"Vánoce jsou čas, kdy se vám stýská po domově, dokonce i když jste doma."

Autor: || Zveřejněno: 15.12.15

Christmas is a time when you get homesick - even when you're home.
- Carole Nelson Douglas
 

Yohoho, Yarodomo!! 
 
Máme takový pocit, že by to zase chtělo nějaký ten článek, aby to tu jen tak nestálo. S velkou hrůzou jsme si totiž všimli, že poslední článek jsme tu dávali čtrnáctého listopadu!!. Ten měsíc jsme dohromady vydali jen ubohé tři články a za tento měsíc, který už se také blíží pomalým krokem ke konci, jsme vlastně nenapsali ještě ani jeden jediný článek TT^TT ... Když jsem na to tak koukala, tak jsem hned musela projevit svou nespokojenost Goshimu-sama, protože něco takového je neodpustitelného!! Opravdu jsem si nikdy nemyslela, že mě škola a práce zaměstná natolik, že bychom přestali dávat články na blog. To je jedna z těch věcí, na které nechci ani pomyslet. Musíme sem dát aspoň tento vykecávací a nezáživný článek, protože jinak by to tu stálo ještě o dost déle ... při nejlepším bychom se sem koukli přes prázdniny ... při nejhorším až po zkouškovém.

Podle mě to trochu přeháníš. Jednoduše není čas a s únavou se pojí také nechuť. Pořád je lepší sem nic nedávat, než sem dávat články s deseti odstavci o tom, jak se omlouváme a nic nestíháme ... jako to děláš normálně, nemyslíš?? x)
Eh-he ... he ... nerada to přiznávám, ale ... musím uznat, že máš pravdu ... Ale teď tu mám pár témat, které bych tu chtěla probrat a ani jedno z nich se netýká omluvy ... nebo aspoň né přímo xD
To hned zlepšuje náladu ... sem s nima x)

V tomhle článku bych chtěla tak nějak shrnout budoucnost tohoto blogu, jak to vypadá s naší aktivitou, podělit se o nějaké novinky z našeho "otaku života", které se týkají hlavně mangy a anime ... a v neposlední řadě také spoustu dalších kravin, které mě během psaní tohoto článku zaručeně napadnou a nebudu chtít příjít o možnost Vám tyto kraviny vnutit ke čtení. Přece jen, nebyl by to článek v našem stylu, kdyby se tu nevyskytly ve velké míře naše rozhovory a kecy všude okolo a mimo témata. Taky tu mám pár otázek na Vás, na které bysme rádi znali Vaše odpovědi. Poslední dobou mám neuvěřitelně mizernou paměť, a tak si musím před začátkem psaní každého článku pěkně sepsat všechny témata, která tu chcu nějako obkecat, protože Vás přece jen nemůžu o něco ošidit, ne?? xD
 
 ↓ Jak to vypadá naší aktivitou, budoucností blogu ... a Vánočními svátky. ↓
 
Když to vezmeme tak nějak po pořadě, jak jsem to předtím výjmenovala, tak jako první byla "budoucnost naše blogu". Doufám, že jsem nikoho tímto názvem tématu nevyděsila, protože to opravdu v plánu nebylo. Nemáme v plánu s blogem v nejbližší době skončit ani ho nějakým jiným způsobem rušit, to opravdu ne!! Jen Vám tu chci trochu nastínit, jak to jde s časem v našem životě a kolik ho zbývá na blog. Když to vezmu ze strany Goshiho-sama ... tak ten jednoduše není skoro vůbec doma a furt cestuje někde po světě (a mě nechce přibalit do kufru!! TT3TT). Tak nějak, někdy mu docela dost závidím, ale na druhou stranu ... domov je domov a já jsem ráda, že nikam jezdit nemusím. Největší problém je v tom, že i když má Goshi-sama třeba spoustu volného času (v rámci mezí), tak protože na tenhle blog píšeme v největší míře články společně a na anime koukáme opravdu jen společně, tak nějak ... není místo v časoprostoru, kdy bychom mohli něco psát.

