Kamaru měla narozeniny!! x) ... Aneb článek plný chlubení x)

Autor: || Zveřejněno: 25.8.14

... ale to neznamená, že ji teď musíte všichni popřát x) ... Prostě si jen vyslechněte její supr oslavu x)

Yo, Yarodomo!!! :3

Nejdříve se chci omluvit, že jsme se tu tak dlouho neozvali TT^TT ... Ale to máte tak ... chci si co nejvíc užít ten poslední tejden prázdnin ... takže na počítač chodím opravdu minimálně xD (Víc času trávím třeba ... s ledničkou ... nebo s postelí ... xD) ... Ale to neznamená, že by jsme se na Vás vykašlali ... to si rozhodně nemyslete!! xD ... Pomalu se chýlí ten čas, kdy sem napíšu pěkně dlouhej článek o tom, jak se netěším do školy xD ... Tak se na něj těšte xD


↓ Teď bych se Vám chtěla pochlubit s pár věcma xD ↓
Já se ráda chlubím ... chápu, že spoustě lidí to přijde protivné ... ale já se prostě potřebuju pochlubit ... xD Nebudu Vám tu říkat, co všechno jsem dostala ... to Vás určitě zajímat nebu- ... nebo bych se měla pochlubit?? xD ... Jo, pochlubím se Vám xD

No, můžu Vám říct, že většina z toho je jídlo (sladkosti!! *////*) ... xD ... A dostala jsem taky tričko a mikinu!! :3 ... Mikina je tmavě modrá ... bez potisku, takže taková obyčejná xD ... A tričko je černé a má na sobě ... takovou oranžovou orlici ... eh, nevím jak to popsat, takže Vám sem dám obrázek (nejsem moc dobrá na popis věcí nebo čehokoliv jiného xD) ... potom jsem dostala krabici piveček!! :3 ... (Jop, Kamaru je alkoholik a miluje pivečko ... Kdo z Vás to nevěděl?? xD) ... V krabici jich je šest ... takže mi to vydrží na pár tejdnů :3 ... Je to ale pěkně težká krabice ... takže se ještě nehnula z místa, kam mi ji položili ... protože ji neuzvednu xD ... Jsem opravdu strašně moc slabej člověk xD ... (Doufám, že jste o mně neztratili to poslední, dobré mínění, které jste měli xD) ... A ... to je asi všechno, co se týče tady těch dárků od kamarádů xD ... Určitě Vás to všechny moc zajímalo, že?? xD

Užijte si moji krásnou dečku s dalmatínkama xD ... Už je to dlouho, co ji mám xD

Ale to ... s čím se chci pochlubit úplně nejvíce teprve přijde!! *///* ... Maminka mi totiž k narozeninám udělala úplně-super-ultra-mega-úžasnej-nádhernej dort!! o(≧ω≦)o ... Já, prostě jsem neměla slov, když jsem ho viděla!!! *///* ... Je pravda, že plachty jsem si dělala sama ... ale ten dort dělala maminka!! o(≧ω≦)o ... Prostě se nedá popsat, jak moc jsem byla šťastná!! :3 ... Moje maminka je prostě nejlepší!! o(≧ω≦)o ... Je to dort, ve tvaru pirátské lodě :3 ... A moje sestřička Michiru mi k ní udělala i kormidlo a kotvu!! o(≧ω≦)o ... Dokonce tam jsou i schody!! :3 ... Prostě úplně dokonalej dort!! o(≧ω≦)o ... Musím se Vám s ním pochlubit, protože je naprosto boží!! :3 ... Minulej rok jsem měla pirátskou truhlu s pokladem *///* ... A letos mám i samotnou pirátskou loď!! :3 ... Nějak nevím, jestli jsem Vám sem minulej rok dávala fotku té pirátské truhly ... takže Vám ji sem pro úplnost dám znovu xD ...

