Nový člen "Michiru :P přichází!!" xD

Autor: || Zveřejněno: 18.8.12

Ahoj lidi jsem nový člen tohoto blogu.
Říkejte mi Michiru.
Budu sem přidávat něco pro čtenáře aji pro ty co mají rádi hudbu, sport a tak dále.
Jsem tu, protože mě pozvala má sestra Kamaru. Nemohla jsem ji odmítnout, protože byla otravná (nic ve zlým ségra).
Mám i svůj vlastní blog jestli se chcete podívat dám vám tu odkaz:


Tak a teď něco o mně:
Jak víte jsem sestra Kamaru.
Jsem mladší a možná i v některých ohledech chytřejší.

K anime-manze jsem se dostala díky své sestře. Sleduji anime mno asi tak tři roky. Dívala jsem se na Naruta v televizi a tak nějak mě to chytlo, tak mi sestra řekla o pár anime a já jsem se začala dívat. Od té doby jsem zkoukla spustu anime a tady jsou nějaký, kteý se mi líbili nejvíc:
-Bleach
-Gintama
-Ao no exorcist
-bakemonogatari
-Slap up party
-Getbacker
-Fairy tail
-beelzebub

Naopak mangu tak moc nečtu, ale něco málo jsem přečetla, jako například:
-Beelzebub
-Defense devil
-Naruto
-Gintama
-Driffters

Mno, tak to je asi tak všechno co bych o sobě řekla, jestli se chcete na něco zeptat, tak můžete. Zdraví Michiru :p

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!