ONE MORE ORANGE! - ShortFanimation

Autor: || Zveřejněno: 25.5.14


Ohayo, Minna-san :3
Vím, že pravděpodobně ještě hodně z Vás spí ... ale já si myslím, že v tuhle dobu se hodí napsat "Dobré ráno" ... xD No, to je jedno, nechci tu zase kecat o blbostech xD

Mám tu další video od SribbleNetty :3 ... Její videa jsou úžasná!! :3 Jednou bych se chtěla naučit taky nějaké takové dělat xD Ale ... to až se mi povede narvat do mé hlavy něco jako "představivost" ... a do mých rukou něco jako "talent" ... xD
Ale prosím tě ... nechtěj po mě, abych se s tebou hádal!! ... x)
Proč?? ... xD
Máš talent ... sice ne na animace, ale na kreslení určitě jo ... tak si tu furt přestaň stěžovat!! ... x)
... O_o ... Dobře, ale já chci umět dělat animace!! ... xD Bohužel nemám moc čas se to učit xD Basket zabere většinu dne ... a tu druhou část si vezme do parády zase škola ... -_-""
... Eh, pravda ... x)

Ale pojďmě zpět k videi :3 Je opravdu úžasné ... a super vtipné xD ... Tentokrát to není Cry, Pewds nebo Ken ... jsem ráda, že Netty dělá videa i na jiné let's playery ... :3
V tomhle fan-videu najdeme: Minx, Necra, Dlive a Ziegs :3 ... Necro je další z naších oblíbených let's playerů :3 Má opravdu super videa :3

Takže, pojďme rovnou, bez žádného zdržování ... na video, které má jednoduchý a výstižný název: One more orange!! ... xD


A jako tradičně Vám sem dáme i video, ze kterého tahle vtipná scénka je :3 ... Myslím, že stojí za to, se na to podívat xD
Jop, určitě to stojí za to ... x)

Takže, najdete to hned na začátku ... začíná to asi někde v rozmezí prvních třiceti vteřin xD ... Ale doporučuju Vám si to zkouknou celé ... protože je to opravdu super video ... a tahle skupina mě vždycky dokáže rozesmát xD

Jako vždy jsou tu ty nejlepší hlášky!! ... xD
... Yeah!! One more orange, please!!! :3 ...
Oh, jasně ... tvoje veliká láska k pomerančům xD ...
Máš něco pro ti nim??!!
Ne ... chraň B- ...chraň Dante!!! ... xD
D-Dante?? ... Oh, jasně ... nechceš říct nějakého boha ... a tak se uchyluješ k polo-démonům?? ... x)
Jop ... teda ... Dante je pro mě něco jako Bůh!! :3 Protože on je úžasnej! *////*

Ale vážně, určitě se koukněte na tohle video .. .a i třeba i na další od Minx nebo Dlive ... protože jsou opravdu super!! ... :3

Baka Kamaru xD ...a Goshida Rikyu!! :3
Gomen za chyby!! ... A dávejte pozor na pomeranče a banány!!! ... A hlavně mléko!!! ... Pozor na velké krabice s mlékem!! xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!