Japonské umění jedním tahem - Hitofude Ryuu

Autor: || Zveřejněno: 22.8.14

Yoho!! Yarodomo!! :3

Už je to zase nějaká doba, co jsme se s něčím ozvali, že?? A to jste si určitě začali všichni myslet, že to tu nějak obživne xD ... No, budem se snažit ... snaha se cení!! o(≧ω≦)o ... Ale vy nám to určitě prominete, že?? ... *psí očí*
Co to tady děláš?? ... x)
Psí oči, aby nám odpustili, že jsme tak moc neaktivní xD *pokračuje s psím pohledem*
... Eh, víš ... že když to budeš dělat na monitor ... tak tě stejně nikdo neuvidí?? x)
To je jedno ... sedni si a dělej je taky!! xD *stále civí na monitor*
(Poznámka našeho blogu: "Ona mě chce usmažit pohledem (;*△*;) ... )
He? Já nejsem pes ... netahej mě do těch svých zvrhlých choutek x)
Zvrhlých?? ... Choutek?? ... Co máš za problém?!! xD
Když vidím ten tvůj pohled ... radši žádný x) ... Vypadáš spíš jako pes, co chce někoho zakousnout ... než jako pes, co prosí o odpuštění x) ... A vůbec vypadáš spíš jako kočka ... x)
Jasně, jasně ... tak toho nechme xD ...


Yarodomo, přinášíme Vám jednu úplně-naprosto-super-cool-mega-hustou věc, která se Vám naprosto-zaručeně-stoprocentně zalíbí!! *///* ... Vím jistě, že na to budete chvíli koukat a říkat ... "Co to sakra?? ... Jak ... ??? O_o" ... A pak začnete obdivovat!! xD Měli jsme totiž oba naprosto stejnej výraz, když jsme to viděli ... o(≧ω≦)o

↓ Abych tak nějak vysvětlila, o co jde, že?? xD ↓
Už podle nadpisu Vám příjde jasné, že to bude něco z japonska, nějaké kreslení a ... třeba poznáte, že slovo "Ryuu" znamená v japonštině slovo "Drak" ... :3 Pokud jste tohle všechno zjistili, tak už určitě víte, co Vás čeká ... nebo možná jenom tušíte ... xD Whah, baví mě Vás takhle napínat ... jako kšandy ... xD

Hitofude Ryuu (Dragon with One Stroke) ... neboli "Drak jedním tahem". Myslím, že každý z Vás zná takové ty domečky, co se kreslí jedním tahem a podobné věci (které mě kolikrát dokážou pořádně zamotat hlavu xD).

Takhle se nazývá umění ... jeden ... řekla bych styl malby, který se používá v Japonsku. Jedna se o malbu draka olejovými barvami (nebo terperami?? xD) a speciálními štětci jedním tahem. I když se říká jedním tahem, tak to není tak úplně pravda, ale na úžasu této malby to určitě neubere ani trochu!!

Nejdříve se začíná s hlavou draka, která se udělá pěkně detailně, většinou menším šťětcem ... a pak následuje malba velkým šťětcem ... následuje magie!! Celé tělo draka se udělá jedním tahem štětce. Tímto jediným tahem štětce a jemným třepáním ruky se udělají šupiny na kůži draka naprosto detailně a dokonce se i mění barva draka. Trik v měnění barvy je v tom, že na štětci je naneseno více barev, když se pak štětcem jede po papíře (nebo plátně), tak postupným otáčením štětce se mění barvy a měnící se barva pak rozlišuje spodní a vrchní stranu draka a vypadá to, jakoby se drak točil.

Nakonec se dodělají i detaily, ale to už není tak velké kouzlo jako právě tohle "jednotahové" tělo draka *///* ... Detaily se myslí například dodělání fousků draka, jeho rohů, nějaké to vystínování a podobné věci ... a samozřejmě úžasné japonské znaky!! *///* ... I tahle část je úžasná!! o(≧ω≦)o


Takhle nějak probíhá kresba xD ... Gomen, řekla bych Vám to o tomhle trochu víc, ale bohužel jsem nikde nenašla žádnou stránku, kde by se tenhle styl malby popisoval (teta Wikipedie mě zradila TT^TT) ... proto jsem se snažila dát dohromady aspoň tenhle krátkej popis toho, co jsem z těch videií vykoukala xD ... Ale dost tlachání a dejme sem video ... určitě jsou teď všichni natěšení ... xD
... Nebo bychom sem možná mohli dát ještě nějaké to povídání o něčem jiném, jak to vždycky děláme?? x)
Hahaha xD Seš zlej ... takhle je napínat ... a zdržovat je xD ...
Co, aspoň si to pak lépe užijí x) ... Nemluvě o tom, že tohle ani nemusí číst a můžou se rovnou kouknout na video ... každej z nich to určitě udělá x)
To je pravda xD ... Ale pojďme na to video xD

