☣ LET IT BURN, RIN

Autor: || Zveřejněno: 28.8.14

Nyahaha :3 ... Yo, Yarodomo!! :3

Dlouho jsme se neviděli, že?? ... Teda spíš neslyšeli ... eh ... nečetli ... xD
Nějak jsi se do toho zamotala x)
Chtěla jsem říct ... Dlouho jsme se Vám tu neozvali, že?? xD ... :3 Teda, chci říct, teď to tu byly samé anime články a rozcestníky ... prostě jste si asi moc nepočetli, ne?? xD
No, zase nemusíš přehánět, že to bylo dlouho ... není to tak dlouho, co jsme sem dávali One Piece ASMV x)
Oh, to je pravda ... xD One PIece *///* ... Teď ... jsem si všimla, že u každého článku se na začátku vždycky odtrhneme od tématu článku a mluvíme o blbostech xD
To je docela pravda x) ... Vždycky se na začátku nějak zakecáme ... jako třeba teď x) A pak je opravdu těžké, se vracet zpět k tématu x)
Hehe, ale ... snad Vám to nevadí, Yarodomo!! :3 ... Aspoň se trochu odreagujete ... a přejdete na myšlení o ... blbostech xD

↓ Takže, ale abychom se vrátili k tématu xD ↓
... Máme tu pro Vás jedno úžasné AMVčko!! :3 ... Nebo spíš já, Goshi-sama s tímhle nechce mít nic společného xD ... Ale to nevadí, aspoň že tu jsem já!! xD ... Eh, jen tak mimochodem ... už jste někdy zkoušeli přemluvit chlapa, aby se kouknul na nějaké anime ... které je plné polonahých, sexy chlápů, co se plácaj ve vodě?? xD Já jo ... a povedlo se mi to ... ale nikdy u toho nevydržel moc dlouho xD ...

AMV je na anime FREE! ... které určitě všichni moc dobře znáte, protože je opravdu hodně populární ... hlavně teď, když vychází druhá serie *////* ... Vsadím se, že je tu opravdu minimální počet lidí, kteří by o tomto anime nic neslyšeli xD ...
Je to anime o bandě kluků, kteří mají společné dvě věci. Všichni totiž mají jména, která se většinou používají jako holčíčí jména a druhou věcí, kterou mají společnou, je jejich vášeň k plavání. Anime se zaměřuje na jejich vzájemné vztahy a samozřejmě i jejich plavecké závody a společné zážitky v životě. Ve druhé sérii anime se vztahy hlavní postav ještě více zamotají, když se na scéně objeví nové tváře a staří známí.
Whaa, vážně bych se měla naučit psát shrnutí příběhů tak, abych všechno nevyzradila xD ... Ale tak, snad jste mě pochopili ... a jsem si jistá, že tohle anime všichni znáte, tak mě snad prominete o(≧ω≦)o

Je to AMVčko hlavně o jedné z hlavních postav, Matsuoka Rin ... O jeho slibu jeho zesnulému otci a o vztahu k jeho bývalému parťákovi a kamarádovi ... o(≧ω≦)o ... No, bývalému ... brzo se zase udobří a budou zase kamarádi, ale to se tohohle videa moc netýká xD ← Spoiler xD ... Podle mě je to opravdu dobře udělané video :3 A také se mi strašně líbí písnička, kterou tam k tomu autorka vybrala!! :3 ... Víte, ono ... tohle video ... dá se to vyložit i jako moc pěkné Shounen Ai video!! *////* ... o(≧ω≦)o ... Jop, krásné a nevinné Shounen ai AMV o(≧ω≦)o


Nyaaa :3 ... To video je tak boží!! o(≧ω≦)o
Oh ... zas tak úžasný není ... -_-" ... Ale kdybych měl hodnotit kvalitu zpracování, tak je to pěkně udělané x)
Ale no ták!! Taky neumíš nic ocenit!! xD ... Kdyby to bylo One Peice, tak by se ti strašně moc líbilo!! ... xD
To máš asi pravdu ... já tohle anime moc nemusím x) ...
Hai, hai ... xD Ale hlavně, že se na něj se mnou koukáš ... xD
... Po tom, co mě k tomu donutíš ...
Hehe, ono je lepší na to koukat ve dvou, víš?? xD
No, nemusíš mi tu vnucovat ty tvé ... oplzlé komentáře x)
Oplzlé?? Jen tu trochu uvažuju víc "yaoiisticky" ... xD
No právě ... x) To je to, co myslím tím "oplzlé" x)
Whah, dobře, dobře ... tak já s tím přestanu xD

↓ Takže, něco o autorce, ne?? xD ↓
Autorkou tohoto videa je Mary, která sídlí v Itálii a dělá opravdu úžasná AMV!! :3 ... Dělá je na nejrůznější témata (Shounen Ai, ASMV, AMV a podobně :3) ... a na nejrůznější anime :3 ... Jsou to videa opravdu velké kvality!! :3 ... Její channel se jmenuje CxATHEPROMISEDLAND (má to tak pojmenované podle postav a písničky z Final Fantasy VII xD) ... No, pokud se Vám tohle video líbilo, tak dopuručuji navštívit její channel a kouknout se i na další videa :3 ... Opravdu Vám to za ten čas a námahu, kterou na to vynaložíte, bude stát!! *////* ... xD

No, snad se Vám AMV líbilo :3 ... Tak mě napadá, občas je docela těžké najít na nějaká anime AMVčka, protože se třeba vůbec nedělají ... určitě každý z Vás tohle zná ... xD Tu beznaděj, kdy nemůžete najít žádné dobré AMVčko na nějaké méně známé anime ... xD (Třeba ... Devil May Cry TT^TT ... Na to jsem nenašla ještě ani jedno dobré AMVčko TT^TT) ...
Ale to se ovšem netýká tohohle anime xD FREE! Má opravdu hodně AMVček na youtube, toho se nemusíte bát xD

Ale dost už o tomhle ... Yarodomo, zase se s Vámi loučíme ... Sayonara!! :3

Baka-chan xD a ...
Goshi-sama :) ... Tak trochu se odmítám připojit k autorství tohoto článku x) ... Protože FREE! ... To prostě není anime pro mě ... x)

Takže .... kdo ví, co teď přijde?? xD ... Gomen za chyby, Yarodomo!! :3

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!