N-n-nový kabátek nastaven!! Kapitáne!! :3

Autor: || Zveřejněno: 27.7.14

Yohohoho, Yarodomo!! :3

Vsadím se, že to nikdo z Vás nečekal ... ale udělali jsme nový kabátek pro blog!!! :3 ... Eh, on ten starý tu byl už docela dlouho xD ... Navíc měl být původně jen na Jaro ... takovej jarní kabátek :3 ... Ale nějak se protáhl až do teď xD
No, protože tu byl už někdy od poloviny Dubna ... což je tak ... tři a půl měsíce ... tak jsme se rozhodli udělat nějakej novej, suprovej ... x)
Ani nevíte, jak bylo těžký ... se zbavit toho krásného, One Piece kabátku!! T^T ... Ještě teď mi to trhá srdce!! T^T
Přestaň to prosím tě tolik prožívat x) ... Myslel jsem, že se ti tady ten novej líbí, ne? x)
Samozřejmě, že se mi líbí!! :3

↓ Ale abychom o tom taky něco povyprávěli, ne?? xD ↓
Víte, ani nevím, jak jsem na tenhle obrázek narazila xD ... Původně jsem hledala něco ... něco trochu jinýho xD ... Ale pak mi na jedné stránce vylezl tenhle obrázek ↓ :3

Kagerou Project

A tak jsme se rozhodli, že ho použijeme :3 ... Nyah, ten obrázek je strašně pěknej!! :3 ... Ale nějak jsme se chtěli "zbavit" těch dvou holek, co tam jsou xD ... Protože jsme chtěli trochu udělat, jako že to jsme my ... na tom obrázku xD
Jop, byl to teda hlavně můj nápad ... protože ... Kamaru takhle vypadá pokaždé, když si dává svou denní svačinku x) ... A je jí ta postava i celkově podobná x) ...
Heh, ten kluk, co jsem z něho udělala "naštvanýho" se ti taky opravdu hodně podobá xD

No, každopádně jsme tenhle obrázek upravili tak, že jsme z něj vymazali ty dvě holky. No, teda ... Goshi-sama se chopil té složité práce xD ... Já jsem mu jen pomohla s nohou ... a pak ještě s rukou (teda spíš ramenem xD) ... A nakonec jsem udělala toho kluka naštvanýho, protože ... on si o to přímo říkal xD ... Ale největší zásluhu na tom má Goshi-sama xD
Jasně, všechno to hoď na mě x) ... A pak z toho budu mít problémy já x)
Ale no ták xD ... Našli jsme tumblr autorky tohohle obrázku ... a nějak to nevypadalo, že by zrovna chtěla, abychom ji předělávali obrázky ... tak budeme doufat, že pokud tu dáme řádný odkaz na její stránku nebo Deviantart ... a podobně, tak nás nebude proklínat do konce naších životů T_T ...

TAKŽE, MINNA-SAN, ABY TO BYLO JASNÉ!! ... TOHLE NENÍ NÁŠ OBRÁZEK ... JEN JSME HO UPRAVILI!! TAKŽE SI NA NĚJ NENÁROKUJEME ŽÁDNÁ PRÁVA!! XD

Abychom to dokončili ... potom, co jsem udělal finální úpravy (zamaskovat všechno, co se dalo x) ... tak jsem pustil k práci Kamaru, která z toho udělala (podle mě) povedený dess :3 ... Je takový jednoduchý, ale to jsou všechny naše dessy x) ... Takže doufám, že se Vám aspoň trochu líbí x)
Jo, a ještě jsem udělala nadpisy do menu!! :3 ... Nyah, myslím, že vypadají docela ... zajímavě xD
Povedly se ti x) ... Poslední dobou jsi nějaká posedlá motýlama ... na to, že nemáš ráda zvířata x) ...
Heh, motýl není zvíře ... motýl je hmyz!! :3
J-jasně ... x)

A ... tak vznikl tehle náš výtvor ... který Kamaru nazývá "kabátek" a já "dess" ... x)
Snad Vám aspoň trochu sedí tak, jak by měl ... a neseká se Vám náš blog :3 ... Ze začátku se nám sekal, tak jsme si řekli, jestli jsme to neudělali moc velké ... ale nakonec to způsobovaly videa v článcích na hlavní stránce ... tak jsme je hodili do "Celého článku", ať to nedělá neplechu x) ... Kdyby jste náhodou našli ještě nějaké chyby ... nebo co vylepšit ... tak se nebojte nám napsat do komentů ... a třeba s tím něco uděláme x)

