Moje super ceny za účast v soutěži od Naruto109 :3

Autor: || Zveřejněno: 1.1.15

Nyahaha, Yarodomo!! :3
Kolik z Vás si myslelo, že se tu zase nějakou dobu nic neobjeví?? xD Vsadím se, že většina xD ... No, snažíme se teď napsat co nejvíce článků, které pak třeba jen doplníme o nové věci, abychom tu pak neměli třeba nějakou moc dlouhou pauzu, kvůli tomu, že nestíháme psát články!! Protože takový věci já nemám ráda!! TT3TT ...
... A přesto to děláme ... x)
Díky za připomenutí ... xD
Nemáš zač, jsem rád, že jsem pomohl x)

Yarodomo, konečně jsem se dokopala napsat tenhle ... více než vykecávací je to chlubící článek xD Potřebuju se Vám totiž pochlubit s věcma, které jsem dostala za jednu soutěž xD Už jsem se tu o ní zmiňovala ... tuším ve Vánočním článku xD (Omluvte moji hlavu děravou xD) ... takže konečně jsem tu s ním xD Protože se strašně ráda chlubím, tak Vám to tu všechno musím zopakovat a nacpat Vám to do hlavy xD ... Někdy ke konci června minulého roku (je blbý to takhle říkat xD) ... každopádně, je to soutěž, která se jmenuje (nebo spíš jmenovala xD) Soutěž o nejlepší momentku ... ve zkratce SONM :3 Eh, stručně to byla soutěž, kde soutěžící poslali nějakou jejich oblíbenou momentku z anime (jedno jakého xD) a hlasující pak dávali hlasy té, které se jim líbila nejvíce xD ...

Musím říct, že tam bylo opravdu hodně cool a vtipných obrázků xD Tady Vám dám odkaz na první kolo, kde byly všechny obrázky, ať se můžete zasmát xD Protože já jsem z těch obrázků umírala xD ... Každopádně jsem se tam přihlásila se Zorem :3 Když jsem se na ten díl ve One Piece koukala, tak jsem si nemohla pomoct a musel jsem si tenhle okamžik vyfotit ... a proto jsem ho použila i do této soutěže xD Možná si někdo z Vás pamatuje (nebo si toho někdo všiml xD), že jsem vždycky dala odkaz na nové kolo do toho "volitelného horního boxu", jak to tady nazývaj xD A chtěla jsem vyzkoušet, kolik z Vás si toho všimne xD To byl můj hlavní záměr ... ale nikdy (ani v tom nejhezčím snu) by mě nenapadlo, že mě to dotáhne až na třetí místo!! O_o ...

Takže bych Vám všem, kteří si toho všimli a rozhodli se mě podpořit, opravdu moc poděkovat xD ... Sice je to trochu opožděná reakce ...
... Prý "trochu" ... x)
ALE!! Jsem moc ráda :3 Díky Vám všem jsem se dostala tak daleko xD Nikdy jsem se v žádné soutěži nedostala přes první kolo xD ... Vždycky jsem vypadla hned v prním, takže jsem se na nějaké snažení prostě vykašlala a do žádných dalších soutěží se už nehlásila ... ale tentokrát jsem se rozhodla přihlásit, protože mě o to poprosil jeden člen z naší posádky a to se nesmí odmítnou!! xD ... A tohle pro mě bylo opravdu velkým a milým překvapením :3
Jseš ráda, že na tebe všichni takhle myslí?? x)
Samozřejmě!! :3 Pokud někdo z Vás bude někdy potřebovat hlasek, tak se nebojte napsat do reklam a já Vám určitě ráda zahlasuju ... a Goshi-sama samozřejmě taky xD


