Vánoce, Vánoce už jsou tady!! *//////*

Autor: || Zveřejněno: 24.12.12

Merii Kurisumasu!!

Yeah!! Konečně jsou tu Vánoce!! Taky jste všichni tak natěšení jako já?? xD ... Vůbec jsem dneska nemohla dospat (jsem vzhůru už od tří ráno xD), vždycky mám strašnej problém s mým nadšením, když jsou Vánoce >////////< ... Ale to je vedlejší, hlavní je, že jsem se konečně dočkala!! Už jsem si myslela, že se dřív zblázním, než sem ty Vánoce přijdou. Nebojte se, pořád jsem v pohodě xD ... Teď jsem zase natěšená, až budu konečně moct začít rozbalovat dárky!!

A co vy, těšili jste se také na dnešní den?? Těšíte se na rozbalování dárků?? Nebo už víte, co dostanete a tím pádem se nemáte na co těšit?? Já bych určitě nechtěla vědět, co dostanu, protože pak si člověk zkazí to překvapení až u krásně svítícího vánočního stromečku uvidí spoustu dárků *//////* ... Kdybych věděla, co dostanu, tak už bych asi nebyla tak nadšená. I když je pravda, že já všechno rychle zapomenu, takže bych stejně asi měla překvapení xD

Sice máme doma ještě spoustu práce, umývání nádobí, dělání chlebíčků a jednohubek a další přípravy na náš Vánoční večer, ale i tak jsem si musela najít chvilku, abych mohla napsat článek na blog. Přece si nemůžu odpustit Vás otravovat s články i na Vánoce xD ... Teď mě tak napadá, kolikrát jsem za tento článek použila slovo "Vánoce"?? Jsem si jistá, že je to už docela dostkrát, na konci to musím zkusím spočítat, opravdu mě to teď docela zajímá xD


Hlavní důvod tohoto článku je ale jedna událost, která se dnes děje kromě Vánoc. Goshi-sama má dneska narozeniny!! *//////* ... Už mu pomalu tvořím přáníčko a dárek už mám nachystanej v plné polní xD ... Upřímě, nechtěla bych mít narozeniny na Vánoce, protože pak příjdete o jeden oslav v roce, ale na druhou stranu na Vánoce zase dostanete dvakrát více dárků ... pokud to teda neslavíte dohromady a vánoční dárky jsou zároveň i narozeninové, to by bylo nejhorší TT//////T .... Ale i tak chci popřát Goshimu-sama Všechno nejlepší k narozeninám!! Tanjoubi Omedetou */////* ... Hodně štěstí, zdráví a pohody!! */////*

Tak, a to by mohl být konec tohoto článku ... omlouvám se, že je tak střelenej, ale já se vážně strašně moc na Vánoce vždycky těším a asi mě to nikdy nepřejde xD ... Jinak, slovo Vánoce tu je asi osmkrát *////*

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!