Diplom za poznávačku!! | Diplomy

Autor: || Zveřejněno: 6.10.13

Nyah, Minna-san!!

Podle nadpisu už všichni pravděpodobně tušíte, o čem tu dneska v tomto článku chci vlastně psát. Snad poprvé v životě jsem se zapojila do jedné z populárních, blogových poznávacích her. Ve zkratce šlo o poznání několika autorem vybraných postav z anime podle nějaké části jejich těla. Ta, které jsem se zůčastnila, se zaměřila na oči dívčích postav a úplně mě překvapilo, když jsem prostě jen tak od pohledu dokázala postavy poznat. Byla tam jedna, kterou jsem tipla, přesněji se jednalo o postavu Yuuki Asuna z anime Sword Art Online, o kterém jsem toho hodně slyšela, ale nikdy se nedostala k tomu se na něj podívat >////< ... Tato "poznávačka" se odehrávala na jednom z našich spřátelených blogů, blogerky SasuMaka™. A musím říct, že pro jednou se mě dokonce podařilo u něco vyhrát!! Já jsem ten typ člověka, kterému ještě ani jednou nepodařilo něco vyhrát, takže jsem z tohoto malého vítězství nesmírně nadšená!! *////*

Dokonce se mi i poštěstilo natolik, že jsem za úspěch mých jinak naprosto nevyužitelných znalostí dostala úžasnej diplom!! Samozřejmě se tu o něj musím s Vámi podělit, jinak by bylo zbytečné se o něm zmiňovat. Taky bych chtěla strašně poděkovat autorce této malé a přesto zábavné hry za jeji snahu vytvořit takovou hru a ještě dát i odměnu!! Arigato *///*


Goshi-sama ze mě teď musí být na nervy. Celý den se tu jen tlemím jak blázen a štěstím nevím, co mám dělat první. Musím najít nějakej dobrej způsob, jakým se ukliním, protože takhle jsem pro každého určitě jen na zabití >////< ... Každopádně, tohle je asi všechno, co bych tu chtěla zmínit. Je to vyloženě jen "chlubící článek", kterej by tu ani nemusel být, ale i přesto jsem ho sem dala. Ještě jednou moc děkuju za diplom!! *////*

Sayonara!!
Baka-chan ... štěstím skáče do stropu!! *////*

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!