"Vánoce nejsou o tom jak je trávíš, ale o tom s kým je trávíš."

Autor: || Zveřejněno: 31.12.15

- řecké přísloví 
 

Nyahaha, Yarodomo ... jak si užíváte tento povánoční čas?

!! Tak nějak, pokud nemáte zájem číst moje stížnosti a samozřejmě náše neuvěřitelně dlouhé dialogy, tak přeskočte k dalšímu nadpisu ... a samozřejmě, tenhle článek je jako vždy o ničem, takže ho nemusíte ani číst, pokud máte něco lepšího na práci ... jako je třeba luxování krabic po cukroví *//////* ... !!

Neděste se, ale Kamaru, jakožto samozvaný slavný detektiv, se dneska pilně věnoval studiu a konečně byl propuštěn na svobodu. Nyaaah, už na to nechci ani myslet. Člověk se tu krásně válí na pohovce s plnou krabicou cukroví a několika řízky na talíři a někdo se uráčí ho dotáhnout ke stolu a posadit k učeni!! Ani nevíte, jak těžké bylo loučení. Vsadím se, že se mému cukroví a řízkům po mě stýskalo TT3TT ... Ale né, Goshi-sama se jen tak nedá přemluvit, protože brzo začne zkouškové, musím se učit, abych aspoň něco do té hlavy dostala ... a teď, když se Goshi-sama konečně rozhodl mě dát na chvíli oddech a jít si vytřepat hlavu, abych tam mohla naházet nové věci, tak už tu nejsou žádné řízky. Mám já to ale těžký život!! K čertu s učením, kdo chce bejt chytrej ... mě stačí jídlo!! TT^TT
Slyším, že si zase někde stěžuješ!!
N-n-ne ... ne-nestěžuju ... t-to se ti jen z-zdá. Není možný, aby jsi něco takovýho slyšel, protože já něco takovýho určitě nedělám ... TT3TT
Oh, opravdu? Tak to je dobře, za chvílu se půjdeš zase učit.
TT________TT
 
Goshi-sama se zbláznil a je děsivější než kdy jindy. Pořád jen "Uč se!!" a "Tady tohle ukliď!!" a hodně špatný je "Žádný cukroví, sportovat budeš!!". Nejhorší na tom je, že nevím, co ho k tomu donutilo. Ještě předevčírem bylo všechno v pohodě. Že by mu se mnou došla trpělivost? Je pravda, že před Vánocema jsem byla opravdu k nevydržení, když já jsem se tolik těšila na dárky. Ale po Vánocích zase jen ležím a nedělám nic jiného, než že se cpu ... opravdu nevím, co mu zase sedlo na nervy. Když jsem se ho zeptala, proč je takovej, tak se na mě naštval ještě víc ... opravdu, je jak malé děcko TT3TT
Nevím, kdo je tu malé děcko. Já si tu nestěžuj.
Ale když ty si na mě ošlivej! Kdyby jsi mi aspoň řekl proč, zkusila bych s tím něco udělat.
Hah, Kamaru ... nemyslím si, že i kdybych ti to vyhláskoval, by jsi tomu rozuměla.
No, když to vyhláskuješ, tak to opravdu nepochopím ... -_-"
Přestaň vypadat tak otráveně z ničehonic.
Boooo, když mi to nechceš říct, tak mi nic neříkej!! >3<
Neříkal jsem ti něco o tom nafukování tváří?!
Pfft ffně ... ťo bofí!! >3<
Hej ... co, kdybychom spolu začli chodit??
...
...
... Grrr, příště mě tak nechytej, teď mě bolí tváře!! ... *dramatická pauza* ... Nyahaha, musel bys mě nosit jídlo pokaždé, když bych si řekla!! xD
Že mě to nepřekvapuje ...
Vážně, odkud tahle otázka přišla? Oh, počkat! Tohle jsou velký zprávy!
 
