Boyce Avenue - Cover Songs

Autor: || Zveřejněno: 18.8.14

Olá!! Yarodmo!! :3

Takže, v minulém článku jsme se trochu moc rozkecali, ne?? xD Víte, už dlouho jsme takový článek chtěli napsat, ale nějak jsme se k tomu pořádně dostali až teď xD ... No, snad jste pochopili, co přesně jsme Vám tím článkem chtěli sdělit xD ... A snad Vás to třeba i potěší xD


Ale k tomuto článku!! ... Goshi-sama minule psal, že jsem se s Vámi chtěla podělit o písničky, které jsem našla :3 ... A je to pravda!! *///* ... Našla jsem totiž úplně boží skupinu s úplně božími písničkami :3 ... Pravděpodobně to pro Vás nebude žádná novinka a už jste o nich určitě od někoho slyšeli nebo na ně narazili i sami od sebe xD Ale i přesto se tu s Vámi chci podělit o můj objev :3

No, ze začátku Vám řeknu, že to není tak úplně můj objev ... jako spíš objev mé Mamky :3 Má strašně ráda písničku "Somebody that I used to know" od Gotyeho a Kimbry ... proto si tak jednou hledala na youtubku videa na tuhle písničku a našla tam tuhle skupinu, která na tuhle písničku udělala cover :3

Abych Vám stručně vysvětlila, co je to cover, ne? (Teda pro ty, kteří to neví xD) ... Je to přezpívání nějaké, již vzniklé písničky. Písnička tak může znít mnohdy i jinak než originál. Je to hodně běžné a spousta zpěváků a skupin se tak předhání, která verze jedné a té samé skladby je lepší :3 ... Pro bližší info jsem Vám našla i tetu wikipedii :3

↓ A teď Vám řeknu něco o skupině, kterou jsem našla :3 ↓
Skupina se jmenuje Boyce Avenue, objevila se poprvé někdy před sedmi lety a stala se opravdu hodně slavnou a jednou z nejsledovanějších skupin na youtube. Ačkoliv je to slavná skupina, tak vydali dosud jen jedno své album, pokud se nemýlím, s názvem "All We Have Left". Ale hlavní, co u nich najdete je velká spousta coverů!! :3 Mají jich opravdu hodně, řekla bych tak něco přes stovku ... a mnohdy jejich verze znějí lépe než od původních autorů. Je to skupina tří bratrů z Floridy - Alejandro, Fabian a Daniel Manzano. Eh, nevím, co jiného říct xD ... Původně začínali jen Fabian a Alejandro už v roce 2004, po nějaké době se k nim přidal i Daniel, který se vrátil zpět na Floridu a ... teprve až v roce 2007 se rozhodli zveřejňovat nějaké své písničky a také verze písniček jiných skupin a zpěváků na youtube ... a zanedlouho se stali jednou z nejpopulárnějsích skupin na youtube ... :3

Takže, to by bylo něco málo o této skupině xD ... Dělalo mi docela problém najít něco o této skupině, ale nakonec se mi povedlo najít pěkně dlouhé info na facebooku :3 Někdy se vyplatí, tam mít účet xD ... No, ale pojďme pokročit v článku :3 Už jsem Vám řekla všechno, co by jste ... asi tak chtěli vědět ... a co by jste měli vědět xD ... Takže se mužeme vrhnout na písničky :3 ... Mám tu dvě, které jsem si nedávno oblíbila :3 ... Obě dvě jsou to přezpívané, známé písničky, takže jste je už určitě minimálně jednou slyšeli ... můžete tak porovnat, která verze se Vám líbí víc xD ... Mě osobně se líbí více tyhle verze než ty originální xD

A protože to jsou videa ... a navíc jsou dvě ... tak jsem se rozhodla je dát do "Celého článku", aby nám tak nesekaly tolik blog xD ... Gomen, ale prostě jsem nemohla jinak, než Vás donutit kliknout na "Celý článek" ... xD



Dám Vám sem i odkazy na originální písničky, aby jste to mohli třeba i lépe porovnat xD Přece jen, lépe se porovnává, když máte obě věci hned před sebou, ne?? xD

První písnička je ta, o které jsem se zmiňovala na začátku :3 Myslím, že je to hodně známá písnička a také oblíbená, protože je taková ... hodně chytlavá xD



Podle mě se jim tahle verze téhle písničky opravdu hodně povedla!! *///* ... Je narosto úžasná, pořád ji poslouchám dokola!! :3 Vsadím se, že se Vám určitě taky líbí :3 ... Líbí se mi o dost víc, než ta originální!! *////*

A další písnička je ... jedna z opravdu známých a hodně populárních písniček. Dokonce i mě se líbí a občas si ji i zpívám ... jop, předvádím své umělecké a pěvecké nadání ve sprše xD



Líbí se mi, jak je od něho taková ... zajímavě zpívaná xD Adele ma takovej výraznější hlas, ale Alejandro ma trochu jemnější hlas a nezpívá takové výšky jako Adele ... teda, aspoň si to myslím xD Nejsem na tohle žádnej expert xD ... Ale stejně se mi tahle verze líbí více než originál xD ...

Tak, doufám, že se Vám také písničky líbili :3 A samozřejmě by jste si měli poslechnout i další písničky!! :3 Mají všechny opravdu skvěle udělané!! *///* ... Takže neváhejte a koukněte se na jejich channel na youtube!! :3 Poslechnětě si tam i jejich vlastní písničky, které jsou taky úžasné!! :3

Baka-chan!! *///* ... Právě teď prostě musím poslouchat tyhle písničky pořád dokola!! xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!