Goshi-sama chodí po světě zase o rok déle :3

Autor: || Zveřejněno: 24.12.14

Yohoho, Yarodomo!! :3
Nebudete mi věřit, ale i přesto, že jsou prázdniny a hlavně Vánoce, tak nemáme čas vůbec na nic TT3TT … Eh, poslední dobou všechny naše články začínají tímto, ne?? xD Myslím, že bychom to měli napravit a konečně taky začít něco dělat s tím naším lenivým stylem života xD …

Ale to všechno nechme bokem, protože dneska je výjimečný den :3 … A hned kvůli dvoum významným událostem, které se dnes dějí xD … První událostí je svátek, který je známý po celém světě a každej se na něj vždy celý rok těší (nebo na něj celej rok nadává xD) … a tím jsou Vánoce :3 … Tohle ale pro nás dva není ta nejdůležitější událost v tomto dnu, protože 24tého prosince nejsou jen Vánoce, ale také slavný den pro Goshiho-sama … a to jeho narozeniny!! :3
Teď jsi to začala jak nějakou upoutávku na historický pořad x)
He?? Proč?? … Píšu docela normálně xD
Dobře, budu ti věřit … tak pokračuj x)
'Kay xD

Jak už jsem tady jednou říkala, tak jsou dvě významné události, které v tento den máme v plánu oslavit :3 … A první článek bychom chtěli věnovat narozkám Goshiho-sama, protože ty právé Vánoce začínají až večer u rodinné večeře, ne?? xD … Kdežto Goshi-sama se nám narodil už …. eh, kdy že to bylo?? xD
Si ani nepamatuješ, kdy jsem se narodil?? x)
Mě stačí si pamatovat datum … nepotřebuju přesnej čas, kdy se tvoje úchylné já prvně nadechlo kyslíku … a spadlo na zem xD …
Haha, moc vtipný x) … Bylo to … ve čtyři ráno … nebo tak nějak. Né, že by na tom záleželo. Jako narozeniny se většinou bere celý den, ale já v tom mám radši přehled x)
Tak to jo … je dobrý, když si někdo pamatuje i přesnej čas, kdy se narodil :3 Já třeba Vím, že jsem se narodila někdy … kolem sedmé večer xD
… Nemysli si, že zamluvíš fakt, že si nepamatuješ, kdy jsem se narodil!! x)
Hej!! … Vím, že by možná bylo dobrý zapamatovat si, kdy se narodil můj nejlepší kamoš … ale i tak … den stačí!! xD
Nejlepší kamoš … já si tvůj čas pamatuju … i když je dost nepřesný x)
Jasně, jasně … nebudeme se přece kvůli tomu teď hádat, ne?? xD Nejdřív ti musím dát přáníčko … a pak teprve se můžeme vrhnout na hádky xD
Dobře, jak chceš x)


Eh, kde jsme to přestali … jo, možná Vám to příjde divné, když budu psát článek jen o narozkách … ale děláme tyhle věci jeden druhému … proto nezůstanu pozadu xD Whah, o čem to tu vůbec mluvím xD … Poslední dobou pořád mluvím z cesty xD … Měla bych se sebou začít něco vážně dělat nebo skončím opravdu hodně špatně xD Mám takovej pocit, že o Goshim-sama se toho ani nedá moct napsat xD … Zase je o rok starší … o krok blíže ke hrobu xD … Pořád mě štve, že je straší než já TT3TT … Kolikrát si říkám, že to musí být super být dospělej vysokoškolák … člověk se pak může poflakovat jak se mu zachce … ale na druhou stranu se mi nelíbí fakt, že se musí člověk postavit na svoje vlastní nohy … takže jsem ráda, že na vysokou ještě pořád nechodím xD … A bydlím pořád se svou maminkou a sestřičkou :3