Nebudete tomu věřit, ale mám drby!! Goshimu-sama se o Vánocích vyznala nějaká holka! Uplně jsem to sledovala zpoza stromu, jak nějaká postava v romatickém klišé anime. Samozřejmě, jako pravej detektiv jsem tam byla inkognito, nenápadná a nespozorována!! Nyaa, Goshi-sama, musím ti říct, že ti závidím. Taková pěkná a milá byla. Já být tebou, hned bych s ní šla. Teď, když o tom tak přemýšlím, nezačal tenhle článek nějak opravdu hodně divně?! Doufám, že jsme neodradili ani ty poslední čtenáře, kteří nám při takovéto aktivitě zbyli TT3TT
To máš z toho, že mluvíš o blbostech. Nikdo nepotřebuje vědět něco o mém milostném životě -_-"
Promiň, ale něco takového si rozhodně zaslouží pozornost. Aspoň to tu trochu okořeníme nějakými drby. Kdyby se něco takovýho stalo mě, tak o tom už dávno ví celej vesmír xD
Jo, to si opravdu dokážu představit. Hlavně to "kdyby".
Vážně vtipný. Takže, otázka číslo jedna. Proč jsi odpověděl "ne"?
Teď jsem zase u výslechu, jo? Už jsem ti to říkal, nemám zájem.
Jsi docela chladnej týpek xD
Řekl jsem ji to docela mile.
Ty? ... Mile? ... To dokážeš?! O_o
Prosím, nebuď tak překvapená. Zraňuje to mojí hrdost.
Promiň, jen mě to opravdu překvapilo. Znamená to teda, že u ní mám šanci?? xD
Ne. Nedovolím ti to.
Máš v plánu bránit mi v mé světlé šanci na vztah? xD
Světlé?
Víš co, odmítnul jsi ji. Teď je smutná a potřebuje utěšit. Perfetkní příležitost na zásah!
... Já jsem podle tebe hrozný člověk, ale tohle ti nepříjde jako hrozná věc? Využívání lidské slabosti?
Když to řekneš takhle ... tak ne. Zapoměl jsi, že nemám zrovna žádné pocity? Navíc, zrovna ty mi říkej o využívání lidské slabosti xD
Oh, opravdu? Málem bych si ani nevšim, že jsi se na mě ještě ani jednou za celej život neusmála.
Haha, hrozně vtipný. Pojďme se radši vrátit k tomu tvému problému. Nebo spíš, odkud si vytáh tu otázku, co tu před chvílí padla?
Z klobouku. Odkud myslíš? x)
Moc vtipné, to tě tak zruinoval fakt, že jsi někoho odmítl?? xD
Nemám chuť něco o lásce řešit zrovna s ignorantem, jako jsi ty x)
Já nejsem ignorant! Myslím, že z tohoto uděláme brzo knížku s názvem "Jak se hádají dva tvrdohlaví exoti" xD
Hmm, to nezní špatně, třeba vyděláme milióny.
Dobře, dejme tomu, že o tom nebudeme mluvit. Co mám udělat, aby jsi na mě nabyl tak naštvanej? xD
Hmm. Co takhle sex na usmířenou?
... >///////////////////////////////< ... A-a-a-a j-jinak ti přeskočilo??
... Jen jsem odpověděl na tvou otázku.
Vážně! Já se tu o tebe bojím, snažím se pomoct tvé náladě, ani nevím proč. A ty tu vtipkuješ! >/////<
Když něco, tak odmítnutí té dívky nemá nic společného s mojí nynější náladou. Za tu můžeš jen a jen ty sama.
Myslím, že na začátek dám upozornění, aby si tenhle rozhovor nikdo nečet, pokud nechce vyhodit několik minut svého života jen tak do prázdna. Ř-ř-říkal jsi něco o usmíření. My se pohádali?
Né přímo pohádali, ale proti usmíření nic nemám x)
Oh, takže je to kvůli tomu čemu vždycky. Kvůli té jedné věci, o které všichni ví, ale já jsem zase mimo kolej, že?
Bingo!! Gratulace, za odměnu dostaneš cukroví.
Booooo, to jsem si mohla myslet >3< ... To radši už ani nebudu řešit.
Nenutím tě k tomu.
 
