Minna-san, gomen!! T////T

Autor: || Zveřejněno: 1.9.13

Ohayo TT////TT

Nastává velmi smutný okamžik. Dnes je totiž poslední den, kdy si všichni můžeme užít prázdniny TT////TT ... Už je tomu tak a já mám ten neuvěřitelně mizerný pocit, že jsme toho na blogu za ty dva měsíce volna vůbec. Nic. Neudělali. V plánu bylo zveřejnit mnohem více zajímavých článků, místo toho jsou tu jen vykecávací články a videa, která člověka přinejlepším zabaví tak na dvě minuty. Bohužel nakonec ze spousty návrhů na články sešlo, jelikož na ně nebyl čas, dostatek informací nebo nálada. Myslím, že podle času přídávání všech článků ... jste to už aji odhadli, ale každý den jsme měli opravdu nabitý k prasknutí >////< ... Se začátkem nového školního roku se však všechno vrátí zpět do starých kolejí, proto bysme se rádi omluvili za naši neaktivitu v průběhu prázdnin. To se teď ale pokusíme napravit, jelikož jsem ve škole většinou velmi neproduktivní (chci říc, v zemi snů jsem zaneprázdněný král!!), tak bych tyhle volné chvíla mohla místo mým snům a nočním můrám věnovat vymýšlení a tvoření nových článků na blog, co myslíte?? *////*


↓ V novém školním roce všem přejeme HODNĚ ŠTĚSTÍ!! *////* ↓
Oba dva bysme Vám moc rádi popřáli hodně štěstí do nového školního roku, který každému skočí na záda bez varování a lístoti. Doufáme, že se Vám bude dařit lépe než v tom minulém, hlavně celé dny neprospěte jako Kamaru a dávejte pozor při hodinách. Určitě se Vám to při zkoušení a psání testů bude hodit. Hlavně pro ty, kteří mají na konci tohoto školního roku nějakou významější státní zkoušku, nezahálejte na začátku roku, jinak nebudete na konci stíhat. To je směřováno hlavně na tebe, Kamaru x)
Hej!! Já nejsem takovej ztroskotanec, abys mě poučoval!! >////<
O tom bysme mohli dlouho diskutovat x)
Hele, hele, hele. Tady někdo pojídal vtipnou kaši xD
Učím se od těch nejlepších x)
Ooooooh >/////<


↓ PŠŠŠŠ!! Máme v plánu udělat novej dess >//3//< ↓
Protože jsem přiblížili k tomu neštastnému okamžiku "konce prázdnin", rozhodla jsem se, že by bylo dobré to tu trochu obnovit a celkově trochu poupravit a pozměnit vzhled našeho blogu. A jak jinak toho docílit než novým kabátkem?? A úplně nejlepší by bylo, kdyby se o novej vzhled jednou taky pokusil i někdo jinej, než já, nemyslíte?? Třeba takovej Goshi-sama má poslední dobou příliš volného času, který by mohl věnovat k tvorbě nového kabátku >////< ... Samozřejmě ovšem nesmíme zapomenout na fakt, že Goshi-sama už má jeden kabátek na svědomí, jedná se o vzhled s motivy z anime Beelzebub, pokud se nepeltu. Jednoduchý, ale velmi povedený *////*
Teď trochu nechápu, jestli po mě teda chceš, abych něco udělal nebo mě prostě jen otevřeně chválíš x)
K-kdo by tě chtěl chválit?! >////<
Nemusíš se hned stydět, já jsem rád za pochvalu od tebe x)
Hah!! >////<
Jaký máš v plánu vytvořit vzhled tentokrát?? x)
To je tajemství!! Ale zaručeně se budu snažit, aby vypadal, co nejlépe *////*

↓ Jak jste si užili prázdniny?? ↓
Upřímně doufáme, že jste si tyhle prázdniny plně užili do sytosti. Určitě se nebojte s námi podělit o Vaše zážitky v kometářích, moc rádi si poslechneme zajímavé tipy a vtipné historky *////* ... Musím říct, že se do našeho ústavu rozhodně vůbec netěším. Škola pro mě vždycky byla jedno z nejhorších míst, hned po nemocnici. Na druhou stranu se dá velmi dobře využít k odpočinku, jen ty lavice by mohli být pohodlnější >////< ... Kdybych mohla, tak si tu stěžuju ještě dalšího půl dne, ale tím Vás raději nebudu zatěžovat. Proto teď raději ukončíme tento článek.

Sayonara, Minna-san
Baka-chan ... celá zdrcená z konce prázdnin TT////TT
Goshi-sama x)
Gomen za chyby, jako vždy xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!