Kamaru se hlásí =D

Autor: || Zveřejněno: 18.8.12

Ahoooooj lidi !!!!!

Jen vám chci říct, že Kamaru žije a zkouší napsat nějaký nový pokráčka =D

Předem se moc omlouvám, že jsem tu dlouho nebyla, ale se ségrou jsme jeli k Taťkovi a tam jsme neměli internet :( A k tomu jsme ještě jezdili po celé republice vybírat pro něj nový dům, takže se mě někdy naskytli možnosti navšívit aspoň SBčka :D

Ale teď už jsem tu a chystám se sem dát dva obrázky, co jsem malovala :D


No, co k němu dodat ... má to být Naruto, takže ho snad aspoň poznáte :D ... ale, jako tohle je asi ten nejhezči obrázek, kterej jsem kdy namalovala, a že se zas tak moc nechválím, tak s tímhle fakt musím :D


Tady to je jen taková blbost, ... jsem to viděla na jednom obrázku a tak si říkam, že to musím zkusit namalovat, ... no snad se vám to bude líbit :D
Myslím, že překlad toho je asi: Cesta ninji ... ale nechci překládat špatně :D (angličtina není moje silná stránka xD)
^ Kamaru ^

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!