Seven Mysteries ... částu druhá :3

Autor: || Zveřejněno: 5.5.14


Takže, protože v minulém článku ... jsem se moc rozepsala ... (jako vždycky xD) ... tak jsem se rozhodla, že tu věnuji ještě jeden článek tomu ... protože tahle hra je opravdu úžasná!! :3

Jestli nevíte, zda si ji máte nebo nemáte zahrát ... tak já určitě řikám ANO!! :3 ...
V tomhle článku se nějak zamyslím ... ned podstatou této hry ... xD Takže se to určitě neobejde bez spilerů ... což znamená ... !!!POZOR, SPOILERY!!! ... xD

Tenhle článek původně měl být ještě v tom prvním, ale jelikož jsem přesáhla počet znaků ... tak tady je pokračování :3 ... Navazuje to bezprostředně na předešlý článek :3



↓ Teď bych to chtěla tak nějak dovysvětlit xD ↓
Pokusila jsem se zvýrazněním trochu upřesnit návaznost příběhů. Pokud si hru zahrejete, tak to uvidíte, na první pohled Vám to bude jasné xD Příběh My navazuje úplně přesně na Sangův příběh. Svíčku zde našla, protože ji tam nechal Tuan, který se tam schovával. A chlapec, kterého potkala byl Loi, který nakonec, když kolem ní proběhl, spadl na zem a zemřel ... ve skutečnosti ale jeho příběh skončil už, když vybouchl ten sporák v kantýně (aspoň myslím, že to byl sporák xD), jak říkal Sang, zbytek byla jen jeho iluze. Klavír začal hrát kvůli tomu, že na něj zahrál Tuan a nakonec spadla My před Sanga, protože propadla dírou, když utíkala od Loie.

Další, co na sebe navazuje je zvuk tříštícího se skla. Tuan prohodil kámen oknem, aby dostal propisku, a pak tam ve stejnou dobu přišli jak Sang, tak Loi, kteří se navzájem zahlédli. Tímhle se dozvídáme, že tam byly celkově tři příběhy. Sang a My, Loi a jeho kamarádi a Tuan, které probíhali souběžně ... dá se říct.

Další, co se týče Linha. Je to kluk, který jako první přišel na to, co se děje na škole, dokonce ani ředitel to před ním moc nevěděl. Kluk, o kterém se na začátku zmiňuje Sang, je on. Stejně tak "nejlepší přítel", o kterém mluví Linh je Sang. Linh se nakonec dostal ze školy, i když přišel o jedno oko, zatímco Sang na škole zůstává pořád.
O tom, jak mluví My na začátku, že to "zase děje" ... myslí tím iluze. Zná prokletí školy stejně jako Sang. Nevím, jestli ví, že Sang zabijí studenty ... a nebo mu s tím dokonce i pomahá ... My je pro mě docela záhadou xD
A dívka, o které tu všichni mluví a která se všem zjevuje je duše Thuy, kterou zabil Sang spolu s Linhem. Thuy byla ta, která na všechny posílala "prokletí" a kvůli které všichni umírali.

↓ A největší otázkou je význam pravého konce a proč prokletí nezmizelo, když Thuy zemřela? ... ↓
Odpověď nám dává kousek papíru s čísli, který Tuan našel u kytky mezi obrazy ženy a koně. Je na něm zašifrovaná zpráva, kde každé číslo označuje místo písnmena v abecedě.


To je důvod, proč prokletí nezmizelo ... ale kdo byl ten, který ležel před zrcadlem, když Thuy zemřela? Sang, byl ten, který ji zabil spolu se Linhem, ale Linh nemohl být ten, kdo převzal prokletí, protože pak odešel ze školy a tím by přešlo prokletí na jinou školu. Stejně tak Sang, myslím, že ten to být nemohl, protože to on byl ten, kdo ji zabil, a tak určitě nebyl před zrcadlem ... nebo ano? ... Myslím, že byl celkem i šílenec, nejspíš mu všechny ty vraždy stouply do hlavy ... protože nakonec si to začal i užívat ...

