√Bestamvsofalltime ▪ Beatcaster AMV

Autor: || Zveřejněno: 29.11.12

Yo!

Nečekaně jsem tu pro změnu dneska já. Není to z mé vlastní volby ani vůle, byl jsem k tomu nelítostně přinucen. Kdybych to měl ve zkratce vysvětlit, tak Kamaru chtěla, abych dneska přidal nějký článek. Mám tu rozpracovaný článek na jedno zajímavé anime, o kterém su Kamaru nedávno zmínila, ale ten ještě není hotový. A protože Kamaru má zrovna teď plné ruce práce s hraním si s jídlem, tak jsem byl přinucen k sepsání jakéhokoli článku, který mě napadne. Samozřejmě, já a nápady na članky, to rozhodně nejde dohromady, tak jsem se po několika minutovém prohlížení naší hlavní stránky rozhodl, že napíšu článek na nějaké video. Kamaru posledně psala, jak to tu nechce zaspamovat videii, tak ji její laskavost oplatím a hned sem nějaké to video hodím. Jsem to úžasný přítel, nemyslíte?? x) Aspoň si příště dvakrát rozmyslí, než mě bude zase do něčeho nutit a komandovat.

Protože nejsem tak velkým milovníkem AMV a podobných videií, jako Kamaru a žádná nevyhledávám, tak jsem si řekl, že pojedu na jistotu, zadal do vyhledavače na youtube jedno z mých nejoblíbenějších anime a vybral to, které mě zaujalo hned od pohledu. A musím říct, že mám pravděpodobně talent, protože jsem našel tohle opravdu dobré a zajímavé AMV. Pro ty z Vás, kteří neznají, tak se jedna o anime s názvem Monogatri Series, jenž je shrnutím hned několika zajímavých serií s názvy jako jsou Bakemonogatari, Nisemonogatari a podobně. Myslím, že tohle anime je v této době hodně známé, hlavně díky své odlišnosti od ostatních anime. Je více psylogicky zaměřené, zdálivě bez uceleného příběhu a ani grafika se na první pohled nemusí zdát nic moc. Obzvláště, pokud milujete například filmy od Hayao Miyazakiho, tohle je naprosto jiný konec anime tvorby. Kdybych měl shrnout, o čem toto anime je, tak se jedna o chlapce, který měl co dočinění s napřirozenem a padl za oběť mystické bytosti, snaží se proto pomoci svým přátelům, kteří jsou obětmi podobných bytostí. Příběh není tak jednoduchý, jak jsem ho tu popsal, ale pro zaujmutí pozornosti to podle mě stačí. Mě stačílo, jen když o tomhle anime začala nesmyslně blábolit Kamaru a hned jsem říkal, že by to mohlo být zajímavé x)

Pokud máte v plánu se na tuto anime serii podívat a máte strach o spoilery, tak se není čeho bát. I když se většinou nestává, že by člověk koukal na AMVčka a bál se o spoilery, to jen Kamaru se všeho strachuje a všechno zvěličuje x)

Anime: Monogatari series (Bakemonogatari a Nisemonogatari)
Písnička: David Guetta - Alphabeat, David Guetta - Lunar


Kdybych měl tohle AMV ještě tak nějak zhodnotit, jak to vždycky dělává Kamaru, tak z mé strany je to opravdu zajímavé a dobře udělané AMV. Nejsem moc velkým fanouškem této hudby, ale při sledování samotného videa mě nijak moc nevadilo a sestříhání scén a nasazení na hudbu bylo opravdu brilantně provedeno. Opravdu nemám, co vytknout, kdybych měl, tak bych sem to video pravděpodobně ani nedával a strávil bych několik víc minut nad hledáním jiného.

Když to vezmu z pohledu editora tohoto AMV, tak se jedná o italského editora LukeGAMV. Video je sice nahráno na channelu velké editorské skupiny, ale samotné AMV pochází od jednoho autora. Pokud se Vám AMV orpavdu zalíbilo, tak jej můžete poctít návštěvou a podívat se na nějaká další videa, která vytvořil.

... A to by bylo pro tento článek asi vše. Nejsem zas tak moc ukecanej, abych dokázal naplnit článek deseti odstavcema o ničem, takže prosím žijte s tím, že tohle bude krátký článek x)

Goshida Rikyu x)

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!