Portal 2: Coop Cry and Pewds - Animated :3

Autor: || Zveřejněno: 2.5.14

Nyaah,
tak Vám sem přinášíme další videa z továrny "Let's players" ce spolupráci s firmou "ScribbleNetty" ... xD
Oh, nejlepší začátek, jakej jsi mohla napsat x)
Já vím xD
... Ale zní to docela cool x)
Jo, já vím ... xD
Ty víš snad všechno x)
... Ne, je málo věcí, co vím xD

Ale teď se pojďme vrátit k podstatě tohoto článku xD Jak už jsem naznačila na začátku, máme tu pro Vás další od ScribbleNetty :3 Pravděpodobně jste je už všechny ... a všichni viděli xD ... Ale i tak je sem dám, protože jsou vážně super!! xD

Týkají se videií, která jsme sem už jednou dávali ... a to konkrétně těch, kde hrají Cry a Pewds hru Portal 2 ... je víc dilů, ale tohle jsem jen dva okamžiky ze hry, které byly opravdu strašně moc vtipný xD ... Určitě se mnou souhlasíte (nebo budete!!) ... xD

A ... videa jsou pod perexem ... protože by to byl moc dlouhý článek xDDD ... :3



Jako první sem dám video s názvem: Don't worry about it!
Opravdu super xD Nikdy by mě nenapadlo, že mě to tak strašně rozesměje xD
Hej, mě taky x) ... Když jsem to viděl v originálu, tak tam nebyl Cry (myslím jeho video, tak jako Pewdse x), takže to nevypadalo tak vtipně, jako teď x)
Ale bylo vtipný tehdy ... a je to ještě vtipnější teď xD


Původně je to z tohohle videa:

Pokud si ho nechcete pouštět celé a zajímá Vás jen ten okamžik, tak si to přetočte na 10:30, tam někde to začíná xDD A pokračuje až do konce ... takže si to můžete užít i v originálu xD
Ale jak říkáme ... ve videu od Netty je to mnohem lepší x)
... Strašně moc se mi líbí ten začátek, jak tam Pewds říká: "Oh, is that you, Cry? OMG, I love your voice!!" ... to je přesně to, co si myslím pokaždé, když slyším jeho hlas xD


A teď druhé video xD ... Víte, nejřív jsme to chtěli dát zvlášť ... ale proč, když je to jedna a ta samé hra?? ... xD Prostě to hodíme do jednoho článku, ať se můžete pobavit dvojnásob xD

Druhé video má název: I love you!
Víte, je to vážně super video!! *////* Hlavně pro fanoušky Cry a Pewdse ... teda mě!! O(≧ω≦)O
Oh, jistě ... Yaoiistka se probudila ... x)
Hej!! ... Ale fakt ... koho by to nepotěšilo O(≧ω≦)O


... hlavně ten konec je nádhernej!! xD
"Go kill yourself right now!!" ... x)
Hahah xD ... Ale úplně nejlepší je smích Crye xD ... nebo ta díra ... xD ... Skočíš do ní a projdeš "Fabulou-zací" ... xD
Heh, nejlepší slovo na světě x)
Hej *^* ... ale vážně, sis nevšiml, že jakmile do ní skočily, tak byli oba dva víc ... báječní?? ... xD
Jasně, že všiml x)
... prostě je to "super-tajná-fabulouzující" díra xD
Okay ... x)

A tohle je video, ze kterého tohle pochází:
Pokud se Vám na video nechce koukat, tak ... máte smůlu!!! xD Je to hned na začátku ... ale i tak se musíte určitě kouknout na celé video ... protože musíte vidět "Blue!!" ... xD
Určitě to stojí za to, se na tyhle videa kouknout :3 ... Jsou vážně boží ... x)

Doufám, že jste se zasmáli tak, jako my ... xD Protože tyhle videa jsou opravdu vtipná xD
Jop ... to jsou x)

Okay, a teď ... se s Vámi zase na chvíli loučíme xD ... Přece jen ... pak bychom tu byly až moc často xD
Baka Kamaru xD ... a Goshida Rikyu :)

Gomen za chyby ... budem to po sobě průběžně číst xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!