Z mé strany je problém hlavně ve škole. Není to tak, že bych trávila hodiny nad učením, ale nikdy by mě nenapadlo, kolik úkolů člověk dostane na vysoké ... to je opravdu jedno z největších překvapení, které mě kdy v životě potakalo. Navíc ještě kvůli škole a práci dojíždím domů docela pozdě ... a určitě všichni znáte tu nechuť něco dělat, když příjdete pozdě domů. Radši se zabalím do deky s hromadou jídla a koukám na anime nebo čtu mangu či knížku. Nejhorší na tom všem je, že poslední dobou ani nemám moc času na jídlo!! To je něco, co se prostě musí co nejrychleji napravit!! Být bez jídla déle jak pět hodin je pro mě jak týden na sahaře bez vody TT^TT
Docela zajímavé přirovnání ... v tvém případě bys na sahaře nevydržela ani dvě minuty x)
Nevydržela bych nikde, kde bych se nemohla schovat před slunkem ani tisícinu vteřiny xD
Předpokládám, že za sud řízků by jsi to šla aspoň vyzkoušet, že?? x)
Oooooooooh */////////////* Tak to bych určitě šla *^*
Že mě to ani moc nepřekvapuje x)

Tak nějak jsem opravdu ráda, že se konečně blíží Vánoční prázdniny a zbývá už jen poslední týden. Tyhle poslední čtyři měsíce byly opravdu hodně náročné aspoň z mé strany a určitě si zasloužím odpočinek v podobě cukroví, kapra, řízků a pořádné porce spánku!! Víte, chtěla bych mít venku mnohem více sněhu. Kolik napadlo sněhu u Vás?? U nás tu opravdu není nic, než trochu námrazy na silnici. A to jsem chtěla tenhle víkend stavět sněhuláky a válet se ve sněhu ... doufám, že do Vánoc aspoň něco málo nasněží, protože jinak nevystrčím hlavu z domu. Opravdu, posledních pár let si přeju, aby k nám přišla pořádná "Ladovská" zima, nebylo by odškody mít tu zase dva metry sněhu, jak tomu bývalo před víc jak deseti lety TT3TT ... Řekněte, máte rádi, když je na Vánoce napadená pořádná vrstva sněhu?? Nebo jste radši, když není napadanej sníh a nemusíte se tak plahočit závějema sněhu?? Ještě jedna taková otázečka, kolik z Vás umí na Vánoce naladit pěknou vánoční atmosféru a náladu?? Goshi-sama to umí úplně skvěle, takovou úžasnou atmosféru neumí nikdo jinej. Hlavě kvůli tomu, že v tomto zimním období přes Vánoce se nekupuje nic jiného, než celé bedny pomerančů a celej dům pak pěkně vánočně voní xD
Co, chceš mi odebrat moji jedinou radost z těchto zimních svátků?? x)
Samozřejmě, že ne ... aspoň vím, co takovýmu milovníku pomerančů jako jsi ty pořídit pod stromeček xD
Snad mi tam nechceš hodit bedýnku pomerančů?? Začínám se pomalu i těšit x)
Ne, ale seš docela blízko xD
Tak nějak jsi teď splnila moje očekávání a zkazila nadšení x)
Vidíš, umí dvě věci naráz xD
Mám ti to započítat jako talent?? x)
To se ani nemusí započítávat, to je samozřejmost!! xD

Ale abych se vrátila zpět k tématu. Přes Vánoční svátky bychom to tu chtěli nějak dát do kupy. Nejsem si jistá, jestli změním kabátek, protože tenhle se mi opravdu moc líbí ... pravděpodobně ho jen trochu upravím, aby ladil s mojí zimní náladou. Když sem nechodíme každý den, tak je takový ještě hodně neokoukaný. Na druhou stranu bych mohla vytvořit nějaký zimní a tenhle schovat na Dušičky a Halloween na příští rok. To je zase jedna z dalších možností, uvidíme, co si myslíte Vy? Jinak, Goshi-sama pomalu pracuje na pár článcích s anime a já jsem v poslední době přečetla pár zajímavých mang, takže určitě nějaké články s tímto očekávajte! Samozřejmě musíme udělat také jedno velké maratóní kolo přes celou naší Posádku!! Opravdu jsme teď poslední dobou na všechno pěkně kašlali, sice jsem blogy pravidelně navštěvovali, ale nezbyl čas a síla na psaní komentářů TT/////TT. Spousta blogů také přešla do spacího režimu kvůli škole, což je opravdu pochopitelné. A i my jsme se uchýlili k tomuto "blogovému" zimnímu spánku.
Kamaru, nemůžu si pomoct, ale poslední dobou jen sršíš samým přirovnáním x)
Ah, to se ti jen zdá ... zkouším svou kreativitu xD ... Ať je to, co chce xD
No, hlavně, že se ti to daří x)

