ... tak pokud máte nějaké video na One Piece, tak mě příjde, že mnohem lepší jsou videa, která se soustředí jen na jednu věc z celého anime, jako je třeba tohle video, které soustředí jenom na Sanjiho. Když totiž máte videa, která se snaží obsahovat všechno, co ve One Piece najdete ... myslím si, že pak už je to tak trochu přeplacané xD Neříkám, že nejsou dobré, právě naopak!! Na One Piece jsou opravdu hodně dobrá videa a to hlavně kvůli tomu, že je to cool, akční, vtipné a opravdu dobré anime, které si také hodně pohrává v pocity diváků i čtenářů mang. Ale i přesto mám radši videa, které mají nějaké určitě téma a jsou opravdu dobře zpracovaná, jako třeba to, co sem právě teď dáváme :3

Takže, myslím ... že už jsme se tu o tom vykecali dost dlouho xD ... Ani nevím, kdy jsme vlastně začli tolik kecat i u videií xD
Hej, teď mě to taky napadlo x) Vždycky jsme se dali video a k tomu jednu nebo dvě věty, že?? x)
... Jo, jo ... a teď už sem dáváme celé dlouhé slohovky xD
Asi se z nás stali mnohem více ukecaní lidé x)
V tom máš pravdu xD ... Všimla jsem si, že se čím dál víc rozkecáváme xD Dříve jsme tak moc ukacaní nebyli xD
Dříve ... dříve ... kdy to vůbec bylo?? x)
Já už si to ani moc dobře nepamatuju xD ... Každopádně, pojďme konečně na to video!! :3

ANIME: One Piece
PÍSNIČKY:


Whaa *////* ... Sanji je taky strašně boží!! xD ... Mám sice pořád nejradši Zora, ale ... Sanji je prostě ... jeden z démoní trojky a já ji mám strašně moc ráda :3 Na ně totiž nikdo nemá!! xD
Démoní trojka x) ... Moc dobře Vím, o kom to mluvíš x)
Bylo by divný, kdyby ne xD ... Sice to pochopí jen ti, co znají One Piece ... ale co už ... je to pro mě takovej vžitej pojem xD
Jasně ... ty "vžitej pojme" ... x)

↓ A teď ... jako vždycky ... by to chtělo něco o autorovi :3 ↓
Je to autor, který pochází ze Saudské Arábie ... a na youtube má přezdívku FoxTamerMGO. Eh, podle toho, co jsem zjistila ... je mu okolo devatenácti ... a dělá opravdu úžasná AMV a ASMV!! :3 Na svém channelu jich má sice jen pár ... a všechny se týkají anime One Piece, ale podle mě jsou to opravdu moc dobrá videa :3 ... Můžete posoudit sami a podívat se na nějaká. Opravdu jich tam není moc a ani nepřidává videa nějak moc často (poslední bylo přidané tak před ... dvěma měsíci), ale i přesto tam najdete pár opravdu dobrých :3

Takže, to by bylo i něco o autorovi :3 Nějak mě tohle popisování opravdu moc baví xD ... Takže půjdu udělat asi nějaký další článek s videem a schovám ho na příště xD ... Protože toho není nikdy dost xD ... Každopádně, jsem moc ráda, že je stále víc a víc lidí, kteří dělají takováhle užasná videa :3 Musí to dát opravdu velkou práci všechno hezky najít, sestříhat, vybrat dobrou hudbu, a pak to na sebe ještě pěkně načasovat ... prostě, je stím opravdu hodně práce a já jsem moc ráda, že si na to všichni ti lidé najdou čas a pak se s námi o vzniklá videa podělí!! :3

No, a tímhle končíme tenhle článek xD ... Omlouváme se, že jsme v poslední době nebyli moc aktivní ... teda, né jen v poslední době xD ... Neaktivní jsme pořád xD ...
Jsme moc rádi, že i přesto sem pořád chodíte!! :3 Moc to pro nás znamená, Arigato!! o(≧ω≦)o

Baka-chan xD ... Hned se vrhnu na další článek xD
Goshi-sama x) ... Kamaru je podle mě nějaká moc akční ... x)

Gomen za chyby ... však to všichni znáte xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!