Přáníčko pro Goshiho-sama, opožděně, ale přece!! xD

Autor: || Zveřejněno: 26.12.12

Ohayo!!

Vímže už je jedna hodina, ale když je to volno, tak se moc ráda válím v posteli, jak nejdýl to jen jde. Takže jsem se teprve teď vyvalila z postele a rozhodla se napsat článek. To, co tu chci ukázat, jsem měla v plánu udělat už tak dva dny zpátky, přesně na den, ale bohužel nakonec nebylo tolik času, kolik jsem potřebovala, takže jsem se k tomu dostala až teďka. Pořád si ale myslím, lepší pozdě než nikdy, ne?? xD ... Hlavní je snaha, výsledky jsou až na druhém místě. Vím, že tohle myšlení mě v životě moc daleko nedostane, ale zatím mi tenhle styl sedí, tak ho měnit nebudu xD ... Ale dost kecání okolo, pojďme k tomu hlavnímu!! *//////*

Ještě jednou chci Goshimu-sama popřát Všechno nejlepší k narozeninám, i když jsem to už říkala dva dny zpátky, tak se to hodí říct i teď, když předávám přáníčko!! */////* ... Dárek sice přišel včas, ale přání se opozdilo, TT//////TT ... Na druhou stranu je to přání ode mě a mojí malé sestřičky Michiru, takže si nikdo nemůže stěžovat!! xD

Baka Kamaru xD a Michiru :P

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!