Tímto bych teda chtěla ukončit tohle povídání o "budoucnosti blogu". Vím, že jsme do toho ještě zatáhli Vánoce a prázdniny, ale ono to vlastně všechno jde ruku v ruce. Doufám, že jsem tu probrala všechno, co jsem chtěla. To nejhlavnější z toho všeho byla vlastně omluva naší neaktivity ... nebo možná jen výmluvy. Ale všechny bychom Vás chtěli ujistit, že tento blog určitě nekončí a bude ještě hezkou řadu let pokračovat!! To mu věřte, jen musíme překonat tohle období plné práce a školy. Ale myslím si, že každý blog jedním takovým obdobím prošel a pak se zase postavil pěkně na nohy. Takže se není čeho bát!! No, a tímhle ukončuju debatu o aktivitě a budoucnosti blogu a přejdeme na mnohem zajímavější témata ze pohledu nás Otaku.
 
 
↓ Novinky z našeho "Otaku života" xD ↓
 
Určitě už o něm slyšela velká spousta z Vás. Úžasné anime, které na sebe strhlo pozornost milióny (nejen) otaku svým humorem, příběhem, postavami a úžasnými bitvami!! Ano, mluvím o tom novém anime, jehož manga patří sice ke starším, ale nejvíc pozornosti na sebe strhlo právě kvůli vytvoření anime, které je naprosto úžasné a chytlo si hned několik miliónů diváků. One Punch Man, nebo také One-punch Man, je letos opravdu nejlepším anime, které začalo vycházet. Je pravda, že začala vycházet druhá řada Haikyuu!!, což je jedna z neskutečně úžasných zpráv, ale z mého pohledu tenhle fakt anime One-punch Man překonalo xD Kolik z Vás kouká na tohle anime s trefným názvem One-punch Man?? Kolik z Vás si ho oblíbilo stejně jako my?? xD Pokud právě teď hledáte nějaké anime, které by Vás pobavilo a zároveň i ohromilo, tak tohle je rozhodně to pravé pro Vás!! xD Nechci tu znít, jako kdybych přeháněla, ale tohle anime je opravdu legendární a zaslouží si tu aspoň malou zmíňku xD

Ale nechci tu celou dobu mluvit jen o tomhle anime. Musím říct, že je tu více zajímavých anime, patři mezi ně hlavně již zmiňovaná druhá serie sportovního anime Haikyuu!!, také druhá serie Owari no Seraph, K, Noragami a mnoho dalších. Nemá cenu se tu o všech rozepisovat, protože už nějakou dobu vychazí a spousta z nich už dokonce pomalu dobíhá ke konci. Letos nám vychází opravdu velká dávka úžasných anime. Chtěla jsem tu hlavně upozornit na One-punch Man, protože tohle anime mě zaujalo natolik, že jsem se prostě musela vrhnout i na mangu xD Normálně to moc často nedělám, ale některá anime mě prostě nutí, abych si opravdu šla tu mangu vyhledat a pěkně si ji přečetla xD Co jsem slyšela, tak tohle anime je vlastně něco jako "parodie na anime" nebo možná spíše na neuvěřitelně silné postavy, které dokáží porazit cokoliv bez výjimky a ani se u toho nezapotí xD Na první pohled mě to tak opravdu nepřišlo, v mých očích je to spíše vtipné anime s úžasnými zápasy a cool postavama *///////* ... Nikdy jsem se do ničeho nekoukala moc "hluboko" a nestudovala samotný smysl či podstatu, ale i tak mě třeba tahle myšelnka docela zaujala, a když o tom teď tak přemýšlím, tak to anime docela i vystihuje xD