↓ Začínáme článek odznova, abychom aspoň něco srozumitelného napsali. ↓
 
Tak nějak, omlouváme se, že jsme tu začali něco řešit, ale nechce se nám to mazat, protože je to na druhé přečtení docela vtipné a hlavně je tu spousta fanoušků fanservisu, jak jsem se před nějakou dobou dozvěděla. Takže, jestli si někdo vzal k srdci moje varování, které jsem hodila na začátek, tak začíná číst až odtud (jestli teda vůbec začíná), takže dělejte, že je tohle začátek článku a nemuseli jste přeskočit půl článku pryč. Potřebujeme se zase nějak dostat do psaní, abychom zase jednou zvládli psát dlouhé články jako dřív. Tenhle článek bude takovej docela o ničem. Varovala jsem na začátku a vlastně to člověk taky může docela čekat, pokud už náš blog někdy v životě aspoň jednou navštívil. Poslední dobou není v naších článcích nic moc zajímavého, měli bychom se rychle vrhnout na naše články na pokračování, abychom aspoň něco zajímavého začali přidávat na blog. Přece jen to nevypadá moc hezky, když je to tu přeplněno různými odkazy na anime nebo článkama o ničem, chtělo by to zapracovat na stašidelných příbězích, protože se mi to tu začíná hromadit *///////*

Poslední dobou jsem neuvěřitelně závislá na anime One Punch Man. Určitě už o tomhle anime spousta z Vás slyšela. Když to shrnu, tak je to vlastně taková parodie na nejsilnější postavy v anime. Rozhodně stojí za zkouknutí, nebudete litovat. Má jen dvanáct dílů a na konci budete prosit o další. Ale to není to hlavní, co jsem tu chtěla probrat. Pokud jste toto anime už viděli (nebo máte rádi spoilery), tak zajděte navštívit youtubko a podívejte se na všechny AMVčka, která na Vás vypadnout. Potřebovala jsem se pořádně odreagovat od učení a celou dobu nedělám nic jiného, než že si tady pouštím každé video, které najdu. Opravdu úžasná AMVčka, vyberu pár nejlepších a určitě Vám je sem hodím, protože tohle za to opravdu stojí. Anime samotné jsem viděla snad už desetkrát a pořád mě to baví. Neustále dokola si pouštím bitvu mezi Saitamou a Genosem v pátém dílu, je to moje nejoblíbenější část tohoto anime. Naprosto cool!! */////////*
 
Chtěla bych se zeptat, co si o tomto anime myslíte Vy? Kdo je Vaše nejoblíbenější postava? A hlavně, kterou bitvu z anime máte nejraději? *///////*
 

↓ Co nás čeká v zimní anime sezóně roku 2016. ↓
 
Včera jsem tak nějak zkoumala, co začne vycházet tuto zimu na nový rok a musím Vám říct, že je tu pár opravdu zajímavých anime. Když to vezmu od nových sérií, které se chystají, tak je tu úžasné anime Ansatsu Kyoushitsu (nebo také Assassin Classroom), opravdu vtipné anime, které Vás v jednom okamžiku nenechá odpočnout si od smíchu a ve druhém Vás donutí brečet jako malé děcko. Pokud se sháníte po nejsilnějším učiteli, kterého má za úkol zneškodnit právě třída, kterou učí, tak tohle je anime právě pro Vás. Pak je tu další serie Durarara!!x2 Ketsu, která se rozhodně nesmí prošvihnout!! Poslední dobou se s novými seriemi tohoto anime opravdu roztrhl pytel. Slyšela jsem také něco o nové serii anime Naruta, Itachi Shinden: Hikari to Yami, která by se měla točit okolo minulosti jedné z postav, přesněji jde o Itachiho Uchihu. Nějak mě to neláká, tohle anime mě nějak opustilo, když začali všichni vstávat z mrtvých, ale možná tomu dám nějakou malou šanci, přece jen to není přímé pokračování a príběh téhle postavy je docela zajímavý. O dalších seriích na zimní sezónu moc nevím. Bohužel, žádná z nových anime mě zatím moc nezaujala, neměla jsem ani moc času je prozkoumat, takže pokud víte o nějaké, která by se nám mohla líbit, prosím, zanechte komentář!

