√Bestamvsofalltime ▪ Keep OUT! AMV ... Goshi-sama a Baka-chan jsou na BITEVNÍM POLI!!

Autor: || Zveřejněno: 11.7.13

Nyahahaha >x)


Tak jsem se po nějaké době rozhodl Vás smrtelníky navštívit. Ustupte z cesty a klaňte se, Goshi-sama přichází!! (o `▽´ )o ... Nebo radši nic, omlouvám se, pokud jsem právě někoho z Vás urazil, prosím ... příjměte mou upřímnou omluvu. Předem bych Vás všechny chtěl varovat, dnešní článek bude tak trochu ... nebo možná docela dost ... odlišný narozdíl od předešlých. Předtím, než se vůbec dostaneme k hlavnímu tématu, chtěl bych tu pár shrnout, co se tu bude odehrávat. Tohle měl být původně jen článek ohledně zajímavého AMV, které jsem nedávno našel, ale protože se vyskytly drobné problémy. Rozhodli jsme se z tohoto udělat rovnou i menší vykecávací článek, abychom tak vysvětlili, co se vlastně vůbec děje. Já původně navrhoval, že by jsme udělali dva odlišné články, abychom to nemuseli míchat dohromady, ale Kamaru tvrdohlavě odmítá, že nechce zbytečně psát dva články, když se to může hodit do jednoho a-
Hej!! O čem to tu mluvíš?? Kdo je tvrdohlavej, hm?!
Mohla bys mě prosím aspoň nechat tady to dopsat??
He?? Ne!! Už jsi napsal dost, dokonči článek, ať si můžu vzít počítač a odejít!!
A kam chceš odejít?? Zavřít se do ložnice a brečet??
Chceš tím říct, že snad brečím?!

Goshi!! ... Teď jsi mě vážně naštval!!

Mám pocit, že se naše Kamaru zbláznila. Jsem zvyklý na její výkyvy nálady, ale tohle mě opravdu překvapuje a začíná lézt na nervy. Omlouvám se, že naše ostré jazyky, ale právě mezi sebou rozporuplné období. Doufám, že nás to brzo přejde, jinak nebudu nervy na to se držet zpátky. Ale pojďme raději zpět k hlavnímu tématu článku, ať si trochu schladím hlavu.

Našel jsem velmi zajimavě udělané AMV na anime Durarara!!. Pokud někdo nezná, tak se jedná o anime, které na první pohled nemá hlavu a patu, v jednom městě žije spousta odlišných charakterů od barevných gangu, přes pouliční rváče, informátora, který miluje lidstvo až po městskou legendu bezhlavého rytíře. Jenže když se spolu všichni setkají, začnou se točit kola osudu a jednotlivé příběhy minulosti se začnou drát napovrch. Opravdu zajímavé anime, které rozhodně doporučuji. Tohle AMV by mohlo docela snadno být i takový menší trailer, který Vám shrne, o čem tohle anime vlastně je ... a to ve velmi vtipné podobě.

Anime: Durarara!!
Písnička: Planet Funk - Peak


Ačkoli tenhle článek začal nějak velmi negativně, je potřeba zůstat pozitivní a nehledět na chyby ostatních. Musíme se naučet odpouštět a nelpět na minulosti-
Hah!! Říká člověk, který pro nic jinýho nežije!!
A to má zas znamenat co??
Nic, jen říkám pravdu.
Hah ... podívej. Myslím, že jsem se ti už dostatečně omluvil, tak bys mohla přestat.
Haha, myslíš, že když se omluvíš aniž bys věděl za co, že je to dostatečný?? Haha, a kdo je teda naivní?!
Možná, kdybys mě řekla, proč jsi tak naštvaná, třeba bysme dojít k rozumnému řešení.
Proč bych ti to měla říkat?! Příjdi jsi na to sám!!
S takovouhle se opravdu nikam nedostaneme. Když mě to nechceš říct, budiž ... ale nechovej se jako malé dítě.
Kdo je malý dítě?!
Ty!!
Ha!! Moc pěkné, možná když se začneš plazit po kolenou a prosit o odpuštění, začnu to zvažovat!!
Nemyslím si, že jsem udělal něco tak staršnýho, abych se před tebou musel plazi po kolenou?!
Jistě, v tom případě nic nečekej ... *opustí místnost*
Hej!! Ještě jsme spolu neskočili!!


Myslím, že bychom toho měli nechat. Něco takového je lepší řešit si to v soukromí. Nebudem tím zbytečně plnit blog a trápit ostatní. Doufám, že se Vám AMV líbilo. Omlouvám se, ale bohužel nemám moc chuť psát tu více, radši půjdu řešit ten náš malej problém, kterej tu máme.
Baka-chan xD a Goshi-sama ... teď zrovna na bitevním poli!!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!