Na konec článku Vám dáme odkazy na další podobná díla!! *///*

Ale ... je to naprosto úžasné!!! *////* ... Prostě, vem si, že tak úžasná malba, která je udělaná opravdu do mistrovských detailů ... je hotová během minuty a půl ... jedním tahem štětce ... naprosto úžasné!! o(≧ω≦)o
Yeah, je to krutý ... chtěl bych někdy jednou něco podobnýho umět ... vypadá to opravdu dobře ... jen si to vystavit doma na zeď ... x)
Líbí se mi, jak to dělá tak nějak ... úplně sebejistě, prostě ví, jak má te štětec položit, jak ho natočit ... kolik barvy tam dát ... a podobně ... prostě boží!! *///* ...
Budeš se nad tím ještě dlouho rozplývat?? x)
Jop, budu se nad tím rozplývat až do rána!! ... xD
Hodně se mi líbí to zakončení ... jak tím štětcem stylově máchnou "alá Light" a mají takový krásný ocas ... Já když takhle stylově máchnu tužkou nebo propiskou, tak mám díru v sešitě i ve stole ... x)
To víš, léta praxe ... řekla bych ... určitě to nezvládli hned na poprvé ... xD "Učenej z nebe nespadl" ... :3
Hah ... poslední dobou si říkám, že jsi nějak zmoudřela ... nebo se mi to taky třeba jen zdá *koukne na začátek článku*
Pche ... občas mi to myslí, víš ... xD

Tohle umění ... tenhle styl malby se objevuje hlavně v horském městě Nikko, minimálně tohle jsem zjistila xD Všechny videa níže pochází od úžasných lidí a většina z nich je právě z tohoto města :3 Právě v tomto městě se nachází jeden úžasnej obchod s těmito obrazy!! *///* ... Chtěla bych se tam jednou podívat!! :3

Chtěli jsme Vám napsat také něco o autorech ... ale bohužel ... nemám tak dobrej počítač, abych zjistila cokoliv xD ... Každopádně jsem našla tuhle stránku, kde se tyhle malby provádí ... o(≧ω≦)o ... Je to japonská stránka obchodu, který jsem předtím zmiňovala, ale když to všechno proklikáte, tak se určitě dostanete na zajímavé věci xD ... V jejich galerii jsme našli tenhle boží obrázek, který Vám sem musíme dát ... protože tam najdete opravdu velké muzeum těchto krásných draků!! ... o(≧ω≦)o


Je to krásné!! A když si řeknete, že jim to ani nezabralo moc času ... prostě boží *////* ... Kolikrát jsem tohle slovo už použila?? ... xD ... Ale ono je to prostě úžasný xD Vsadím se, že jste opravdu překvapeně koukali, když jste si to pustili xD ... Samozřejmě vím, že to pravděpodobně spousta z Vás už viděla ... je to docela známé umění :3 ... Takže Vás to třeba ani tolik nepřekvapilo .. ale měli jste vidět mě nebo Goshiho-sama ... xD
Jo, chudák se ani nemohla pořádně najíst, jak byla překvapená ... x)
Hej ... zrovna jsem si dávala svačinku, když jsem to našla ... na tumblr xD Nejdříve jsem našla naprosto úžasnej gif!! *///* ... Taky Vám ho sem dám!! :3 ... Je udělanej z toho videa tam nahoře v článku ... a taky trochu zrychlený, takže tam nejsou vidět ty drobné pohyby rukou, aby udělali ten vzorek kůže draka ... ale i tak je boží!! *////*

Ten gif mě docela dost překvapil, protože tam to vypadalo takové ... rychlé ... jednoduché ... prostě jenom stylově kličkujete štětcem po papíře ... ale když se potom kouknete na to video, tak vidíte, že to trvalo trochu déle ... a určitě to chce hodně trpělivosti, aby to vypadalo takhle hezky ... x)
Trpělivost ... se dívím, že něco takovýho vůbec znáš xD ... Ty, co nevydržíš čekat pět minut přes reklamu a začneš házet věcmi po baráku xD ...
Jsem naprosto netrpělivý človek ... a je mi jedno, jestli ti to vadí x)
Okay ... dobrý vědět xD

Tady máte ten cool gif!! :3 ... Je úžasnej, že?? *////*

A teď se vyrhněme na ta slíbená ... další videa s tímto naprosto úžasným stylem!! *///*
Koukejte se, užívejte si pohled a záviďte jim, jak dobře to umí!! xD
- One stroke dragon painting (Double dragon!! *///*)

A pokud jste se dostali se čtením až sem, tak jsme opravdu rádi!! *////* ... Rozhodla jsem se, že Vám se hodím ještě nějaké obrázky, které jsou ... jak jinak než od strejdy Googla xD Takže, doufám, že se Vám zalíbí!! :3 Kolikrát si říkám, že to vypadá tak úžasně až to není možný, aby to někdo dokázala namalovat!! *////* ...
Někdy dokážou lidi opravdu hodně a příjemně překvapit :3 ... a poslední dobou se nám to stává docela často xD

Některé draky z obrázků v tomto článku jste mohli vidět ... účinkovat už ve videiích ... ale oni prostě vypadají tak úžasně!! *///* ... Chápu, že už je asi trochu protivné, jak moc to tu opakuju pořád dokola ... a věřte nebo ne ... opravdu si to uvědumuju!! ... Ale když ... ony to jsou úžasné malby!!! *////*


No, doufám, že jste si tenhle článek užili tak, jako my ... když jsme ho psali xD ... Snad jsme Vám ukázali zase něco nového a třeba Vás i inspirovali ... :3 ... Pokud to budete někdy zkoušet, tak nám nezapomeňte ukázat Váš výsledek!! *///* ... Obdivuju každého, kdo se třeba jen pokusí udělat něco takhle užasného!! :3 ...

Whah, co říct na konec ... heh xD ... Někdy mě prostě dochází nápady ... no, hlavně si pořádně užíjte všechna ta videa!! *///* ... A děkujeme, že si tohle čtete a navštěvujete náš blog!! Arigato!! o(≧ω≦)o

Baka-chan xD a Goshi-sama x) ... :3

Ještě prokontrolujeme chyby ... takže ... si na ně dejte pozor!! ... xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!