Dneska jsme s Goshim-sama dokoukali anime Nanatsu no Taizai neboli "Sedm smrtelných hříchů" a musím říct, tohle anime rozhodně nemá chybu. Najdete v něm úplně všechno: humor, akci, souboje, nadpřirozeno, magii a nevím co ještě. Opravdu, tohle anime je vážné cool a nemůžu se dočkat, až k němu výjde druhá serie. Skončilo totiž otevřeným koncem, tak jsem hned začala hledat zmíňky o druhé serii a ona se doopravdy nějaká chystá na příští rok, ještě nevím kdy přesně, ale už teď se nemůžu dočkat xD Poslední dobou také pořád koukáme na anime Meitantei Conan (Detektiv Conan), kdo tohle anime nezná, tak je to vlastně jedno z nejdelších anime, které svou délku přesahuje dokonce i One Piece, jestli se nepletu. Tohle anime o mladém detektivovi, který dokáže vyřešit jakýkoli případ je hodně oblíbené a ... jelikož jde o detektivní práci, tak je to jedno z mých nejoblíbenějších anime!! *//////* Začali jsme také koukat na anime Yu Yu Hakusho, ale jsme teprve na samém začátku, i přesto se mi tohle anime ale nesmírně zamlouvá a taky ho doporučuju ... na dlouhé zimní večery určitě!! xD To jsou takové hlavní anime, které teď sledujeme ze všeho nejvíce ... jsou tu také i další ... mnohem více anime, které máme rozkoukané, ale na tyhle koukáme tak nějak pravidelně xD

Z pohledu mangy ... nemáte ponětí, kolik yaoi mangy jsem přečetla *//////////* Je tu pár, které sem opravdu musím dát, protože opravdu stojí za to!! Nejvíc jsem teď asi závislá na jedné ... né přímo manze, je to manhwa, ale stejně je to shounen ai ... jmenuje se 19 Days, naprosto boží, vtipná a cool manhwa, která opravdu stojí za přečtení. Jediné, co mi vadí je fakt, že to vychází jednou týdně TT//////TT ... Také jsem nedávno četla ještě jednu takovou zajímavou yaoi mangu, které opravdu stojí za zmínku. Jmenuje se Yubisaki no Koi, je to manga o detektivovi s napřirozenou silou a jeho asistentovi, opravdu cool manga, která rozhodně stojí za přečtení *//////* Takže rozhodně doporučuju!! Když to vezmem i z jiné, ne-yaoistické stránky, tak jsem v poslední době četla mangu One-puch Man, Nanatsu no Taizai, Houou Gakuen Misoragumi, Black Clover, Boku no Hero Academia a další ... určitě je sem všechny dám, jsou to opravdu dobré mangy, vtipné, akční a občas i napínavé ... určitě Vám je všechny doporočuju, hlavně na dlouhé zimní večery!! *3*
Jsi se teda pořádně rozpovídala x)
Však, musím přece oznámit nějaké tipy ... co kdyby někdo neměl co číst?!! xD
Nemyslím si, že takový případ může vůbec někdy nastat x)
Nikdy neříkej nikdy, stát se může cokoliv. Na něco takovýho bys neměl zapomínat xD
Neboj se, obzvláště tu druhou část si beru velmi k srdci.
Eh, nemusíš koukat tak děsivě ... radši nechci vědět, na co myslíš >_<
To buď radši ráda, že to nevíš! *creepy smile*
Věř mi, jsem ráda víc, než kdokoliv jinej xD

Už tenhle článek píšeme nějakou dobu, ale pořád mi přijde, že jsme toho zatím napsali docela málo. Naši bystří čtenáři si začali všímat, že začínáme psát čím dál kratší články, tak bychom měli tenhle udělat super dlouhej, aby jste měli co číst a co komentovat xD Proto se sem snažíme naházet taky pár otázek pro ty z Vás, kteří by nedokázali vymyslet žádný komentář xD Což mi připomíná, chtěla jsem se zeptat, jaká anime teď sledujete, popřípadě jaké mangy právě čtete?? Sice tu toho na seznamu máme dost, ale přece jen neuškodí zjišťovat další novinky a seznam pomalu doplňovat xD
Podle mého názoru máme ten seznam dlouhý opravdu dost a nemyslím si, že je potřeba na něj něco přidávat x)
Náhodou, docela mě děsí, jak rychle to z něj všechno mizí ... nutí mě to se bát, že za chvílu nebudem mít co sledovat TT3TT
Zase si nemyslím, že je něco takového vůbec možné x)
Booo, to je tvůj názor >3<
Víš, že když takhle nafukuješ tváře, tak je to opravdu nebezpečný?? x)
Nebezpečný?? Proč?? xD
Nevíš, kdo po tobě může skočit, když vypadáš tak roztomile ... *creepy face*
Eh .. he ... TT////TT Začínáš mě opravdu děsit!! ... A já nejsem roztomilá!!! >//////<
Věř mi, červanání tomu opravdu nepomáhá x)
Přestaň si ze mě dělat srandu!! >3<
Když mě to tak strašně baví x)
 