Chystá se i několik opravdu zajímavých filmu, patří mezi ně například první část Kizumonogatari, na kterou čeká hlavně Goshi-sama, který má tuhle anime serii opravdu hodně rád. A výjde film Doukyuusei!! *////////* Je to shounen ai manga od Nakamury Asumiko, jedna z mých oblíbených autorek. Určitě se na tuhle mangu podívejte, je hodně vtipná. Výjde také pár zajímavých OVáček, jedním z nich je Koyomimonogatari, další pokračování anime serie Monogatari. Nebo také OVA k jednomu z novějších anime Kangoku Gakuen (známo jako Prison School). A ještě na závěr jsem si vzpomněla, že výjde kratší anime k serii "Kono Danshi", pokud někdo zná a bude se jmenovat Kono Danshi, Mahou ga Oshigoto Desu. Existují tři OVA, každé s jiným příběh, ale všechny jsou shounen ai a mají společného autora. Všechny začínají stejným názvem "Kono Danshi", což se překladá jako "Ten chlapec". Určitě se na tuhle mini serii, která by měla mít asi čtyři díly, opravdu těším!! Tahle serie se mi líbí hlavně kvůli ojedinělému stylu kresby, které Vás opravdu okouzlí *3*

Tak, tohle by bylo pár našich typů, na jaká anime se podívat. Jak už jsem naznačovala, ještě nebyl čas prozkoumat nová anime a z toho, co jsem našla, tak to vypadá, že opět vychází spousta "harémovek" nebo aspoň něco, co k "harému" nemá daleko. Nejsme moc na tyhle typy anime a pokud vychází nějaké nové, cool anime, tak omluvte naši nevědomost a v komentářích nás pěkně seřvěte! Je pravda, že na anime teď nemám tolik času, jak to kdysi bývalo. A já blbá jsem ještě rozkoukala ty nejdelší anime, jaké jsem mohla najít. Jako je například Meitantei Conan, Yu Yu Hakusho nebo Prince of Tennis (to nemluvím o dalších anime, na které se chystám). Opravdu jsem si toho nadělila hodně, ale v každém jsme už minimálně za třetinou, u některých i za druhou třetinou, takže je brzo dokoukáme. Jde to z těžka, protože mezi to cpu ještě spoustu kratších anime a samozřejmě také mangu. Na něco takového se nesmí zapomenout. Poslední dobou každá manga, kterou začnu číst, pořád vychází a já tak musím stále čekat na nové díly. A umírat touhou, aby to šlo rychleji. Ale aspoň se mám na co těšit, já se ráda těším, i když jsem pak k nevydržení xD
To mi povídej, mě stačí ten týden před Vánoci a už bych tě nejradši zavřel do garáže a měl klid -_-"
Do garáže?
Jo, nebudu tě zavírat do sklepa, bys tam všechno snědla a neměli bychom nic na jídlo.
A ... ale ... Ne, nic nemám, máš naprostou pravdu. Už ti skončil Vinnetou?
Už dávno. Na další si budu muset počkat do dalšího roku.
Stejně nechápu, co tě na tom baví. Můj děda to taky pořád sledoval, dokázal u toho sedět věčnost.
Chceš tím naznačit, že jsem starej? Je to náhodou hodně zajímavé.
Oh, né. To určitě ne, jsi v nejlepších letech.
Nejsem o moc starší než ty.
Já vím, proto říkám, že jsi v nejlepších letech xD
 
