One Piece AMV - The Hope Of The Seas [RobbakunSWE]

Autor: || Zveřejněno: 19.4.14

YO, Minna-san!! :3

Přihazuju Vám sem nové ASMV :3 Víte, jak jsem Vám minule říkal, že jedny z nejlepších jsou právě na One Piece?? Pokud ano, tak to mě těší, protože tak vidím, jak moc máte rádi moje články x)
... A pokud ne, tak urychle jděte na tenhle článek, přečtěte ho, ale co víc ... koukněte se na to úžasné ASMV, které tam je!! :3

Tak, teď už ten článek určitě všichni znáte, takže pojďme pokračovat x) Našel jsem tohle video náhodou. Zrovna jsem něco hledal na youtubku, když v tom to na mě vyskočilo x) ...
Doslova mě to praštilo do očí (Kamaru mi totiž bouchla do monitoru, jak uklízela ... a ten mi spadl na hlavu x) ... Ale to není důležité x)
Jo, jasně ... sveď to na mě, na to tě užije ... co?? xD
Já to nesvádím, jen zmiňuji důležítý fakt, proč mě tohle video "praštilo do obličeje" ... x)

Samozřejmě, jako vždycky jde o video, které se jen hemži spoilerama!! Sice si z toho nedáte celej příběh dohromady, ale i tak jsou tam okamžiky, které by neměli být prozrazeny x) Jedná se spíš o video z novějších dílů One Piece ... a je to opravdu strašně moc EPICKÝ video!!! :3

Anime: One Piece


Tohle ASMV je od jednoho méně známého youtubera, Robbankun SWE. Nedělá moc AMVček nebo tak, spíš dělá videa na filmy a tak. Ale stejně, těch pár, co udělal jsou opravdu dobře udělané :3

Nyah, strašně se mi líbí takovéhle AMV s příběhem nebo s hláškama hlavních postav ... je to tak strašně epický!!! O(≧ω≦)O ... Opravdu, myslíš, že si takovýhle videa taky zamilujete, jsou totiž na každém "rohu" youtubéčka :3

Goshida Rikyu :) ... ještě trochu mě bolí hlava od toho počítače x) ...
Baka Kamaru xD ... Gomen!! T^T

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!