Nějak nevím, kdo by to mohl být ... My byla něco jako vedlejší postava ... nebyla moc důležitá a pochybuju, že by za to mohl ředitel ... i když ... ne, to si nemyslím xD

Nakonec mě napadlo něco, s čím jsem si přidala vlastní příběh do téhle hry xD A Goshi-sama se mnou trochu souhlasí xD
Myslím, že to byl Tuan ... nějakým způsobem ... prostě zrovna ležel před nějakým zrcadlem, navíc, když ho trefil ten kámen, tak se objevil přímo před zrcadlem ... xD Dává mi to s tím trochu smysl. Tuan byl jediný, komu se Thuy objevila přímo a nejčastěji, a byl jediný s kým promluvila. Dokonce ho i vítala, trochu mi to přišlo, jako by ho vítala k prokletým než jako nováčka do školy.
Navíc, když ho chytla policie, tak nezemřel o půlnoci, jak říkal Sang. Dokonce i Sang on se divil, že se dokázal dostat sám od sebe dostat z iluze (když nebudeme brát v potaz, že to byla trošičku vedlejší scéna xD). A jako poslední ... když byl Tuan na pokoji v té psychyatrické léčebně ... praskla tam žárovka, jako tomu bývalo na škole a řekl "Příchází ... to". Myslím, že to znamená, že prokletí přešlo i s ním někam mino školu. Tohle všechno mě nutí si myslet, že Tuan je ten, který získal to prokletí po Thuy. I když to moc nedává smysl xD

Ještě jsem měla teorii, že po Thuy získla prokletí Sang, a když ho pak Tuan zabil, dostal ho zase on, čož by vysvětlovalo, proč s ním bylo i na té psychyatrické léčebně. Ze všeho nejvíc mě překvapilo, že Sang byl pravděpodobně na konci naživu v nemocnici a ... viselo nad ním zrcadlo ...

Opravdu nevím, co si tady o tom "přenáší prokletí" mám myslet. Na listu přece jen stojí, že se to stalo náhodou ... xD No, myslím, že nechám těch spekulací xD ... Mohla bych o tom mluvit ještě dlouho xD Ale nejvíc se mi líbí, že nám Linh, nebo spíš jeho deník ... vysvětluje všechno, co se na škole děje nebo spíš stalo. Dokáže te si z toho potom udělat takový přehled, co se vlastně na té škole dějě ... myslím, že to opravdu dobře udělaný :3


↓ A další věci, na které můžete ve hře narazit :3 ↓
Když se hned nepohrnete za splněním úkolu, který máte udělat ... ale začnete třeba jen tak bezcílně bloumat kolem ... nebo si začnete všímat i okolí ... najde třeba i další zajimavé věci :3

Jako první bych chtěla zmínit ... měnící se nápisy na podlaze ... :3 Když půjdete poprvé do prostoru, kde je hudební mísnost, ošetřovna a tajná mísnost ... tak na podlaze najdete nápisy "NO" ... a "Don't" ... řeknu Vám, nějak vážně nevím hlubší význam toho, proč to tam je xD ... Myslím, že to má i něco společného s tím, jak tam praskly ty žárovky, když šel Tuan do chodby s nápisem "Don't" ... každopádně ... pravděpodobně někdo nechtěl, aby tam chodil ...

A tyhle nápisy se pak změní. Po tom, co Tuan uteče z knihovny a podle šipek se vydá k tajné mísnosti ... se nápisy na zemi změní ... ze slova "NO" se stane "ON" ... objeví se nové písnemo "G" ... a nakonec na místě, kde předtím bylo "Don't" se objeví písnemo "E" ... Takže Vám to dá dohromady slovo "GONE" ... řekla bych, že to je varování pro Tuana ... že má jít pryč, protože pak se mu stane ta věc s tím okem ...


