Naše SB rodinka se rozšiřuje!! | Posádka

Autor: || Zveřejněno: 8.10.13

Nyaaaa!! \(^_^)/

Není tomu tak dlouho, co jsme naposledy vítali nového člena do naší SB rodinky a teď je tu další!! Musím říct, že tahle rodina se hodně rychle rozrůstá a doufám, že bude v květu jen pokračovat. Všem Vám jsme nesmírně vděční za odvahu a přátelský přístup, bez Vás, a samozřejmě všech ostatních čtenářů, by tento blog nebyl v tak úžasném stavu, v jakém dnes je. Pamatuju si kruté začátky, kdy o našem blogu nikdo moc nevěděl a sotva se tu objevilo pár ztracených duší jednou za měsíc. A teď tu máme navštěvníky každý den a doufám, že se spousta z nich i s radostí vrací *////* ... Teď se ale pojďme věnovat uvítání našeho nového SB do rodiny.

Jedná se o blogerku DirtyFoxx, která má opradu úžasný blog plný anime, mangy, japonska a jeho kultury a mnohé další. Jsem si jistá, že každý si na tomto blogu najde své, proto doporučuji, ať se na něj zajdete podívat. Rozhodně bych rádi poděkovali za spřátelení a přejeme hodně štěstí do dalších let blogování, ať to ještě dlouho vydrží!! *////* ... Na diplom si přála postavu, o které jsem bohužel nikdy neslyšela, takže jsem se přiučila aspoň něčemu novému. Uta no Price-sama je anime, u kterého jsem bohužel viděla jen první sérii. Mám pocit, že teď už vychází možná i třetí?? Možná jsem zaostalá, ale harémovky bohužel nikdy nebyla moje věc. Každopádně postava Kurosaki Ranmaru je naprostej fešák a s radostí jsem hledala nějaké pěkné obrázky na diplom, proto doufám, že se bude aspoň trochu líbit >////<


Dalo mě dost zabrat, vybrat jen jeden obrázek mezi tak velkým množstvím fanartů, ale zadařilo se!! *////*
No, tvralo ti to stejně dlouho, jak když si v obchodech vybíráš jídlo x)
?? Tak v tom případě mě to teda netrvalo zas tak dlouho, ne?? xD
Jestli si myslíš, že tři hodiny neptržitého vzdychání, doplňování, kontrolování a vyprazdňování obsahu košíku a peněženky není "zas tak dlouho", tak v tom přápadě ne. Netrvalo ti to zas tak dlouho x)
... Já mám pocit, že přeháníš. Jak kdyby jsi ty při nakupování oblečení vypadal jinak xD
No to bych řekl, že jo. Neříkám, že nestrávím méně času, ale aspoň neřeším obsah mého košíku a peněženky x)
Joooo, to je život bohatých ... uh-hmmmm
Já ti dám bohatých!! *praští ji po hlavě* Jen nemám problém s tím si vybrat!! x)
Boooo >////<

Myslím, že je na čase tento článek ukončit, než se rozjede do nekonečna.
Ještě jednou moc děkujeme na spřátelení a přejeme hodně štěstí do dalších let!! *////*

Baka-chan ... zase skáče radostí do stropu xD
Goshi-sama ... jak dlouho to ten strop asi vydrží?? x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!