「Gintama」 The Promise Of 2 Warriors 「Trailer」

Autor: || Zveřejněno: 23.1.13

Yoho!!

Protože poslední dobou tu není nic jiného, než jen samé anime, jsem se rozhodla zase přidat nějaké to video, ať to tu aspoň trochu rozzářím xD ... Jako vždycky jsem přemýšlela nad One Piece, ale pak jsem se zarazila a začala přemýšlet i nad jinýma anime, protože One Piece je tu příliš často. Možná né zas tak moc často, ale rozhodně častěji než ostatní anime. Už je to nějaká doba, co sledujeme populární anime se zdánlivě žádným příběhem jménem Gintama, a nedávno jsem našla tohle zajímavé ASMV nebo také Trailer, jak to nazval tvůrce. Protože je neskutečně dobře udělané, tak jsem si nemohla pomoct a musím Vám ho sem dát, opravdu Vás na toto anime naladí. Scény v tomto videu jsou z druhé serie Gintama' kolem desátého dílu (celkově díl 211). Kdo neví, co je anime Gintama zač, tak se jedná o svět, ve kterém se na zemi usadili mimozemšťané zvaní Amanto, zakázali nošení mečů (katan) a ukončili tak éru samurajů. Sakata Gintoki však zůstává neovlivněn a nehodlá se vzdát své samurajské duše, k životu a na nájem však potřebuje peníze, proto si otevře firmu s názvem Yorozuya, která za peníze udělá cokoli. Do jeho agentury se později přidají i další členové a bláznivé dobrodružství plné zábavy tak může začít!

I když se ze začátku může zdát, že je to jen anime plné černého humoru a nemá žádnou souvislou dějovou linii, není to pravda. Pod všemi vtipy a každodenními starostmi postav se ukrývá hned několik zajímavých příběhů, minulostí a každá postava má i svou temnou stranku, která pomalu vychází najevo. Bohužel, pokud skončíte u tohoto anime hned na začátku, tak tohle všechno minete. Je to dlouhé anime s více jak dvěstě díly, ale pokud se dostanete přes prvních dvacet, tak Vás anime určitě polapí a nenechá Vás jen tak odejít. Minimálně tak to bylo u nás, ze začátku si člověk musí uvědomit "Jo, tak tohle anime má takovýhle styl.", ale pak Vás začne neuvěřitelně bavit, protože Gintama má neuvěřitelně moc zajímavých postav a každý si najde tu svou oblíbenou. Tohle anime rozhodně doporučuji, je sice dlouhé, ale stojí za to!! *////*

Anime: Gintama' (kolem dílu 10, celkově 211, Shitennou arch)


Já vždycky měla ráda tenhle typ videií, který vypráví příběh s užasným soundtrackem v pozadí. Proto mám tolik ráda One Piece, protože na to anime je takovýhle videií mraky. Tohle ASMV se mi opravdu líbí, jelikož tenhle arch známý jako Shitennou arch, byl jedním s těch, který odhaloval minulosti některých postav a ty já mám vždycky nejradši. Tvůrcem tohoto videa je nizozemský editor Joel, který má na svém channelu na youtube pěknou sbírku dalších úžasných videií na nejrůznější anime. Rozhodně Vám jeho channel doporučuji, nebudete litovat */////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!