Transformace!! ... Zimní kabátek blogu aktivován!!! xD :3

Autor: || Zveřejněno: 7.12.13


Konbanwa!!! Minna-san!! :3

Kamaru-chan už je kompletně v plné moci!!! :3 Takže Vám sem jdu řádit tak, jak to dělám vždycky!!! \(^_^)/ ...
Heh, všichni se na tebe určitě strašně moc těší ... x)

A protože dneska u nás už napadlo letošních prvních třicet (až čtyřicet xD) cenťáků sněhu ... rozhodla jsem se sem hodit novej kabátek, aby našemu blogu nebyla zima!! :3
Jop, to je opravdu dobrej nápad x) ... Ale těch třicet je trochu moc x) ... Je tu tak ... možná dvacet x)
Hej, to musím trochu přikrášlit, ne?? xD
Dobře >_< ... x)


Dess je tentokrát opravdu jednoduchej (co byste čekali od takovýho amatéra, jako jsem já?!!) ... A protože se mi tenhle obrázek strašně moc líbil (a opravdu mě rozesál xD) ... tak jsem si řekla, proč ho nepoužít ... xD
Snažila jsem se to udělat pěkný a opravdu se mi tenhle líbí :3 ... Jen mi přijde moc světlej xD
Podle mě je pěknej, povedl se ti :3
Oh ... nech toho nebo se začnu červenat ... */////*
T-ty se umíš červenat?? ... O_o
Hue?? ... Co je to za otázku?? Jak to mám podle tebe vědět?? Já na sebe nevidím ... xD
Dobře ... byla to blbá otázka ... zapomeň na to ... x)

Předvídám, že spoustě z Vás zase nebude sedět, tak jak by měl ... ale mě o to takhle líbí!! :3 Ale pro jistotu mi prosím napište, kdyby tady někde náhodou byla nějaká velká chyba ... xD

Jak to má vypadat ... obrázek tu:

Doufám, že se Vám to zobrazuje stejně ... (nebo aspoň podobně >_
No, mě se to zobrazuje dobře ... a to máme každej jinak velkej display ... takže by to mohlo být v pohodě ... x)
Nyah, to jsem ráda xD Ale jen pro jistotu, každou závadu mi prosím nahlašte!! :3

Jsem s tímhle kabátkem naprosto spokojená, protože se mi jednoduše dělal, trochu hůř nastavoval, ale strašně se mi líbí barvy!! :3 ...
Článek, co jsme psali včera se nezobrazil ... a zajímalo by mě, jestli jste ho našli pomocí záhlaví ... no nic xD Doufám, že tenhle se zobrazí normálně xD :3
Tenhle článek je tak trošku se zimní atmosférou ... takže, kdo ji nemá rád ... toho budu strašit!!! >:D

Sayonara, Minna-san!! :3
Goshi-sama a Baka-chan ... úplně strašně moc nadšení z nového, teplého kabátku pro blog ... :3

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!