Jako další jsem našla zajímavou věc venku kolem školy. Když se Tuan vydá na dlouhou tůru, při které si ... nechápu proč ... myslím, že se ke čtvrtému pokladu dostane rychleji ... než ke třetímu ... xD ... No, každopádně ... důležité je, že tam šel xD ... Venku totiž najdete docela zajímavou věc xD ...

Když vyjde ze školy, tak se objeví v zahradě ... kde jsou z květin napsána písmena "E", "D" a o kousek dál je "I". Když tyhle písmena poskládáte, tak vám vznikne slovo "DIE" ... další varování pro Tuana ... aby zmizel ze školy xD


Pokud jste si třeba někdo všimnul i další věcí ve hře ... tak se nebojte a dejte mi vědět :3 Tahle hra je totiž plná tajemství a překvapení :3

↓ A můj názor na tuhle ... opravdu nepochopitelnou hru xD ↓
Takže, myslím, že jsem se tu opravdu hodně rozkecala xD ... Víta, já opravdu ráda spekuluju a vymýšlím nové teroie, jak by se co mohlo stát. Vím, že to, co jsem napsala o tom prokletí je blbost ... a pokud někdo víte skutečnou a pravdivou odpověď na mou otázku ohledně toho, kdo má proletí a podobně ... tak bych byla ráda, kdyby jste mi ji řekli ... protože mě to nehorázně zajímá!! xD

Ale co se týče hodnocení hry ... :3 Naprosto úžasná hra!! :3 Opravdu není nic, co bych ji vytkla. Návaznost příběhů je opravdu suprová ... dokonale vidíte, jak na sebe ty příběhy krásně navazují. Dokonce i po příběhové stránce je to opravdu dobře udělaný. Tuan je vlastně něco jako hrdina, který byl nakonec špatně odsouzen a ... nepochopen. Chtěla bych vědět, jestli byl Sang opravdu zlý. Myslím si, že měl dost dobrý důvod, proč poslouchat ředitele, ale aby kvůli něčemu takovému pokračoval ve vraždění ... nakonec se z toho i zbláznil ...

Co se týče grafiky a zvukové stránce ... je to boží :3 Některou hudbu si pamatuju i z jiných RPGček (třeba hru jménem Ib) a postavy mě hodně připomínají ty, co jsou ve hře Our Revolution xD.
Ale Tuan je doopravdy fešák!! o(≧ω≦)o A Loi se mi taky strašně zalíbil!! :3

Každopádně podle mě je to opravdu super hra, která stojí za to, si ji zahrát. Zabere Vám to tak hoďku ... možná hoďku a půl. Je to hra, která se dá zahrát opravdu rychle xD Ale můžete u ní strávit také celý svůj život, protože některé věci jsou trochu těžší. Mě třeba nejdéle trvalo pozabijení všech těch lidí s Loiem bez toho, aniž bych se zranila. Hah, to víte, já si dávám takové zajímavé výzvy xD ... A pak ještě jsem opravdu dlouho hledala hledala tu hudební mísnost xD Strašně mě mátlo to "Don't" napsané na podlaze a já nevěděla, že ta chodba pokračuje dál xD ... To víte, občas mi něco trvá xD


Jestli pořád váháte nad touhle hrou, tak Vám říkám, určitě se si ji zahrajte, protože pak budete moci strašit své kamarády tajemnými a strašidelnými příběhy ... :3 Škoda jen, že není více fanartů, abych Vás mohla více navnadit xD

A teď ... tenhle článěk radši ukončím, než znovu přesáhnu limit povolených znaků xD ... Myslím, že tentokrát jsem to trochu přehnala s obrázkama jak v minulém, tak i v tomhle článku ... ale snad Vám to nevadí xD

Baka Kamaru xD

... Opravdu strašně moc se omlouvám za gramatické chyby ... ale slibuju, že to po sobě ještě jednou přečtu zítra xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!