【黒バス】【MAD】 Kuroko no Baske

Autor: || Zveřejněno: 13.7.13

Nyaaah!! Jak se Vám všem daří?! *////*

Pravděpodobně jste to postřehli, ale právě s Goshim-sama válčíme. A já se díky němu nedokážu na nic soustředit?! Jako, snažím se být produktivní, ale s myšlenkami u toho blbce je to neuvěřitelně složité!! Mám neuvěřitelně protivnou náladu ... nebo aspoň tak mě Goshi-sama nazývá. Nevýhoda toho být bezcitná osoba, kterou nic nezajímá ... nikdo Vás nebere vážně. Hah, ale proč si tady vlastně stěžuju, vždyť mě je to úplně jedno. Ať si dělá, co chce ... já si budu taky dělat, co chci. Omlouvám se, jestli tu na někoho začnu házet negativní náladu. Bohužel, nedokážu nijak jinak dát najevo, že jsem nespokojená ... než svou protivností >////< ... Ale!! Abyste se tu během naší války nenudili, našla jsem naprosto dokonalá videa, o která se tu s Vámi prostě musím podělit!!


Snažila jsem se původně najít nějaké pěkné AMV na moje momentálně velmi oblíbené anime Kuroko no Baske, když jsem z ničeho nic narazila na tyhle úžasný videa, která se nazývají MAD. Prakticky se vezme audio z anime a nastříhá se do rytmu nějaké hudby. Podle mě opravdu super blbost, která mě hned tak nepustí. Je to neuvěřitelně chytlavé, nakažlivé a jsem si jistá, že Vás to hned taky nepustí. Kuroko no Baske je sportovní anime o basketbalu, kde se dvojce Kuroko Tetsuya a Kagami Taiga, kteří jsou protiklady jako světlo a stín, snaží porazit členy Kurokova bývalého týmu nazývaný jako "generace zázraků". Každý z jejich členů má jedinečný talent a Kagami sní o tom všechny porazit a stát na vrcholku slávy. Docela dost nerealistické, ale za to velmi poutavé anime plné akce a humoru, rozhodně dopororučuju, pokud jste fanoušci sportovních anme *////*

Mám tu dohromady dvě MAD videa, která prostě musíte vidět. Předem Vás ale budu varovat, že se jedná o vysoce návykovou věc, které se jen tak nezbavíte!! Neberu žádnou zodpovědnost za Vaše zdraví!! >////<

Anime: Kuroko no Baske (Midorima Shintarou, Takao Kazunari)


Anime: Kuroko no Baske (Kise Kouta, Kuroko Tetsuya)
Hudba: Nyaaaaaah -_-" ... Pokud někdo víte, moc mi pomůžete TT////TT


Kuroko-cchi, Kuroko-cchi, -ko-cchi, -ko-cchi!! >////> ... Kuroko-cchi, Kuroko-cchi, Kuroko-cchi, Kuroko-cchi, Kuroko-cchi, Kuroko-cchi, Kuroko-cchi!! Naprosto dokonalý, teď mě to bude hrát v hlavě po zbytek jestli né celého měsíce >////< ... Doufám, že nejsem jediná, kdo se na těmto videama zasměje a příště snad už nebude tak depresivní článek jako je tento. Budeme se snažit zapracovat a přestat válčit, co nejdříve to půjde. Opravdu doufám, že to bude brzo, protože kvůli jisté osobě nedokážu ani spát TT////TT

Baka Kamaru -_-"

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!