Štastný nový rok 2015!!! :3

Autor: || Zveřejněno: 1.1.15

Yohohoho!!! YARODOMO!! :3

Přežili jsme další rok xD V první řadě Vám chceme prozradit, že tenhle článek je tak trochu přednastavený xD A to z důvodu, abychom se přesně trefili na půlnoc xD ... Ono, když o tom zrovna nepřemýšlíte, tak se Vám snadno podaří zveřejnit článek v nějakou určitou dobu, jako třeba půlnoc ... ale jakmile prostě chcete, aby se to zveřejnilo v nějakou určitou dobu, tak se to prostě nestane xD ... Minimálně mě ne xD ... Vždycky se seknu a zveřejním článek o minutu dřív nebo pozdějc xD ... Proto jsem se rozhodla, že tenhle článek hezky přednastavíme na půlnoc a máme jistotu, že se v tu dobu opravdu zveřejní xD ...
Kamaru ... o čem to tu vůbec mluvíš?? x)
Eh ... já ... jen ... o ničem, pojďme radši k jádru samotného článku xD
To zní jako plán ... x)
Jako hodně dobrej plán xD

Teď jsem se vykecala z takové blbosti (která je naprosto nedůležitá a určitě jsem to ani nenapsala srozumitelně xD) ... Ale my se tu nechceme bavit o zveřejňování článků xD Protože ... určitě všichni z Vás ví, čím je dnešek ... teda, čím je dnešní půlnoc tak význámná xD Pro někoho "zase", pro někoho "naštěstí" a pro někoho "sakra" ... ale pokaždé je to to stejné "je tu nový rok" ... xD A nový rok přínáší nová dobrodružství, nové oslavy, nové možnosti ... :3 Já se vždycky těším na nový rok, zbytek roku pak sice nadávám ... ale ten první den se vždycky cítím tak nějak ... líp xD

Na novej rok si většina lidí dává předsevzetí ... možná si dokážu tipnout, jaké je zrovna to Vaše předsevzetí xD ... Lidé si totiž davájí opravdu podobná předsevzetí, většinou to bývá "shodím pár kil dolů" nebo "začnu cvičit" xD Nikdy jsem si nic takového nepředsevzala ... protože vím, že bych to nedokázala splnit xD ... Ale jsou tu i jiné věci jako třeba "zlepším se", jak už ve sportu, umění, škole nebo v práci ... v čemkoliv, myslím si, že tohle je druhé neběžnější předsevzetí, které si lidé hází na svá bedra xD ... A podle mě to dobře :3 Člověk v životě potřebuje trochu té výzvy, trochu toho adrenalinu, trochu toho "challenge" ... xD Kdybych měla silnou vůli, tak si s radostí řeknu "tento rok shodím minimálně dvacet kilo!!" ... bohužel, moje vůle proti jídlu je opravdu, opravdu, oooopravdu hodně malinká xD ... Proto se spokojím s něčím míň náročným jako "začnu se třeba učit" ... xD

Tak by mě zajímalo, co máte Vy za předsevzetí?? :3 Určitě Vám všem držím palce, ať se Vám daří ho plnit ... hlavně to chce silnou vůli, zdraví a ... pevné nervy xD
To říká ta, co ještě nikdy nedodržela ani jedno ... x)
Jsem říkala, že mám slabou vůli xD ... Nejsem jaky ty, že si řeknu "tohle" a "tamto" a určitě to udělám xD
Chápu, snažíš se z toho vykecat, nemám pravdu?? x)
M-možná trochu ... xD
Já to věděl!! x)


