Make A Move [ AMV ]

Autor: || Zveřejněno: 16.11.12

Yahoo!! ... Dneska už po druhé xD

Protože jsem se v minulém článku rozhodla, že najdu více AMVček na různá anime a nebudu se pořád vracet k One Piece, tak jsem se s velkou chutí a nadšením vrhla do hlubin youtube a hledala AMV snad na všechny možná anime, které mě v tu dobu zrovna napadla xD Našla jsem jich opravdu velké množství, ale zase tu nechci naházet všechny na jednou, takže teď mám přeplněnou složku se záložkami AMVčkama všeho druhu!! *//////* ... No, a rozhodla jsem se, že i když jsem před chvílí jedno AMV dávala, tak sem i přesto hodím ještě jedno. Články s videii jsou přesně ten typ, který nikdy neuškodí, ať už je v jakékoli množství. Není na něm sice nic moc ke komentování, ale podívat se na nějaké zajímavá videa a najít třeba v případě AMV také nová anime je vždycky užitečná věc, nemyslíte?? *//////* ... To co jsem právě teď napsala, pravděpodobně vůbec nedává smysl ... nevadí, důležité je, že tu mám další zajímavé AMV a je na jiné anime než One Piece!! xD

Protože minule bylo AMV na úžasné anime Kimi ni Todoke, tak teď sem přidám video na anime, které je tak ... docela opakem Kimi ni Todoke. Jedná se o Black Rock Shooter, osmi-dílné anime, ke kterému bylo vytvořeno také padesátiminutové OVA. Pro ty z Vás, kteří o tomto anime ještě neslyšeli, tak se jedná o dva paralelní světy. V jednom z nich jde o přátelství dvou dívek, ale jak se dostanou do vyššího ročníku ve škole, jsou rozděleny do odlišných tříd a začne mezi nimi růst velké propast. Ve druhém se odehrávají obrovské bitvy mezi dívkami s neuvěřitelnými silami, kdy se jedna snaží zachránit druhou. Je to opravdu velmi zajímavé anime, na jednu stranu plné emocí o nerozučlném přátelství a na druhou stranu plné úžasný a barevných bitev. Z mého pohledu je myšlenka dvou paralelních světů s alter-egama dívek opravdu zajímavá. Jsem velký fanoušek bojů a barev, takže ty části, které se odehrávali ve druhém světě se mi neuvěřitelně líbily */////////* ... Pokud nemáte nic na práci, určitě Vám toto anime doporučuji!! *3*

Nechme ale kecání o tomto anime a pojďme na video, které jsem našla. Je sice už pár měsiců staré a není to kdejak úžasné AMV, na která jsme zvyklí od skupiny The Best AMVs, ale i tak se mi tohle video neuvěřitelně zalíbilo.
Protože se jedná pouze o sestříhaní bitev z anime, tak si myslím, že spoilerů moc bát nemusíte, jelikož toho z nich moc nevyčtete. Tady ho máte a doufám, že se Vám také zalíbí!! */////*

ANIME: Black Rock Shooter


Jak už jsem se zmínila, není to profesiónální práce, jakou můžete najít u jiných, opravdu zběhlých editorů a editorských skupin, ale i tak se mi neuvěřitelně líbí. Tohle AMV najdete na channelu Mercury Kiriye. Najdete tam i pár dalších AMV, tohle je z mého pohledu zatím to nejlepší *//////* ... Ale věřím, že další AMV budou jen lepší a lepší xD Mám teď takovou neuvěřitelně velkou chuť se na tohle anime nebo alespoň na OVA podívat znovu, protože se mi neuvěřitelně líbí */////*

Určitě se na anime také koukněte, z mého pohledu určitě nebudete litovat, pokud jste fanoušky bojů a barev xD
A já se s Vámi pro dnešek už opravdu loučím!! xD

Baka Kamaru xD
- Úprava: 19.03.2016 11:21

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!