 
↓ Poslední shrnutí celého článku!! xD ↓
 
Myslím, že jsme teď tak nějak naprosto dokonale shrnuli všechno, co jsme tu chtěli říct xD Jak už jsem říkala, tak tento týden končí škola a začínají Vánoční prázdniny, takže bychom se chtěli trochu více věnovat blogu (popravdě, hlavně anime a manze xD) a pořádně taky oběhnout celou naši Posádku. Bohužel vůbec nemáme přehled, kde probíhalo nějaké třídění či něco podobného, takže to musíme pořádně zkontrolovat, abychom o nějaké členy naší úžasné Posádky nepřišli TT3TT ... Určitě počítejte s návalem článků s anime a mangou, protože toho tu máme opravdu hodně ... navíc pořád sledujeme dál a dál, takže se to stále množí xD A ještě ... vím, že to pořád opakuju, ale musíme pohnout s aktualizací naších starších článků, protože to jde také hodně pomalu a s tím se musí něco udělat!!! xD

Chtěli jsme tenhle článek udělat delší, tak jako vždycky děláme všechny naše vykecávací články, ale nakonec to stejně zůstalo tady u toho krátkého ... nesmyslného článku xD Aspoň tu je nějaký článek a není to tu tak prázdné, jako to bylo do teď ... ono to nevypadá hezky, když máte na úvodní stránce poslední článek ze začátku Listopadu TT3TT ... Pravděpodobně brzo udělame další vykecávací článek, protože tenhle je tak trochu psaný narychlo a spoustu věcí jsme během jeho psaní zapomněli xD Na druhou, buďte rádi, bude tu aspoň víc kratších článků ... ono to možná nakonec bude i lepší, budem pak mít na kontě více článků, i když budou super krátký, jako je třeba tenhle xD
Když to podáš takhle, tak s tebou souhlasím, víc kratších článků je lepších jako jeden super dlouhý x)
Ale to bychom potom nebyli my, kdybysme nepsali super-dlouhatánské články xD
... Je pravda, že už se to za těch pár let stalo takovou "zažitou věcí" x)
Přesně tak, přesně tak!! xD
Pořád si ale myslím, že-
Booooooo, to je jedno, prostě budeme psát tak, jak jsme psali do teď a nebudem to nijak měnit!! xD
Však já nic neříkám, nemusíš se hned čertit x)
Já se nečertím >3<
Říkáš ty x)

No, myslím, že tímto bychom mohli tento článek pěkně ukončit. Ještě se omlouváme za naši neaktivitu a nebojte se odpovědět na naše otázky, moc rádi si Vaše kometáře přečteme a aspoň nám to tak nějak zvedne motivaci k tomu, začít tu něco dělat xD Musím říct, že s příchodem zimy na nás vždycky dopadne super lenivé období a mám kolikrát problém ráno vylézt z postele ... o víkendech jsem kolikrát zalezlá v posteli celej den, ale když ono je ráno ve vyhřáté posteli nejlíp *////////* ... Pro teď se s Vámi teda loučíme a zase v dalším článku!!! */////////*

Baka-chan a Goshi-sama ... pomalu přechází do zimního spánku!!
Ale i v zimním období jsou chyby pěkně aktivní, tak na ně dávejte pozor!

Mohlo by se Vám líbit

2 komentáře

  1. 16. prosince 2015 v 11:44
    Co se týče budoucnosti blogu já jsem ted nemocná a zcela upřímně i když pořádáme harajuku výzvu raději vše odložím než ,abych vypadal na fotkách hrozně ,protože nemoc. Osobně ted blogu také moc času nevěnuji. Co se týče všeho kolem tak chápu a není se čemu divit. Nejvíce mě zaměstnávají asi ted Vánoce a to už dárky máme -.-

    OdpovědětVymazat
  2. 16. prosince 2015 v 17:58
    Já mám teda nejradši opravdový masivní závěje - ráda si v nich stavím iglú :D A design nech Halloweenskej, akorát hoď na ty dva v záhlaví Santovskou čepicu! XD A co se týče toho Detektiva Conana... hah, ne díky, už takhle se nedokážu dokopat ani k One Piece, bohužel :D
    Jinak, přeju vám oběma už teď předem příjemné prožití Vánočních svátků, a vstupte do nového roku pravou nohou! *hugs*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvou odezvu!!