Ale dost toho kecání, pojďme konečně na ten můj malej dáreček pro Goshiho-sama :3 Poslední dobou jde se mnou všechno z kopce (eh, kolikrát tohle ještě řeknu?? xD) a mám problém najít nějaký obrázek, který by dokázal uspokojit moje očekávání xD … Nebo spíš, na internetu se dá najít opravdu velká spousta úžasných obrázků … a já si prostě nedokážu vybrat jeden z nich, který bych mohla použít xD … Ale nakonec se mi povedlo jeden zajímavý najít. Přáníčko je sice takové docela obyčejné … prostě jenom přidání textu do obrázku, což nepovažuju za moc velkej výkon … ale myslím, že to Goshimu-sama vynahradil můj dárek … xD Teda aspoň doufám, že se nepřetvařoval a opravdu se mu líbil xD
Ale to víš že jo x)
Nezní to moc věřohodně xD
Věř nebo ne … ale od tebe bych bral jako úžasný dárek cokoliv, co by jsi mi dala x)
Whoa, privilegium nejlepšího kámoše?? xD
Neřek bych "nejlepšího kámoše" … ale privilegium tomu říkat můžeš x)
Dobře, budu to brat tak, že mě nebereš za svého nejlepšího kamoše … xD
Ber si to jak chceš, já tě za "svýho nejlepšího kamoše" brát nechci x)
Okay … xD

Pojďme se posunout kupředu a přejít na moje přáníčko pro Goshiho-sama xD … Myslím, že naše kecy přestaly být tak zábavné, jako bývaly předtím … ale to jen kvůli tomu, že se Goshi-sama začal chovat podivně … hah, časy člověka dokážou opravdu hodně rychle změnit TT3TT … Zajímalo by mě, proč je Goshi-sama takovej zvláštní ... kdyby se to náhodou podařilo někomu z Vás zjistit, tak bych byla neskutečně vděčná, kdybyste mi to řekli, protože on mi nic říct nechce TT3TT ... Každopádně, pojďme už konečně na to přáníčko :3


Doufám, že se bude líbit xD … Ještě jsem ho Goshimu-sama neukazovala, takže tohle je premiéra xD … Poslední dobou mi docela dost blbne net, což mě opravdu hodně vytáčí xD Doufám, že zvládnu zveřejnit aspoň tento článek xD …
Hej, náhodou se mi líbí :3 Je sice takový jednodušší (a docela dost červený x) … ale v jednoduchosti je krása, nemyslíš?? x)
Jo, jo … přesně to si myslím :3 Věděla jsem, že se ti bude líbit xD
Opravdu?? Věděla nebo jsi v to doufala?? x)
No … já … dobře, doufala jsem … ale i tak jsem ráda, že se ti líbí :3
Jak jinak x) …

Víte, je tu ještě velká spousta věcí, které bychom tu chtěli prokecat … ale chtěla jsem tenhle článek nechat jen pro Goshiho-sama … takže k večeru tu přibude ještě jeden článek s tématikou Vánoc … a samozřejmě bychom to nebyli my, kdybychom k tomu nepřidali taky trochu té nostalgie, kterou cpeme do každého článku v silných dávkách xD …

Já bych k závěru tohoto článku moc rád poděkoval všem, kdo mi poslali maila s přáním … opravdu si toho moc vážím a jsem rád, že si na mě tolik lidí vzpomnělo … a taky bych moc rád poděkoval Kamaru za její super přáníčko :3 Opravdu se mi líbí x)
Ale … vždyť já vím, že jsem úžasná xD
Měla by sis zajít na ušní … x)
… Jasně, jasně … jen mě chval dál … :3
Nejlepší je, když člověk neslyší kritiku x)

Opravdu se mi tomu jen těžko věří, ale zase ten rok uběhl opravdu rychle. Čím jsem starší, tím ty roky utíkají rychleji … už se vidím, jak ze mě bude stařec o berlích, budu chodit po baráku a řvat si o jídlo … x)
Každopádně, jsem moc rád za to, že mám tu čest být součástí tohoto blogu, který je díky Vám všem, kteří to tu tak pravidelně navštěvujete, tak užasný … :3

Goshi-sama … hlavní téma tohoto článku … x)
Baka-chan … proč já do tohoto článku vůbec lezu?? xD
Protože prostě musíš být všude x)
Jasně, prokoukls mě xD

No … a … možná, že jednou tuhle poslední větu změníme … ale prozatím … víte, co tu má být xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!