Deadman Wonderland AMV

Autor: || Zveřejněno: 20.10.12

Well, Yo!!

Vypadá to, že tento měsíc vydáme snad nejvíc článků s AMVčkami za celou dosavadní existenci našeho blogu. Ale nepropadejte panice, Kamaru má v plánu to ještě proložit pár článkami o anime se ... shounen ai tématikou, takže koho z Vás tohle zajímá, tak si mohl před tímto článkem všimnout, že už se sem jedno z těchto anime nacpalo a tím je jedno z nejznámějších shounen ai anime Junjou Romantica (možná bych měl říct yaoi, ale dle názoru Kamaru tam nic takového nebylo a já opravdu nestojím o detailní popis x). Má v plánu ještě pár dalších článků zveřejnit a já tu mám také nachystaných pár anime článků, takže se nebojte, že bysme to tu zaspamovali pouze články s videii x) Teď už se ale docela vzdaluji od původního tématu tohoto článku (už jsem jak Kamaru, né-li horší x)

Mám tu pro Vás AMV na jedno opravdu úžasné anime. Jedná se (jak už jste určitě odhadli podle napdisu) o anime Deadman Wordeland a musím říct, že tohle anime se mi neskutečně zalíbilo. Je to takové, hodně zvlaštní anime s tajmeným a krvavým příběhem, plné akčních, skoro až nesmyslných bitev a hlavně také s nějakým tím vtipem. Pokud máte problémy s krví, násilým a silným slovníkem, tak bych tohle anime nedoporučoval (minimálně né bez cenzury), na druhou stranu, pokud Vás taková anime zajímají (a tím nemyslím nic špatného!), tohle anime je jako stvořené pro Vás x) ... No, pokud mě ještě pořád nechápete, tak následující video Vám docela jasně vysvětlí, o čem je tohle celé anime, nenajdete v něm ani tolik spoilerů, protože Vám to jednoduše nebude dávat smysl x) Anime je o mladém chlapci, který byl podveden a uzavřen do šíleného vězení, které pořádá brutální hry na život a na smrt, jimiž baví své dívaky. To jest asi vše, co Vám o tomto anime mohu prozradit x)

Anime: Deadman Wonderland


Podle mě je tohle AMV opravdu dobře udělané (to je také důvod, proč se mi tak líbí, jinak bych ho sem nedával x) a hlavně mě okouzlila písnička. Tohle je totiž jedna z oblíbených hudebních kapel Kamaru a já jsem si na ni tak nějak zvykl právě kvůli jejímu ustavičnému vyřvávaní u nás doma x) Tahle písnička je hodně oblíbená v AMVčkách nebo jiných videiích, které jsou bojově založeny, protože se k nim neuvěřitelně hodí a na youtubku najdete opravdu hodně videií s jejím využitím. Určitě je tu víc lidí, kteří mají tuto skupinu zvanou Skillet opravdu rádi, protože jejich hudba je opravdu zajímavá a rytmická. AMV je vytvořeno polským chlápkým s přezdívkou Czekoladowy Kot (kdo aspoň trochu chápe polštinu, tak pozná, že to v překladu znamená "čokoládový kocour" x). Musím říct, že jeho videa jsou opravdu zajímavá a doporučuju, aby jste se na jeho channel podívali, nemá tam moc videií a určitě to stojí za to x) ... No, nebudu to tu už prodlužovat a do "Celého článku" zase hodím nějaká ta slova k této písničce x)

Goshida Rikyu x)


Skillet - Live free or let me die
-
Death until the dust, and we're waiting
Ruined in the rust, of our craving
It feels like, it feels like
-
Don't you know the cost of your betrayal
You're the one that's lost, you're gonna fail
It feels like, it feels like you're gasping with all your might
-
You can't take away my strength
Fix these broken veins
There's nothing left to fight
Live free or let me die!
-
You can't take away my pride
I won't be denied
There's nothing left to fight
Live free or let me die!
-
Do you remember how
You became who you are now
Do you remember how
It felt to breathe without
Gasping with all your might!
-
You can't take away my strength
Fix these broken veins
Nothing left to fight
-
You can't take away my strength
Fix these broken veins
Nothing left to fight
Live free or let me die!
-
You can't take away my pride
I won't be denied
There's nothing left to fight
(There's nothing left to fight, There's nothing left to fight)
Live free or let me die!
Live free or let me die!
Live free or let me die!

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!