↓ Vánoční svátky se pomalu blíží ke konci a stejně tak i tento rok!! ↓
 
Původně jsme z tohoto článku chtěli udělat takovej vánoční článek spolu s oslavením nového roku, ale nakonec to dopadlo takto. A bohužel s tím nic nenaděláme. Jako první bych chtěla oznámit Goshiho-sama narozeniny. Sice je to opožděně, měl narozky už na Štědrý den, popřála jsem už předtím, ale popřeju znovu, protože mě to baví. Navíc, Goshi-sama je vždycky pěknej mrzout, když se mu oslavou připomíná, že je zase o rok starší. Proto se o tom člověk nemůže před ním nikdy zmiňovat. Mám zakázané mu dokonce dělat i přáníčko!! TT3TT ... Aspoň, že dárek jsem mu mohla dát. A dort upéct. Byl výbornej, udělala jsem jeden slanej pro Goshiho-sama a jeden malej sladkej pro mně. Musím takovéto příležitosti přece využít, ne?? >/////////< ... Co by to bylo za oslavu, kdyby nebyl dort. U nás doma se udělala velká spousta cukroví a chlebíčků. Máme je i dneska na Silvestr, bez nich by to nebylo ono. Dám Vám sem i nějaké fotky naší Vánoční a novoroční žranice, protože se potřebuju pochlubit, jak nám to doma všechno hezky jde. Letos jsme pekly cukroví s mojí malou sestřičkou a samozřejmě i mamčina velká pomoc hrála důležitou roli. Nakonec se nám povedlo napéct asi osm druhů cukroví. Toho nejlepšího, nikdo nemá na naše cukroví, nyahahaha *^*
 
Ale nechme tohle chlubení bokem. Chtěla bych se Vás všech zeptat, co jste dostali na Vánoce?? Nebojte se, dám Vám jsem i fotku mých dárků, které jsem dostala, musím se pochlubit, jak jsem byla hodná! Nejvíce tam je knížek a počítačových her, které jsme dostali se sestřičkou napůl. Samozřejmě i nějaký kus oblečení. Teda, dostala jsem úplně cool modrej župan!! A ručník */////* ... Netrávím v koupelně moc času, ale tenhle župan teď nosím úplně všude po baráku. Taky jsem dostala dva hrnky, opravdu hustý. Asi budu muset začít pít čaj, abych je využila. A dostala jsem buchty, které jsem snědla hned, jak jsem je vybalila z balícího papíru. Všichni koukali, jako kdyby si mysleli, že si je schovám do hrobu nebo co. Goshi-sama dostal neuvěřitelnou spoustu sprchovým gelů a šampónů, takové ty dárkové balíčky za super cenu. Už vím, kam budu chodit, až mi dojde ten můj. Taky dostal ponožky a trenky, takové ty klasické dárky, když nevíte, co koupit. Aby tu nebylo tolik našeho chlubení, tak se prosím i Vy s ními podělte, co jste dostali. Třeba také dostanem inspiraci na příští Vánoce, určitě se to bude hodit i Vám o tom nepochybujte!
 
