[REBORN! AMV] - Will Power

Autor: || Zveřejněno: 25.1.13

Yo!!

Dneska ráno jsem si říkal, že bych mohl na blog pro jednou zase přidat nějaký článek. Bohužel, nenapadlo mě nic zajímavého, o čem bych mohl napsat, takže jsem čekal na Kamaru, až se staví a naháže na mě pár nápadů na články. Samozřejmě, většina z nich obsahovala hodně psaní, názorů, uvažování ... a zase psaní, proto jsem se rozhodl vzít ten nejjednodušší nápad, která z ni vypadl. Článků o videiích jsem už pár napsal, je to snad jediný typ článků, který (kromě "anime článků") dokážu snad nějak poutavě napsat podle svých představ. Stejně, když se k nim pak po týdnu vrátím, mám sto chutí je smazat. Jenže Kamaru má moje články z nějakého záhadného důvodu ráda, takže mě nikdy nedovolí je smazat, tudíž s nimi musím i nadále žít. Nechci si tu ale stěžovat na mou neschopnost napsat obyčejný článek, radši se konečně pustím do tématu, který má tento článek obsahovat.

K napsaní článku o AMV jsem musel nejdřívě najaké zajímavé najít, takže jsem navštívil složku v záložkách, kterou Kamaru pojmenovala originálně "BLOG", a projel jsem pár videií (jestli desítky jsou pár), které tu měla Kamaru uložené. Jsem totiž neuvěřitelně líný a nechce se mi hledat nic nového. Jelikož si tu nejmenovaná osoba pořád stěžuje, že prý přidáváme "příliš mnoho" One Piece článků, tak jsem hledal cokoli, co není s One Piece. Řeknu Vám, bylo to jak hledat jehlu v kupce sena. Většina videií v záložkách jsou One Piece ASMV, která mají kolem deseti minut, nakonec se mi ale podařilo objevit tohle zajímavé video. Autora už určitě pár z Vás zná, tohle není poprvé, co nás nějaké jeho AMV zaujalo natolik, aby si vysloužílo článek na našem blogu.

Tentokrát se tenhle článek bude týkat videa na velmi známé a populární anime Katekyo Hitman Reborn, zkráceně také Reborn! nebo KHR. Je to anime, které je touto dobou už dokončené a se svými 203 dílami se řadí do žebříčku delších anime jako je například Gintama nebo Bleach, které už mají také svůj 200tý díl za sebou. KHR je opravdu úžasné anime, kdybych to měl shrnout do pár řádků, tak se jedná o příběh mladého chlapce Tsunayoshiho, kterého z ničeho nic navštíví domácí učitel Reborn, jenž z něj má vycvičit příštího vůdce italské mafiánské organizace jménem Vongola. Zatímco Tsunayoshi odmítá mít s mafii cokoli společného, Reborn mu pomůže sehnat "podřízené", kteří se stávají jeho přáteli. I když se Tsunayoshi snaží vyhnout jakémukoli nebezpečí a násilí, nepřátelé Vongoly ho nenechají jen tak napokoji, musí se tak stát silnějším, aby mohl ochránit své přátelé a k tomu mu nedopmůže nikdo jiný než nájemný zabiják a domácí učitel Reborn ... Tak nějak by to mohlo být v pořádku, snad jsem neprozradil příliš mnoho, ale ono je to hodně dlouhé anime, takže by to potřebovalo více odstavců, abych mohl prozradit "příliš mnoho".



Anime: Katekyo Hitman Reborn


AMV je opravdu dobře udělané, skvělá volba hudby a její namontování na super sestříhané scény z anime. Rozhodně dobrá práce z rukou úžasného francouzského editora Luciole, který má na svém kontě už docela dost dobře udělaných AMV, které rozhodně stojí za pozornost. Channel určitě navštivte, najdete tam více videií s lepší editorskou prací, tento editor se rozhodně každným zlepšuje a je to na jeho videiích rozhodně znát.

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!