↓ Tady je takovej ... náhled, jak by to mělo vypadat ... nebo spíš, jak to vypadá u nás xD ↓

Tohle je náš první kabátek, na kterém jsme pracovali spolu xD ... Vždycky jsme dělali kabátky každý sám ... takovej, kterej se nám libil ... a komu se chtělo ... ale tentokrát jsme to udělali dohromady :3 ... A byla to docela i zábava xD
Jo, hlavně ta část překřeslování obrázku x) ... Pořád jsi se smála každé čáře, co jsem udělal x) ...
Ale tak ... ty jsi to dělal tak vtipně xD
A jak by to podle tebe mělo vypadat, když jsem to dělal myší?? x) ... Možná by to vypadalo jinak, kdybych na to zkusil takovou tu šikovnou věcičku zvanou tablet ... x)
Jasně, nevymlouvej se xD ... Podle mě jsi odvedl dobrou práci xD ... Ani není poznat, že by tam někdy nějaký holky byly xD

07 Ghost
Oh, to se mi líbí, když mě chválíš ... ještě by jsi mě mohla pohladit po hlavě :3
He?? ... Jak chceš ... nevím k čemu ti to bude, ale ... dobrá práce :3
... :3

Není to sice nějaké světoborné dílo ... ale myslím, že jsem to zmákl docela dobře ... tak snad to nevypadá zas tak špatně x)
Nějak ... když se na to teď koukám ... tak mám pocit dobře odvedené práce :3
Yeah ... já taky x)

↓ Abychom taky řekli něco o tom, co na tom obrázku je, ne?? x) ↓
Upřímě, do té doby, než jsme začali psát tenhle článek, tak jsme se o to ani moc nezajímali x) ... Přece jen, koho zajímá, kdo je na tom obrázku, když musí obdivovat, jak je ten obrázek pěknej :3
Ale tak jsme si řekli, že by bylo divný a blbý se tady o tom nezmínit xD ... Přece jen to děláme pokaždé xD

Na obrázku jsou postavy z Kagerou Project, což je nějaká serie s Vocaloidem a jejich písničkama. Teda, aspoň to jsem o tom vyčetla z WIKI xD ... Na tomhle obrázku konkrétně (když pominu ty dvě holky, co jsme vymazali xD) jsou z leva ... Kisaragi Shintaro a Kokonose Haruka ... eh, nemám ponětí, co je tohle zač ... nikdy jsem se o Vocaloid a podobné věci moc nezajímala ... takže ... nemám páru xD ...

Existuje i anime!! :3 Jmenuje se Mekakucity Actors ... a nějak jsme dostala strašnou chuť se na tohle anime podívat!! :3 ... Jinak je i manga Kagerou Days a pár novel :3 ... Asi jsme docela dost zaostalí, když jsme o tomhle ještě neslyšeli xD
... Gomensai, pokusíme se to napravit co nejdříve xD

One Piece

↓ A poslední ... naše spokojenost s novým kabátkem :3 ↓
Heh, u mě je to stoprocentní ... jako u každého kabátku, který jsem kdy dělala xD
Se nějak moc přechvaluješ, nemyslíš?? x)
... Ale mě se tenhle opravdu líbí :3 ... Dokonce nám i sedí tak, jak by měl xD ... Teda, posledních pár se mi povedlo taky nastavit bezproblémů ... ale dříve mi to dělalo opravdu-velký problém!! xD
Eh ... dobře x) ... U mě je taky velká spokojenost x) ... Taky proto, že se mi povedlo ... docela zajímavě pozměnit ten obrázek x) ... Nikdy jsem moc nespoléhal na moje grafické schopnosti ve photofiltru ... ale tak, zadařilo se x)

Takže, Yarodomo!! :3 ... Očekáváme, že nás tu budete chválit jako nikdy!! xD ... Ještě jednou, kdyby jste našli nějakou chybu nebo tak, nebojte se nás na to upozornit :3 ... Třeba se nám bude chtít s tím něco udělat xD ...

A teď už se s Vámi loučíme!! :3 ... Poslední dobou se tu objevujeme trochu častěji ... xD ... Doufám, že nám to vydrží ještě dlouho xD ...

Baka-chan!! :3 ... A Goshi-sama!! x) ... Gomen za chyby ... ale znáte to, ne? x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!