No, ale pohněme se kupředu xD ... Musím Vám ukázat své ceny :3 Jelikož jsem se dostala na tak vysokou příčku (whaaa, pořád tomu nemůžu uvěřit xD ...), tak jsem si mohla vybrat diplomek a animačku :3 A taky že jsem si vybrala!! xD
Neměla bys být tak moc nadšená z nějaká soutěže na počítači ... x)
Je to snad špatný?? ... Zavřeš mě za to?? xD
Možná bych měl x) Spoutat tě a zavřít do chládku ... x) Každopádně, byla to jen obyčejná soutěž (tím nechci vůbec nikoho urazit!!), ale podle mě by člověk měl být mnohem víc nadšený ze soutěží, ve kterých něco dokážeš svou vlastní silou ... x)
Musela jsem ten obrázek najít .... jen tak mimochodem ....
Vážně?? To muselo dát práce ... x) Chci tím říct, že jednoduché najití obrázku na internetu ... a pak jenom shánění hlasů "kde se dá" ... podle mě to není zas kdovíjak úžasné ... x) Člověku pak stačí třeba napsat svým "200 přátelům na facebooku" a hned má několik desítek hlasů ... x)
Já tě chápu, vím co tím chceš říct xD ... Ale já mám na facu třeba jen 15 přátel xD ... a několik z toho je moje rodina, kterou anime naprosto vůbec nezajímá a určitě by byli celí hrr na hlasování xD
Já nemám na fabooku nikoho ...
Protože žádnej nemáš!! xD
Dobře, máš bod ... x) Každopádně, gratuluju ti ke třetímu místu :3
To ti to trvalo!! xD Moc děkuju :3 ... Stejně nechápu, proč do toho taháš facebook?? xD
Znám pár lidí, co to tak dělají ... příhlasí se do nějaké podobné soutěže, kde jde prostě jen o "umění shánět hlasy" ... a nakonec vyhraje ten, kdo má víc "přátel" na facebooku ... x)
Jo, to znám ... xD
... Můžeš se prosím přestat pořád cpat těma chlebíčkama?? x)
Proč?? Jsou vážně dobrý a včera jsem je nestihli sněst ... xD
Jasně ... jen za dnešek jsi snědla snad už dva tácy ... už se ani nedivím, že ti z toho není špatně ... ale ... to ti pořád chutná?? x)
Jop :3 ... Jestli chceš, tak ti jeden dám ... ale jen proto, že to seš ty ... :3
Čím jsem si to zasloužil?? x)
Jseš pro mě ... VIP :3
... Půjdu se na chvíli projít ... tak to tu prosím zatím zabav ...
Dobře :3 *bere další náruč chlebíčků*

Haha, gomen, nějak se tu strhla debata o chlebíčkách ... a facebooku xD Opravdu nemáme v plánu někoho urážet, jen máme takovej pocit, že v poslední době to tak opravdu funguje ... tyhle soutěže xD Každopádně, nechme už konečně toho kecání xD ... Tohle měl být původně jeden z naších vykecávacích článků, protože jsem si myslela, že jen o těch cenách toho moc nenakecám ... ale nakonec jsme se tu tak trochu rozkecali, takže z toho udělám jen můj chlubící článek xD ... Navíc nemůžu psát článek bez Goshiho-sama xD ...


Měla jsem možnost vybrat si jakékoliv anime na diplom a animačku ... tak jsem si zvolila One Piece na diplom a Hinatu na animačku!! o(≧ω≦)o A dostala jsem tyhle úžasné skvosty!! :3 Moc děkuju za diplomek a animačku, více se mi líbí ta animačka, protože jsem si poslední dobou oblíbila gify (ony jsou teď strašně moc populární i u nás na blogu xD) ... ale diplomek se mi taky opravdu líbí :3

Takže, ještě jednou bych Vám všem chtěla poděkovat za Vaše hlasy, díky kterým jsem se dostala tak daleko!! o(≧ω≦)o ... Jsem Vám za to opravdu strašně moc vděčná!! xD
Taky doufám, že Vás tenhle článek neunudil k smrti xD

A teď bych tento menší článek ukončila ... protože mám v plánu napsat ještě nějaké xD Nyahahaha xD ...
Takže zase v dalším článku, Yarodomo!! :3

Baka-chan xD ... A Goshi-sama, který utekl kdoví kam xD ...
Gomenasai za všechny chyby, které tu najdete xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!