 
 ↓ Máme tu novínku, o které se musíme zmínit ... máme nového člena v Posádce!! ↓
 
Možná Vás to překvapí, ale už jsme za půlkou článku. Ještě je tu jedna věc, kterou bych chtěla probrat, a pak už se asi přesuneme na konec článku. Takže jsme tak ve třetí třetině. Spíše ve čtvrté čtvrtině. Tyhle počty mi nikdy moc nešly, tak doufám, že to nebude nikdo přepočítávat na slova. Právě teď tu je nějakých dvacet tisíc znaků, takže jsme v půlce povoleného rozsahu a ještě nekončíme. Snad se nám nepodaří ho zase přešvihnout, jako vždycky. Jak jsem se už zmínila, tohle bude asi poslední téma, které bysme tady chtěli tak nějak probrat. Možná se ještě něco najde, ale o tom opravdu pochybuji, přece jen moje paměť je na tom opravdu mizerně a už teď jsem zapomněla víc jak polovinu věcí, které jsem tu chtěla probrat. Alespoň, že ty základní jsme tu probrali díky úžasné paměti Goshiho-sama. Opravdu, nikdy jsem nepotkala člověka, co by si pamatoval víc jak on, pravděpodobně má v hlavě tajně zabudovanej google. Nebo tak něco, vůbec bych se tomu nedivila xD

Ale pojďme k tématu. Nedávno se k nám připojila nová členka naší Posádky s přezdívkou Victoria Autumn (doufám, že jsem to nepopletla). Bylo to tuším na Štědrý den, napsala nám komentář někdy kolem druhé nebo třetí ráno, takže jsem si toho všimla až když jsem ráno (nebo spíše k polední) probudila. Ale to nic nemění na tom, že se stává členkou naší Posádky, jelikož upsala svou duši našemu kapitánu, Goshimu-sama!! V prvé řadě bych jí tady chtěla mezi námi uvítat a zároveň také poprosit, aby nezapomínala, že jsme tady na blogu dva. Už se nám to párkrát stalo a není to nic neobvyklého, jen bych chtěla, aby nás lidé brali oba jako součást tohoto blogu a nezapomínali na Goshiho-sama (nebo na mě). I když se tu moc často neprojevuje, ve skutečnosti tu tráví mnohem více času než já. Proto, pokud nás máte zapsané v "SB" nebo v "Affs", či jak jinak to nazýváte (je to jen čistá reklama), tak tam prosím uvádějte nás oba. Je to hlavně kvůli tomu, že Goshi-sama má na tomto blogu taky svůj podíl a nechci, aby všechna sláva padla na mě. Možná Vám to tak nepříjde, ale Goshi-sama je mnohem radši středem pozornosti než já xD
 
Možná to vypadá, že je to mířené hlavně na našeho nového člena, ale také to připomíname i všem ostatním, kteří náš blog navštěvují! Jsme tu dva šílenci, kteří mají společné hobby - rozšiřovat psychickou újmu na zdraví. Né opravdu, nemyslím to ve zlém, jen si to prosím vemte k srdci. A když né k srdci, tak aspoň do hlavy. Ale vraťme se zpět k našemu novému členu. Její blog je tak trochu tajemný a řekla bych, že i negativně založený. Známe ji teprvé chvíli, takže toho moc nevíme, ale vypadá to, že prochází velmi těžkým obdobím života. Pokud někdo umí a může poradit, nebojte jít napsat komentář na její blog. My dva nejsme zrovna moc vhodní na takové věci.
To říkáš správně. Nemáme zrovna ty správné schopnosti pro tyhle situace.
Ty určitě ne, pane arogantní sadisto xD
Líbí se mi, jak vždycky dokážeš vystihnout moji osobu tak perfektně jen několika slovy.
Nyahaha, přece jen tě už nějakou dobu znám xD
Nemyslíš, že se navzájem známe až moc dobře?
Ne, je spousta věcí, co mi nechceš říct >3<
Nenafukuj ty tváře!!
Bofíííííí >////////< ... Omlouvám se, už to nikdy neudělám!!
Jen aby sis to pamatovala!
Neboj, jsou věci, které nikdy nezapomenu, ani kdybych chtěla.
Oh, opravdu? Jaké třeba? *super creepy face*
S největší pravděpodobností to nemá nic společného s tím, na co zrovna myslíš.
Škoda. Myslel jsem, že uslyším něco zajímavého. Teď už mě to opravdu nezajímá.
Z mého pohledu už bychom mohli pomalu končit, nemyslíš? Konečně jsme vyčerpali zásoby všeho, o čem jsme chtěli mluvit. Teda všeho, co sis zapamatoval, když jsem ti říkala seznam toho, co tu chci probrat xD
Byl to opravdu dlouhý seznam a já opravdu nemám žádný důvod si to pamatovat všechno.
...
Co se děje?
Nějak nechápu, jak tě ta holka mohla mít ráda. Chci říct, podívej se na sebe, uchýl na první pohled. Arogantní sadista, chladný přístup bez zájmu snad ke všemu kromě basketu a pomerančů ...
Jsem rád, že mě dokážeš tak krásně popsat. Závidíš, že jsem populárnější?
Hehe, divil by ses, jak moc jsem populární!!
Pravda. Divil x)
Snažíš se mě naštvat?! Daří se ti to!
Promiň, pozvu tě na večeři, chceš? Ať si zlepšíš náladu x)
Oh, najedou na mě nejsi naštvanej?
Už to docela přešlo. Ani tě dneska už nebudu nutit se učit.
Oh, tak to ti opravdu děkuju! Ty seš ochotnej pozvat mě na večeři?
Jsem. Víš, proč nikdo jiný není?
Proč?
Protože by ho to stálo celé jeho jmění. Když nemusíš platit, tak se vůbec nedržíš zpátky -_-"
Ty mi říkej o tom, že dokážu dobře vystihnout tvou osobu xD
Vidíš, zvládám to s přehledem také.
 
