from the Start | AMV

Autor: || Zveřejněno: 4.9.13

Nyah!! TT/////TT

Tak už to mám tady. Prvních pár dní nového školního roku za sebou a já už se pomalu ani nechci hnout. Nejen, že musím do toho slavného ústavu, oni nás ještě nutí tam chodit brzo ráno, sedět tam celý den na nepohodlných židlích a večer nás pustí dom s hromadou domácí práce. Opravdu, tenhle způsob života mi přes prázdniny rozhodně nechyběl TT////TT ... Na druhou stranu Vím, že nejsem jediná, kdo se potýká s těmito problémy a stěžování si na ně mi taky zrovna dvakrát nepomůže. Jinými slovy, mohla bych přestat s těma řečma a přejít k hlavní pointě tohoto článku, nemám pravdu?? Protože dneska jsem velmi unavená, rozhodla jsem se vytvořit jeden velmi krátký článek ... a co nejjednoduššího by mohlo být, než článek s nějakým videem??

Podařilo se mi najít opravdu zajímavé MMV (manga music video), které Vám prostě musím ukázat. Muselo dát neuvěřitelnou práci něco takového vytvořit a podle mě to opravdu stálo za to úsilí a námahu. Jedná se o video s tématikou z anime Gintama, přesněji řečeno je to MMV plné doujinshi a fanartů na pár Gintoki x Hijikata, který je velmi populární mezi fanoušky yaoi a shounen ai. Proto berte na vědomí, že toto video je plné homosexuální tématiky. Neříkejte, že jste nebyli varování!! *////*

Anime: Gintama (Gintoki Sakata x Toshiro Hijikata)


Co se týče autora tohoto videa, tak už se nám tu jednou objevil. Jedná se o OhBirdsProduction, velmi talentovaná editorka, která má na svědomí hned několik zajímavých MMV a také AMV. Mimojiné tu máme od ní už článek s jedním videem (přesněji AMV na anime Kuroko no Basket), rozhodně doporučujeme zajít podívat se na channel tohoto autora, nebudete litovat.

Pro teď se tu s Vámi už ale loučíme. První týden nového školního roku je vždycky příliš hektický, proto se omlouváme za pokles naší aktivity, ale příští týden to rozhodně všechno napravíme!! >////<

Baka-chan ... >////<
Omlouváme se za chyby xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!