Minna-san, opravdu se omlouváme!! TT////TT

Autor: || Zveřejněno: 16.9.13

Nyah, Konbanwa~

Dlouho jsme se Vám tu neozvali, ale já přísahám, že i když se na našem blogu nevyskytujeme, tak Vás všechny pravidelně navštěvujeme každej den!! Nemusíte se bát, že bysme na někoho z Vás zapomněli. Vím, že to bude asi znít velmi otřepaně, ale největší část mého času mě právě teď zabírá škola a bohužel s tím nemůžu nic udělat. Snažím se tak nějak zorganizovat můj časový harmonogram, ale na blog v něm bohužel nezbývá moc času. Přesto si ale myslím, že na tom ještě pořád nejsme tak špatně, mám takovej neblahej pocit, že v budoucnu to bude ještě mnohem horší. Pro teď ale doufám, že nám pár dní neaktivity prominete a my se Vám je budeme snažit vynahradit jak nejlíp budeme moct TT////TT ... Rozhodně beru na vědomí, že tyhle problémy má pomalu snad každý autor blogu, který stále ještě navštěvuje školu a pokud by se Vám zachtělo, mohly byste mě sem do komentářů hodit pár tipů, jak zvládnout tyto dvě časově dost náročené věci dohromady. Budu ráda za každý nápad či radu, rozhodně se nemusíte ostýchat, moc ráda si přečtu Vaše komentáře *////*

Mám takový pocit, že zrovna ty jsi ten poslední člověk, který by se měl vymlouvat na školu. Veškerý čas strávený ve škole prospíš a ještě si stěžuješ, že tě ze spánku ruší x)
Jako, já jsem normálně klidnej člověk, ale do mýho spánku mě nikdo kecat nebude!! xD
Jak se vůbec mohli opovážit ... x)
Hanba jim!!

Já vím, že je teprve polovina září, ale začátek školního roku na naší škole bývá snad nejvíc naročná část roku vůbec. K "blogování" a psaní článků se bohužel dostanu jen velmi zřídka a to ještě né na moc dlouho. Ale koncem září nebo začátkem října by to tu mohlo zase pomalu ožít a začít přibývat nové články. Žádné pozastavování se na našem blogu dít nebude, rozhodně aspoň jednou týdně nějaký článek přidáme, ale počítejte se s níženou aktivitou. Jak už jsem se však zmiňovala, ještě pořád to s naší neaktivitou není tak špatné >////< ... Goshi-sama to nemá ve škole o nic jednodušší, takže i z jeho strany můžete očekávat stejnou neaktivitu jako z mé. Přece jen píšeme většinu článků společně a bylo by zvláštní, kdyby jsme teď najednou začali psát články každý zvlášť, nemyslíte??

Nikdy nepochopím, jak můžou být ve škole všichni po ránu tak hyperaktivní -_-"

↓ Něco o naších článcích ... ↓

Když už jsme načali téma našich článků, chtěl bych se tu zmínit o něčem zásadně důležitém. Docela nedávno jsme vydali anketu s tématem "Co by jsme sem měli přidávat?" nebo něco v tom smyslu. A stálo by za to si prozatimní výsledky této ankety tady trochu rozebrat. Přece jen, tak trochu dle našeho očekávání se nejvíce hlasovalo pro rubriku "Yaoi a Yuri". Ale k našemu velkému překvapení se na druhé nejhlasovanější místo dostaly naše "vykecávací články"!! Opravdu by nás zajímalo, proč Vás zovna tenhle typ článků tolik zaujal, u prvního zmíněného je to jasné. Všichni co jsme tu, jsme tak trochu úchylové a potřebujeme velké množství naší hnací hmoty, ale ... čím jsou naše stupidní a bezvýznamné články plné nesmyslů a náhodně generovaných témat tak zajímavé, že pro ně všichni hlasujete?? Upřímně jsme tak trochu čekali, že budete hodně hlasovat pro anime a mangu, ale tohle nás opravdu zastihlo nepřipravené. A nebudem lhát, mile nás to překvapilo. Naše vykecávací články jsou právě jedny z těch, které se "píšou samy". Nemusíme nad ničím přemýšlet, nic vyhledávat na netu, shánět informace a podobně, prostě jen mluvíme o první blbosti, která nás napadne.

Přece jen, zrovna tohle je jeden z našich vykecávacích článků a koukejte, kolik jsme toho během pěti minut zvládli napsat. Není nic lepšího, než když se Vaším čtenářům libí přesně to, co se Vám dělá nejpřirozeněji. Možná proto má tenhle typ článků tak velký ohlas, protože chaotické věci o ničem má očividně každý rád. Navíc se tu dozvíte docela dost zajímavých věcí o samotných autorech a to vždycky každého zaujme. Proto bysme Vám chtěli poděkovat a doufáme, že i přes naši sníženou aktivitu tu stále budete, protože mi rozhodně nikam neodejdeme!!
Ty ses do toho nějak zapálil, ne?? xD
Musíme tu dát aspoň jeden odstavec, který je "o něčem", ne?? x)
Jsem ráda, že myslíš i na blaho našeho blogu xD
Já vždycky x)


A tím jsme myslím dokončili vše, o čem jsme tu chtěli mluvit. Ještě jednou se chceme omluvit za naši sníženou aktivitu, ale bohužel vzhledem ke zmíněným komplikacím, to tu nějakou dobu bude trochu "povadlé". Ale nebude tomu tak napořád, rozhodně se budeme snažit navrátit k naší obvyklé a bujaré aktivitě!! Takže s námi prosím neztrácejte trpělivost!! TT////TT

Baka-chan, unavená ze školy (jedinej důvod proč tam chodím je, že se tam můžu vyspat, a oni mi v tom brání!! TT////TT)
Goshi-sama, stejně unavený jako Kamaru, jen z jiných důvodů x)

V dnešním článku se Vám tedy za všechno omlouváme (neaktivnost, chyby ... a určitě by se toho našlo víc) >////<

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!