 
↓ Pokus o ukončení článku. Snad se povede! ↓
 
Myslím, že už by to stačilo. Nebo by jsme se tímhle tempem taky ke konci článku nikdy nemuseli dostat. Je pro nás hodně těžké s nějakým článek začít, udržet se tématu, ale nejhorší je nějaký článek rozumně ukončit. Pořád si říkám, jestli bychom neměli naše rozhovory z tohoto článku tak nějak vystřihnout (nebo aspoň promazat), ale na druhou stranu je tu chci nechat, abych si je pak později mohla přečíst, protože je opravdu nechci zapomenout. Když je na tom moje paměť tak špatně. Whah, o čem to tu zase začínám mluvit. Opravdu, poslední dobou je moje mluvení z cesty čím dál horší. Každopádně bychom Vám všem chtěli poděkovat za trpělivost a hlavně ochotu a chuť si tento článek přečíst!! Ještě jednou bychom se chtěli omluvit za neaktivitu.

A hlavně Vám všem popřát hezký zbytek zimního volna, veselý Silvestr a hlavně šťastný nový rok 2016!! Ať se Vám všechno pěkně daří. Nezapomínejte, "Jak na nový rok, tak po celý rok", a ať se Vám podaří dodržet a splnit si všechna Vaše předsevzetí!! */////*

Baka-chan a Goshi-sama!! Do nového roku vplouváme s naší úžasnou Posádkou!!
A nezapomínáme sebou brát i chyby.

Mohlo by se Vám líbit

2 komentáře

  1. 16. prosince 2015 v 11:44

    Co se týče budoucnosti blogu já jsem ted nemocná a zcela upřímně i když pořádáme harajuku výzvu raději vše odložím než ,abych vypadal na fotkách hrozně ,protože nemoc. Osobně ted blogu také moc času nevěnuji. Co se týče všeho kolem tak chápu a není se čemu divit. Nejvíce mě zaměstnávají asi ted Vánoce a to už dárky máme -.-

    OdpovědětVymazat
  2. 16. prosince 2015 v 17:58

    Já mám teda nejradši opravdový masivní závěje - ráda si v nich stavím iglú :D A design nech Halloweenskej, akorát hoď na ty dva v záhlaví Santovskou čepicu! XD A co se týče toho Detektiva Conana... hah, ne díky, už takhle se nedokážu dokopat ani k One Piece, bohužel :D
    Jinak, přeju vám oběma už teď předem příjemné prožití Vánočních svátků, a vstupte do nového roku pravou nohou! *hugs*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!