Dumb Ways to Die

Autor: || Zveřejněno: 26.12.14

Hoohoho, Yarodomo!! xD
Máme tu pro Vás další zajímavé video xD Na začátek Vám říkám, že tohle není písnička pro každého. Lidé, co nemají rádi černý humor ... nebo dělání si srandy z vážné situace ... radši nekoukejte. Věřte, znám hodně lidí, co se kvůli tomuto dokázalo opravdu naštvat xD ... Proto Vás chci jen varovat xD ... Tenhle článek (teda, hlavně videa) by možná mohl poškodit i Vaši psychiku ... pamatujte, byli jste varování!! xD

Podle nadpisu můžou i méně zdatní angličtináři jako já přijít na to, že se jedná o smrt ... přesněji řečeno o ty nejblbější způsoby, jak zemřít. Myslím, že tohle je video, které nemá jen pobavit, naštvat nebo Vás chytit do svého rytmu ... ale mělo by člověku v první řadě ukázat, jakých nebezpečných a hlavně hloupých situací by se měl v životě vyvarovat. Video je zaměřeno především na problematiku "vlakových sebevrahů" ... tedy především pro lidi, kteří si u vlaků nedávají pozor, přecházejí koleje tam, kde nemaj, nečekají na zelenou u přejezdů přes koleje, nebo chodí moc blízko kolejí ... existuje spousta způsobů, jak se člověk může dostat pod kola vlaku ... jsou tu ty blbé a smutné okamžiky, které Vám nastoprocent vezmou život.

Ale v celém videu nenajdete pouze tuhle problematiku. Je tam i celá další řada blbých způsobů, kterými se člověk může buď vážně zranit nebo dokonce zemře. Když uvedu nějaký příklad, tak je to třeba zapalování vlasů, které se objevuje hned na začátku videa. Viděla jsem opravdu dost videií, kde si lidé zapalovali vlasy ... a třeba i cokoliv jiného na sobě ... dost na to, aby mě to odradilo něco takového vůbec zkoušet. Nebo třeba učit se pilotem. Člověk by se rozhodně takovou věc sam neměl učit, stejně tak řídit auto, vlak, autobus nebo třeba loď ... na všechno by si měl pořídit dobrého instruktora, i když to třeba není levná záležitost ... ale tohle není to, o čem bych tu celou dobu chtěla mluvit xD Nějak jsem se rozepsala o blbostech, které lidi poslední dobou dělají a neváží si tak svého života ...
Ty nemáš o čem mluvit!! ... Sama děláš mnohem větší kraviny!! x)
Eh ... ne ... nedělám!! ...
Ale jo, děláš x) ... Neměla bys tu kázat, když se sama nepoučíš ... x)
Nemusíš všechno vykecat ... xD
Neboj se, ještě jsem ani nezačal x)
Ha, ha, ha ... xD

Zpátky k videu :3 V tomto videu je udělaná jedna úžasná písnička, která obsahuje všemožné způsoby, kterými člověk může zemřít ... a rozhodně to nejsou situace, kterým by se nedalo vyhnout. Myslím si, že písnička je opravdu chytlavě udělaná ... a v hlavě mi už zní několik dnů (né-li týdnů xD) ... bohužel jsem se dostala až teď k tomu, abych se o ni s Vámi podělila ... :3 ... A ještě jedna taková zajímavost. Tohle totiž není jen video s písničkou. Je to i hra :3 Můžete si ji stáhnout na Google play ... nebo App store ... záleží na tom, co máte za operační systémy ... Online ji bohužel nikde nenajdete ... tady máte oficiální stránku pro tuto hru: Dumbwaystodie.com

Ještě jsem neměla tu čest si hru vyzkoušet ... existuje dokonce i více částí této hry. Pokud vím, tak existuje i Vánoční nebo Halloweenská verze ... no prostě, pokud máte zájem, tak hru najdete na Google play nebo App store a můžete si ji stáhnout zdarma. A teď už přejděme k písničkám. Říkala jsem si, že bych sem možná mohla dát i slova, kdyby jste si chtěli zazpívat xD ... Protože já si ji zpívám opravdu často xD ... Ale nakonec jsem zvolila možnost "přidat videa s textem" ... xD

Písnička: Metro Trains - Dumb Ways to Die

Tady je video se slovy, kdyby jste chtěli :3

Já ... vlastně ani nevím, proč se mi to tolik líbí xD ... Možná, že se ze mě pomalu stává psychopat ... nebo nevím xD Ale není to tak, že by se mi nějak moc líbilo video ... spíš než to se mi líbí ta písnička, protože je opravdu hodně chytlavá xD ... A hádejte co ... existuje i Vánoční verze této písničky :3 ... Tak jsem si říkala, že i když už máme Vánoce za sebou, tak jsme pořád v období svátků ... proto bych Vám sem chtěla dát i tu Vánoční verzi xD ... Takže, tady je ... :3


Hehe, vážně ... stává se ze mě nějakej psychicky narušenej člověk ... že se mi začaly líbit takové divné věci ... každopádně ... snad se Vám tyhle písničky (videa) líbily stejně jako mě xD ... Svým způsobem jsou opravdu dobré, když si odmyslíte tu tragedii, smrt a bolest, která se za celou touhle písní (a videem) skrývá ... Eh, radši už to tu nebudu více rozmazávat xD ... Nakonec bych došla k závěru, že je tahle písnička opravdu hrozná, děsivá a smutná ... i když, ona taková je, protože je opravdu pravdivá ... Spousta lidí to tak sice nevnímá, ale najde se spousta idiotů, kteří takovouhle blbou příčinou končí v nemocnici (v tom lepším případě) ...

Obě dvě videa pochází z oficiálního channelu stejně jmenované hry ... DumbWays2Die ... :3 Najdete tam pár zajimavých videií s tématikou této hry ... takže se v nich objevují kreslené postavičky z videií xD Nebo také upoutávky na nové verze hry ... x) Stejná videa můžete najít také na oficiální stránce, o které jsem se už zmiňovala xD ... Kromě písniček na channelu jinak nic/moc zajímavého není ... xD

Toť asi všechno xD ... Snad jsem z Vás neudělala psychopaty (na tomhle blogu stačíme my dva xD) nebo sebevrahy ... ale myslím, že už jste si na to na našem blogu zvykli xD ...
Protože většina z toho, co sem dáváme ... není zrovna pro zlepšení psychiké stránky člověka xD ...

Baka-chan!! xD ... a Goshi-sama :) ... psychopati s hlásí!! xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!