Prosinec ... Už se blíží VÁNOCE!! xD

Autor: || Zveřejněno: 1.12.12

Konbanwa!!

Tak vám píšu v pod večer, první prosincovej den roku dvatisícedvanáct xD ... Kdykoliv uslyším slovo "PROSINEC", tak si vzpomenu na Vánoce a vykouzlí mi to velkej úsměv na tváři */////* ... Řekněmě si to upřímně, já neznám nikoho, kdo by neměl rád Vánoce. I kdyby je měl rád jenom kvůli kaprovi, tak se to počítá!! A tak si říkám, jestli je tu někdo mezi Váma, kdo Vánoce opravdu nemá rád a nedokáže na nich naját nic pozitvního. Protože mě to opravdu zajímá, tak tu je anketa!! xD ... A do komentů ještě trochu jiná, otázka. Napište nám, co se Vám vybaví, když uslyšíte slovo "PROSINEC". Jak už jste slyšeli, tak u mě jsou to Vánoce, no ... mnohem dříve si vzpomenu na kapra. U Goshi-sama jsou to pomeranče, proto mě zajímá, co napadne Vás *//////*

Jinak, můj život jde docela dobře. Protože jsme už dlouho nedali žádný report o naších životech, tak mě napadlo sem pár řádků napsat xD ... Ve škole je to pořád stejné, samá nuda, zkoušení, testy, prostě tak, jako na každé jiné škole. Doma je to také pořád stejné. Jsem ráda, že se toho moc nemění, nikdy jsem ze změn nebyla moc nadšená. Neříkám, že by nebylo dobré zažít občas něco, co mě na chvíli vytrhlo z mého stereotypního života, ale jsem ráda za to, že se nic neděje. Aspoň se nemám čeho bát xD ... Nedávno jsem přišla na to, že když si chci trochu oddychnout a pobavit se, tak stačí zajít za Goshim-sama a zábavy je kopa. Občas je to mnohem lepší, než sedět celé dny za počítačem a zírat na bílou obrazovku.

Právě provádím pár změn v naší galerii. Zjistila jsem, že je tam spousta složek prázdných, v některých se obrázky třeba i několikrát opakují. Proto jsem se rozhodla všechny složky projít, prázdné odstranit a obrázky také promazat. Možná nakonec zvolím trochu jiné řešení pro obrázky, protože galerie je dosti nepřehledná a hlavně ... u strejdy googla najdete mnohem více obrázků. Takže nakonec pravděpodobně anime složky z galerie zmizí, nad tím ještě budeme s Goshim-sama diskutovat, pokud se uráčí přijít ještě dneska na skype, abychom to mohli prodiskutovat xD

No, a to bude asi tak všechno. Pro jednou jsem se zase vykecala, takže už jsem docela v klidu, protože na to nemusím pořád myslet xD ... A jdu teď otravovat Goshiho-sama na skype, pokud se uráčí aspoň do půlnoci přihlásit xD

Baka Kamaru xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!