S novým rokem většinou příchází i kritika a pochvala strarého roku, který utekl neskutečně rychle xD Náš rok ... no, řekla bych, že ke konci bych ho silně zrkitizovala, protože jsme neměli vůbec čas ... na nic!! xD Ale jinak to byl super rok. Sice se mi nic zajímavého nestalo ... ani nic strašného, proto to považuju za docela úspěšný rok xD ...
"Úspěšný"?? "Úspěšný" v čem?? x)
Pro mě byl ... to že ty seš na suchu, nedokážeš si najít holku a štve tě to ... to se mého roku netýká xD
Taky seš na suchu ... x) Tak se nevytahuj x)
... Já si nikoho nehledám ... navíc je tu se mnou můj budoucí manžel řízek!! xD
Hah ... oba dva jsme na tom špatně ...
Proč teď začínáš přemýšlet nad takovýma blbostma?? xD Je novej rok!! Dej si předsevzetí, že si najdeš holku ... xD
Někdy máš fakt rady ...
To bylo hnusný!! Já se ti tady snažím dát přátelskou radu xD ... Seš arogantní sadista, kdo by takovýho týpka chtěl?? xD
Myslím, že ty na tom taky nejsi zrovna nejlíp ... x)
Jop xD Budeme do konce života sami ... hahaha xD Možná, že se jednou po dlouhé době zase sejdem a budem si říkat historky z dětství ... xD
Máš v plánu mě opustit?? Nebo co?? ...
Ne, to né ... jen, kdyby náhodou ... xD Proč, cítil by ses osamělej?? xD
Bez tebe určitě ... x)
Ale no, pojď sem, babička Kamaru tě obejme ... :3
Moc vtipný ... x)
Hahahaha xD Nikdy by mě nenapadlo, že to fakt uděláš ... xD Víckrát už to nedělej ... xD
Sama si se nabídla ... jen jsem přijal vřelou náruč ... x)
Z tebe bude básník ... jen tak dál ... jak na nový rok, tak po celý rok xD
To se mi líbí ... x)
Zní to jak na "fejsu" xD
Když myslíš ... x)

No, zase jsme se tu trochu rozkecali, gomen ... ale nás strašně baví psát tyhle naše rozhovory, protože pak si je občas přečteme znovu a zasmějeme si, jaké zajímavé filozofické rozhovory tu vedeme xD ... No, poslední dobou se naše rozhovory stočili trochu jiným směrem ... ale doufám, že novým rokem se to zase napraví xD ... Jsme moc rádi, že i přesto se tu objevuje tolik lídí ... ale, chtělo by to víc komentářů xD ... Nechci si stěžovat, ale já nemám co číst ... chci říct, mám co číst, na blogách naší Posádky se objevuje opravdu velká spousta úžasný povídek ... ale i tak bych si moc ráda přečetla i nějaké komentáře ... xD
Kamaru, tohle je docela ... jak to říct ... nevtírej se!! x)
He?!! To já rozhodně nedělám xD
Ale jo, děláš ... nech je, ať si komentují jak chtějí ... nemusíš je do toho nutit x) Vsadím se, že bys je nakonec začla strašit x)
... M-možná bych se k tomu dostala ... xD
Vidíš ... x)

Každopádně, pojďme už tenhle článek ukončit ... venku už pomalu začínají lítat rachejtle a o to já nesmím přijít!! :3 Proto bychom Vám všem chtěli popřát šťastný nový rok 2015!! :3 Protože to je teď nejdůležitější!! :3


Tradičně jsme pro Vás udělali přáníčko :3 Sna se Vám aspoň trošku líbí xD ... Poslední dobou mě začalo opravdu hodně bavit vyrábět taková přánička (i když vypadají strašně xD) ... Ale o tom jsem se už zmiňovala ve Vánočním článku, že?? xD Gomen, ráda se opakuju xD ... Každopádně, doufáme, že Váš uplynolý rok nebyl ten nejhorší ... a přejeme Vám opravdu krásný nový rok 2015!! :3

Dáváme si do novýho roku takové menši blogové předsevzetí "musíme zlepšit naší aktivitu!!" ... tak snad se nám podaří ho dodržet xD ... Víme, že na to teď opravdu kašleme (jsme prostě velcí lenoši xD) ... ale opravdu se budeme snažit xD Proto bychom Vás chtěli poprosit ... hlavně naší Posádku, aby s námi měli trpělivost xD ...

Moc všem děkujeme za uplynulý rok!! :3 A ještě jednou HODNĚ ŠTĚSTÍ DO NOVÉHO ROKU 2015!!
Arigato!! o(≧ω≦)o

Baka-chan xD a Goshi-sama x) ... Jdeme na ohňostroje!! :3
Omlouváme se za chyby ... znáte to "jak na nový rok, tak pocelý rok!!" o(≧ω≦)o

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!