Poznávací hra - Obrázek č.14

Autor: || Zveřejněno: 31.7.14




Yo!! Yarodomo!! :3

Jak se všichni máte?? xD ... Vsadím se, že strachy nemůžete spát po tom, co jste si přečetli další část strašidelných příběhů xD ... I když už nejsou tak strašidelné, jako ty první ... T3T
No ... Kamaru, ty radši nic neříkej ... protože ty se bojíš naprosto všeho!! x) ... Nemyslím, že byl někdo zas tak moc vystrašenej po tom prvním (kromě tebe x) ... takže teď si asi říkaj jen něco jako: "Whoo, to teda bylo strašidelný ... nechtěl bych je potkat ... " Ale nějaké super velké pocity z toho beztak nemají x)
Hej ... možná máš pravdu ... ale ... takové věci se musí pořádně prožít!! Hlavně když si to čtete!! Musíte se vcítit do osoby, která by takové strašidelné stvoření mohla potkat!! TT^TT
Nikdo by si nic takovýho nedokázal představit ... to jen ty ... protože máš pokroucenou osobnost x) ...
Oh, dobře xD ... To je jedno xD ... Prostě jsem jen chtěla říct, že by si to člověk měl číst na večer, pěkně za tmy a vžít se do toho xD
No, to je pravda ... já ti jen říkám, že jsi strašně ustrašenej člověk!! x) ... Bojíš se úplně všeho x)
Jasně ... cokoliv xD

↓ Víte, tenhle článek nemá být náš vykecávací, takže bychom to tady měli ukončit, ne?? xD ... ↓
Už je to vážně dlouho, co jsem zveřejnila poslední článek k této naší (nebo spíš mé xD) malé hře xD Naposledy to bylo tak ... někdy v půlce Dubna?? xD ... Whaa, to je teda vážně dllouho!! ... O_o ...
Yeah, to teda je ... úplně na to kašleš!! x)
A-a-ale já jsem si nemyslela, že je to až tak dlouho ... a nikomu to ani nechybělo xD ...
No ... to máš jediné štěstí, že o tvoje kresby nikdo nestojí x)
No ták ... nemusíš to říkat ... tak hnusně xD

Každopádně ... Yarodomo!! ... Už to bylo opravdu dlouho ... a já tuhle hru mám moc ráda xD Takže ji nechci jen tak pohřbít ... navíc tu mám tak ... okolo padesáti obrázků v šuplíku, o které bych se s Vámi chtěla podělit ... které bych Vám chtěla vnutit xD ... Musíte to tu se mnou vydržet ... xD
Haa ... nemáme to tu s tebou lehké ... no, tak do toho ... jen se pochlub se svými patlanicemi x)
Říkám ... nemusíš to říkat až tak ... hnusně xD
No dobře x)

Myslím, že to tu až moc okecáváme xD ... Nejdřív bych Vás chtěla odkázat na článek o této hře ... ve kterém si můžete přečíst ... co to vlastně je zač ... tahle hra xD Protože jsem sem už dlouho nedávala další článek ... tak na ni všichni určitě zapoměli ... a ti novější tady třeba ani neví, že tu něco takového je xD ... No, doufám, že se aspoň trochu chytnete ... a zkusíte si hrát xD

Haa, a protože ... jsem se na to na takovou dobu vykašlala, tak pro Vás mám ... dva obrázky!! :3 ... Můžu Vám dát takovou jednoduchou nápovědu ... kdyby jste to čirou náhodou nepoznali ... je to stejné anime na obou obrázcích xD


Nikdy by mě nenapadlo, že mě bude tolik bavit ... kreslit tyhle super scény z anime xD ... Ale když ... některý jsou tak super vtipný, že je prostě musím zaznamenat na papír xD ... Doufám, že se na mě za to nezlobíte xD

VZOROVÉ OBRÁZKY

Edward Elric a Roy Mustag z anime Fullmetal Alchemist

Všem moc děkuju za účast a blahopřeju těm, co uhádli anime a postavy:
Anee-senpai, Anonym, Yami (i když neuhádla druhou postavu), Jane, Naomi a Shizu-chan!! :3

Nebudu Vám říkat, který obrázek mi jak dlouho trval xD ... Opravdu si to nepamatuju ... xD
Pamatuju si, kdy a kde jsem je kreslila ... dokonce si pamatuju i přibližný čas, kdy jsem to začala kreslit ... ale bohužel ... přesnou dobu kreslení si opravdu nepamatuju ... ale nekreslím obrázek déle jak půl hodiny ... takže to bude něco okolo toho xD ... Každopádně to jsou dva obrázky z Listopadu minulého roku ... desátého listopadu :3 Pamatuju si to, protože jsem to fotila ... a pak jsem si uvědomila, že mám na foťáku zapnuté takovéto označení datumu ... tak jsem to musela nafotit znovu xD ... No, omlouvám se, že Vám sem táhnu takové staré obrázky ... ale já se chci pochlubit se všema, co tu mám xD
Che ... vždyť se ani nemáš čím chlubit x) ... Jen to obkresluješ z monitoru nebo z pidi-obrazovky na mobilu, co má dva krát tři centimetry ... x) Na tom není nic k chválení x)
Whaaa ... někdy jsi vážně strašně ... tvoje arogantní povaha se mi někdy opravdu nelíbí xD
Zvykej si x)
Hej, vážně ... měl by ses jít léčit ... xD Vsadím se, že by tě tam uvítali s otevřenou náručí xD

Ale tak ... tyhle dva obrázky jsou zrovna jedny z těch, co jsem kreslila z té malinkaté ... obrazovečky na mém mobilu xD (Jestli to chcete porovnat ... tak mám mobil Sony Ericsson ... K320i ... nebo tak něco xD) ... Každopádně to nemá obrazovku 2×3 ... ale 3×3,5!! xD Je to taková ... moje ošoupaná cihlička ... ale mám ji ráda :3 ...
Jindy kreslím obrázky tak, že si normálně otevřu obrázek na počítači ... takže se mi kreslí lépe, protože vidím víc detailů ... ale tak co xD ... Mě to baví i z toho malého mobilu ... je to dokonce takové víc ... zábavne, bych řekla !! xD
Jasně ... baví ... no, dneska jsi nakreslila jenom tři obrázky ... z toho soudím, že máš velkej hlad, co?? x)
Ah ... jo, musím si jít něco udělat k jídlu xD ...

Hah, Yarodomo!! :3 Držím Vám palce s hádáním!! :3
Doufám, že se Vás aspoň pár zapojí!! xD A podaří se Vám to uhodnout ... myslím, že je to opravdu známé anime ... a dokonce má i dvě verze zpracování (nápověda!! xD) ... v tomhle ohledu je mi jedno, které napíšete xD ... A postavy ... ty Vám snad sami řeknou, co je to za anime, ne?? xD

Baka-chan ... jakmile se najím ... tak se pustím do dalších obrázků!! xD
Goshi-sama ... proč já vůbec lezu do tohohle článku?? x)

Gomen za chyby!! ... A hodně štěstí s hádáním!! :3

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!