Poznávací hra - Obrázek č. 13

Autor: || Zveřejněno: 17.4.14




Ohayo, Yarodomo!!! :3

Tak jak se máte?? ... xD Dneska začínají prázdniny ... takže doufám, že se máte dobře xD U nás se moc často nestává, že bychom byli doma ... takže si tyhle prázky určitě užiju co nejvíce xD
Jo ... to známe, budeš se celej den válet u počítače a jest ... x)
Hej!! ... Člověk přece musí využít volna k odpočinku, ne?? xD
Netvrdím, že ne ... ale ty to vždycky trochu přeženeš x) ... Navíc ... ty v klidu nevdržíš déle jak pět minut ... a i to je pro tebe utrpení x)
A co mám dělat?? ... Když chci pořád něco dělat xD ... Ona není moc velká zábava jen tak sedět u počítáče xD ... Co se týče jidla ... tak to je jiná!! ... o(≧ω≦)o
Oh ... jídlo ... myslíš někdy na něco jinýho??
Ne ... o(≧ω≦)o

Heh, dobře ... vsadím se, že spousta z Vás využije prázdniny buď k odpočinku ... a nebo možná i pro učení na testy, které se na nás po prázdninách pěkně sesypou xD ... Ať už děláte cokoliv, dělejte to s mírou!! Nic se nemá přehánět!! xD

↓ A teď k obrázkům xD ↓
Mám jich tady už docela dost xD ... Pořád kreslím ... to mě strašně baví (i když to pak je maximálně na ... facku xD) ... ale i tak strašně ráda maluju :3 Tady vedle mě se válí obrovská hromada papírů ... sotva jsem ráno našla noťas xD A tak jsem se rozhodla, že se Vám chci s těmi "obrázky" ... jak já tomu říkám xD ... pochlubit :3

Někdy se mi povede dokonce i něco, na co jsem docela i pyšná :3 Přece jen, každej je rád, když se mi něco povede xD ... Obzvláště jsem na sebe hrdá, když se mi povede nakreslit nějaká ruka ... nebo jiná ... složitá část těla xD ... A protože jich tu mám hodně, tak jsem si říkala, jestli by Vám třeba nevadilo, kdybych je sem dávala třeba častěji xD ... Nejdřív jsem si říkala, že stačí tak jeden ... dva za měsíc ... ale příjde mi to jako dlouho doba ... a já za ten měsíc nakreslím dalších padesát obrázků ... xD

↓ Chtěla bych znát Váš názor :3 ↓
... jestli chcete abych je sem přidávala častěji a nebo ne ... (nebo je tu nechcete vůbec??) ... xD Neříkám, že Vás poslechnu na slovo, ale zkusím se podle Vás trochu zařídit, takže se nebojte mi říct svůj názor ... i co si třeba myslíte i mých ... "kresbách" ... xD
Pamatujte ... já Vám neublížím ... (čistě teoreticky ani nevím "kdo" jste a kde bydlíte ... takže Vám nemůžu nic udělat i kdybych chtěla xD) ...

Tákže ... jako další obrázek ... do náší "Poznávací hry" ... je ...



VZOROVÝ OBRÁZEK OBRÁZKY

Tatsuya Himekawa z anime Beelzebub

Všem Vám moc děkuju za účast!! :3 ... beepince, Hikari a A2L
A dále chci pogratulovat Shizu-chan, která uhádla anime :3 ... A moji sestřičce Michiru, která uhádla jak anime, tak i postavu!! :3 Arigato!! xD

Heh, možná ... že to bude to bude trošku těžsí, protože ... tohle anime (i když si myslím, že je docela známé) ... se moc nechytlo mezi lidmi ... teda, podle toho, co slyším a čtu kolem sebe ... tak se to moc lidem nelíbí ... i když Vy jste třeba četli něco jinýho ... zaleží na zdrojích xD Každopádně ... podle mě, úplně úžasné anime!! :3

Můžu Vám i trochu napovědět ... a to tak, že obě postavy, které jsou na obrázku ... jsou jedna a tatáž osoba xD ... Myslím, že tohle Anime určitě stojí za zkouknutí ... protože je to jedno z nejlepších anime ... které jsem kdy viděla ... nechybí v něm akce, boje ... humor ... a další nezbytné věci pro dobré anime xD
Jop, souhlasím ... pokud by měl někdo zájem o název tohle anime (kdyby jste to náhodou nevěděli), tak se nebojte zeptat x) ... Samozřejmě Vám to nemůžem říct tady v tomhle článku, ale klidně Vám odpovíme třeba na Váš blog ... nebo kam budete chtít x)

Já tenhle gif úplně žeru!! xD ...


Yay, to jsme se zase nějak moc rozepsali xD ... Myslím, že by jsme se naučit naše články trochu zkracovat ... jinak budeme mít do boudoucna problémy s maximální velikostí článků ... xD
Ale co ... zatím se pořád vlezem, tak není co řešit ... x)
Jasně ... "Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra, ale na pozítří a máš dva dny volna" ... že?? xD
Přesně tak x)

Držíme Vám palce, ať se Vám to podaří uhodnout ...a zatím!! o(≧ω≦)o
Baka-chan xD a Goshi-sama x)

... snažím se přemluvit Goshiho-sama, aby něco taky nakreslil ... ale zatím bezúspěšně T^T ...

... Gomen za chyby ... ale ony jsou jako anime ... prostě se jich nedokážem zbavit xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!