Diplomek od Elis!! *////*

Autor: || Zveřejněno: 27.4.13

Yaaaay!!

Pojďme rovnou k hlavnímu tématu tohoto článku. Dostali jsme od jednoho z naších nových SB diplom, takže jsem se rozhodli se s ním tady v tomto článku pochlubit. Je od Elis, které za něj moc děkujeme!! Poprosili jsme i o Luffyho z anime One Piece a dostali jsem jeden opravdu úžasný diplom!! *////* ... Jinak v tomto článku bude ještě nějaké další vykecávání, takže se nedivte, že je tu "Celý článek", jelikož bude pravděpodobně trochu delší a nikdo nemá rád dlouhé články hned na hlavní stránce, nemám pravdu?? To ale příjde na řadu až po zobrazení samontého diplomu, protože naprosto úžasný a my se s ním prostě musíme pochlubit!! *////*

Opravdu moc děkujeme!! Je vážně pěknej *////*
Je opravdu pěkný a jednoduchý x)
Myslím, že poslední dobou se nám nějak rozrůstá naše SB rodinka, nemyslíš?? xD
Doufám, že si na to nestěžuješ x)
To rozhodně ne!! Jsem ráda za každé nové SB!! *////*
To ti opravdu věřím x)

Další kecání teda, jak už bylo řečeno, najdete v "Celém článku". Jsme si docela jistí, že to není nic zajímavého, jen několik našich neuvěřitelně hloupých rozhovorů a nějaká oznamení, které Vám život nijak nezmění ani neovlivní x)


(Už se sem pomalu ani nevlezem, kdo bude další??)

↓ Něco velmi nepodstatného x) ↓
Možná jste to už postřehli, ale Kamaru se pustila do menších úprav naší "tolik používáné" rubriky s oblíbenými hudebními skupinami a zpěváky. Jde jen o krátké články, které něco málo řeknou o skupině či zpěvákovi, s několika odkazy a možná i poutavými obrázky. Nic moc zajímavého, jen jsme se rozhodli náš blog trochu poupravit a s ním i nevyužívané rubriky, ať nevypadají tak mrtvě. Jelikož náš blog je už tak plný random věcí, které se sebou navzájem nijak nesouvisí, nemusíte těmto změnám věnovat vůbec žádnou pozornost x)
Hej, nedělám to jen tak pro parádu!! xD
Jsem si docela jistý, že těmi články zachráníš celé lidstvo x)
Děláš si ze mě srandu?? -_-"
Můžeš si to přebrat jak chceš x)
Eh??
Pokud to chceš vysvětlit, myslel jsem tím, že i když uděláš nové články a zkusíš to vyplepšit, nijak to nikomu nepomůže. Takže vlastně zbytečná práce x)
Hej, "vylepšit" znamená vylepšit!! Pro mě jsou to velmi užitečné články!! xD
V tom případě se omlouvám za všechno, co jsme řekl x)
N-nemusíš se zrovna o-omlouvat ... n-nic jsi neudělal ... >////<
Miluju jak se vždycky červenáš, když se ti omluvím x)
... J-jsem r-ráda, že se b-bavíš!! >////<

(Chudák Kuniharu xD ... Nechtěla bych, aby mi to někdo udělal xD)

To by bylo asi tak všechno, o čem bychom v tomto článku chtěli mluvit. Nakonec není tak dlouhej, jak jsme si mysleli, že bude. Konec konců, vždycky strašně přeháníme na začátku a pak nevíme o čem vlastně chceme psát. Ale na to si už pravděpodobně většina z Vás určitě zvykla, nemám pravdu?? xD

Baka Kamaru xD a Goshida Rikyu x) ...omlouváme se za chyby a za případné ujmy na Vaší češtině nezodpovídáme xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!