Musíte obdivovat, chválit a závidět!! Hahaha xD ... o(≧ω≦)o

Víte, naše mamka nám už od malička dělá samé uchvatné dorty!! :3 ... Já úplně obdivuju její nervy, na které jí každý dort vždycky hraje!! Protože ty dorty, které si se sestrou vymýšlíme ... jsou prostě strašně složité ... a dá práci, aby vypadaly tak krásně, jak chceme :3 (Jsme prostě strašně náročné děti xD) ... Proto jsem ráda, že má s námi takovou trpělivost!! o(≧ω≦)o ... A každej den ji nesmírně děkuju :3

Tenhle článek je vážně ... plnej mýho chlubení xD ... Možná, že bych se měla trochu držet na uzdě ... xD Každopádně ... doufám, že Vám nevadí, že nejsme moc aktivní ... ale věřte / nevěřte ... teď na konci prázdnin máme ještě méně času, než jsme měli do teď ... xD Navíc nás docela zlobí počásí ... pořád tady prší, a tak nemůžeme jít s basketem ven TT^TT ... Vsadím se, že v Říjnu začně sněžit xD
No nic, dneska nám naštěstí vysvitlo trošku sluníčko ... rozhodlo se, že nás na chvílu pozdraví ... a vypadá, že se zase chystá do hajan xD ... Omlouvám se, že tohle je takovej ... článek o ničem xD ... Ani to nemusíte komentovat xD ... Stačí, když mamce pochválíte její dorty *////* ... Určitě jí to nesmírně potěší :3

Oh ... a pokud Vám přijde, že jsem taková ... posedlá pirátama ... může za to, to úplně nejlepší anime na světě "One Piece"!!! *///////* ... V životě jsme neviděli lepší anime!! :3 ... (Samozřejmě nechcem urazit ostatní anime ... je to jen můj a Goshiho-sama názor xD) ... *///*

↓ A také nesmím zapomenout na přáníčka od Michiru a Goshiho-sama!! :3 ↓
Moje sestřička se dokonce rozhodla mi dát i přáníčko!! :3 ... A je naprosto úžasné! *////* ... Sice takové jednoduché ... ale je tam Zoro!! */////* ... Prostě naprosto super-cool Zoro!! xD ... Musím se Vám tu s ním taky pochlubit xD ... Opravdu moc děkuju!! o(≧ω≦)o


A druhé přáníčko jsem dostala od Goshiho-sama :3 ... Už tradičně si dáváme přáníčka navzájem, takže Vás to určitě nepřekvapí, že?? xD ... A dal mi taky jedno naprosto úžasné!! :3 ... Je na něm pro změnu Dante!! *////* ... Moje nejoblíbenější postava!! *////* ... Nemáte ponětí, jakou mi udělal radost!! :3 ... Navíc je na něm Dante jako chibi ... a je strašně moc roztomilej o(≧ω≦)o ... Arigato!! :3


Zkoušela jsem porovnat, které se mi líbí víc (i když bych to dělat neměla xD) ... Ale nemůžu se rozhodnout xD Obě dvě se mi strašně moc líbí!! :3 ... Obě jsou krásný!! *///* ... Prostě se mi líbí obě dvě o(≧ω≦)o

A teď už radši budu končit xD ... Máme naplánovaných ještě pár dalších článků ... tak snad se Vám budou líbit :3 I když nevíme, kdy je sem vlastně dáme ... xD

Jo ... a pro ty, které by zajímalo, kolik je Kamaru ... tak se zasekla ... někde na dvanáctce x) ... Od té doby nevyrostla jak fyzicky ... tak ani psychicky x)
... Che, hlavně že tvoje ego roste každým rokem rychleji ... xD
Aspoň ... že roste ... x)
Haha, moc vtipné xD ... Já jednou vyrostu tak, že oproti mě budeš mravenec!! xD
Je to už pár let, co jsi nevyrostla ... jak to chceš dohnat?? x)
... Neboj, já na něco určitě přijdu!! xD

Dobře, Yarodmo!! :3 ... Děkujeme za pozornost!! :3 A omluvte nás za chyby, máme na ně vyhrazená práva xD

Baka-chan!! :3 ... A Goshi-sama x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!