Alarm / HD Short Animation

Autor: || Zveřejněno: 14.11.12

Tak nějak nevím, jestli v tuhle pozdní hodinu říct "Dobrý večer" nebo v tuhle brzkou hodinu popřát "Dobré ráno" x)
Takže to necháme u obyčejného a klasického pozdravu, který si může každý z Vás domyslet dle své libosti x) ... Pro začátek se chci zeptat, jak se Vám daří?? Pokud máte nějaké zajímavé novinky, o které by jste se rádi podělili, tak se nebojte využít naše komentáře ... Jak Kamaru, tak i já si Vaše komentáře moc rádi přečteme!! ... Teď už ale zpět k článku, který pro neočekovánou změnu píšu já ... ale nakonec to bude Kamaru, kdo bude opravovat všechny chyby, takže v tomto ohledu se prosím obracejte na ni x)

Možná některé z Vás zajímá, proč jsem o téhle hodině pořád vzhůru a nemám nic jiného na práci, než zrovna začít psát nějaký článek. Už jenom fakt, že tohle zas tak často nedělám, by mohl někoho vyvést z míry. Pro ty z Vás, které to zajímá, tak dneka jsme si s Kamaru udělali celovečerní anime jízdu. Právě teď Kamaru usilovně přemýšlí o dalším anime, na které by se chtěla podívat, takže mám nějaký čas. A protože Kamaru nemá ráda, když ji někdo radí nebo furt kecá přes rameno, tak mě poslala sem, ať radši napíšu něco na blog. Naštěstí jsem zrovna nedávno viděl jedno zajímavé video, které určitě v jisté míře vystihuje většinu z Vás. Pokud patříte mezi tu část lidstva, která nesnáší brzká ranní vstávání, tak tohle je video přímo pro Vás!! Určitě spousta z Vás zkoušela překonat svou ranní ospalost právě zvýšením počtu budíků, které zvoní pořád dokola a nakonec Vás buď donutí (nebo nedonutí) vstát z vyhřáté postele a začít se připravovat na příchod do společnosti.

Když si vezmem třeba Kamaru, tak má nastavené na mobilu dva budíky s odstupem půl hodiny. První vždy vypne a vstává až pět minut po násilném umlčení druhého budíku. Pokud jde o mě, tak nepoužívám budíky, nikdy se mi nevyplatili, vždycky jsem se probudil dvacet minut předem, takže mi byly k ničemu. Ale znám ten pocit, když se probudíte a naprosto se Vám nechce vylézt z postele nebo třeba vůbec otevřít oči. Něco takového určitě zažil každý, a když Vám do toho začne hlasitě poroučet i budík, tak to už je Vaše snaha o protest naprosto uhasena. Kdo nezná tohle video, tak tu najdete takový příklad člověka, který si nastaví hromadu budíku a nakonec toho možná i docela dost lituje. Z mého pohledu je to neuvěřitelně vtipné video, když si pomyslím, že kdyby Kamaru měla tolik budíků, tak by to s ní dopadlo i stejně x)


Jak už jsem říkal, je tu velká pravděpodobnost, že spousta z Vás tohle video už zná a vidělo třeba i několikrát. Přece jen už je to několik let, co jej můžete na youtubku najít, ale i přesto stojí za to, abych jej sem dal. Nemusíte se bát o žádné překlady, protože je to zcela němé, tudíž tomu bude rozumět naprosto každý x) ... Existuje takovýchto krátkých animací mnohem více, a protože jsou všechny ve směs velmi podařené a vtipné, tak sem pravděpodobně nějaké zase přidáme!! A ještě malé varování, prosím ... nezkoušejte nic nebezpečného, co v tomto krátkém snímku uvidíte. Mluvím z vlastní zkušenosti s Kamaru, která tohle video viděla a hned na to se s ní jelo do nemocnice x)
Booo, jen jsem chtěla vyzkoušet ten matrix, co tam prováděl na těch dvěřích!! >3<
Nemusíš být na mně naštvaná, je to tvoje vlastní chyba, že se necháš tak snadno zlákat x)
Hej, jen jsem to chtěla vyzkoušet ... kdo mohl tušit, že to dopadne jinak, než čekáš!! >3<
Ty pravděpodobně ne. Hlavně, že se ti nestalo nic vážnýho, ještě bych se o tebe musel starat ...
Proč máš tak otrávenej výraz!! Nech si to!! xD
Najednou seš plná energie. Radši konečně vyber nějaké anime, ať se můžeme koukat!! x)
Hehehe, budeš koukat, co jsem pro nás nakonec vybrala ... Nyahahaha xD
... To nevěstí nic dobrého ...

Ale protože už teď je tenhle článek delší, než jsem si původně myslel, že ho udělám ... tak je načase ho také ukončit!! Doufám, že se Vám tohle krátké video také zalíbilo a snad Vás i pobavilo. Hlavně nic nezkoušejte napodobovat, nebo dopadnete jako Kamaru x)

Goshi-sama x) a Baka-chan xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!