Dodatečné diplomy!! :3

Autor: || Zveřejněno: 29.5.14

Hoj, Yarodomo!! x)

... Myslím, že se nám tenhle pozdrav zalíbil x) ... Takže, odteď budeme zdravit tímhle x) ...
I když to není zrovna slušný, co?? xD
Eh ... je to prostě jen ... pořád je to slušnej pozdrav :3
Je prostě nejlepší!! ... xD


↓ Kadždopádně ... důvod tohohle článku!! ↓
No, řeknu to zkráceně ... máte to napsané už v názvu článku x) ... Jelikož se mě Kamaru zastala ... i když tím opravdu nechtěla někoho naštvat nebo tak ... jsem dostal od Hizaki bonusovej diplomek!! :3
Nedokážete si představit, jak moc jsem byl šťastnej!! :3 Nestává se mi moc často, aby mi někdo udělal diplomek ... a navíc ještě takovej krásnej :) ...
... Jak málo stačí k radosti ... xD


Je opravdu krásnej :3 Moc se povedl ... o(≧ω≦)o
Che, já vím ... však taky je pro mě!! ... x)
Oh, hai, hai ... xD
A protože si Hizaki našla čas a udělala diplomek pro mě, tak jsem se rozhodl udělat jeden taky jejímu spolu-adminovi, Daisukemu :) ... Přece ho nenecháme ve štychu samotnýho x) ...
Hizaki napsala, že stačí Luffy z One Piece ... takže jsem zkoušel najít nějakej ... super-cool-badass obrázek s Luffym ... ale ... ono jich je strašně moc takovejch x) ... Ale nakonec jsem vybral jeden, kterej mě padnul do oka ... tak doufám, že se snad bude líbit Daisukemu x)


Příznávám se, že mám trochu problém se skloňováním japonských jmen ... a vůbec přezdívek, které si admini vymyslí a osvojí ... každopádně doufám, že jsem Tvé jméno nesklonil nějak ... blbě x) ... pokud ano, tak mi když tak dej prosím vědět ... a já to opravím x)
Hej, já sice nejsem žádnej odborník na češtinu (a už vůbec né na skloňování xD) ... ale myslím si, že to zní dobře ... takže je to určitě dobře xD ...
Ty mi teda ... dáváš opravdu hodně ... jistoty ... x)
Gomen ... :3

Chtěl bych teda ještě jednou poděkovat Hizaki za krásnej diplomek :) ... A Vám oboum za to, že jste se připojili k naší malé rodince, která se pomalu zase rozrůstá :3 ... Doufám, že to s náma vydržíte dlouho!! :3
Argiato!! :3

Takže, Minna-san ... tentokrát tu nebude nějaké dlouhé vykecávání ... x)
Určitě jste všichni rádi, že nemusíte číst nic dlouhého, co?? ... xD
Ale my Vám to zase někdy vynahradíme ... :)
... Nebo spíš ... my ... sami ... sobě ... si to vynahradíme ... ne?? xD
Eh ... chápu, co tím chceš říct ... x)
To je fajn, že si rozumíme ... xD

Nyah, Sayonara, Yarodomo!!! :3 ... Zase někdy přístě!! xD ... A gomen za chyby v článku x)

Goshi-sama :3 ... A mihla se tu i Baka-chan xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!