"Přítel je někdo, kdo zná píseň ve tvém srdci a dokáže ti ji zazpívat zpět, když zapomeneš její slova."

Autor: || Zveřejněno: 5.10.15

“A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.” 
- Shania Twain
 

Yohoho, Yarodomo!!

Jak se máte? Co škola či práce? A jak se Vám líbí tohle mrazivé počasí, které sem z ničeho nic přišlo? Tak, tady máte denní dávku otázek, aby jste měli na co psát komentáře. A teď už se vrátíme k našemu vykecávacímu článku tak, jako vždycky xD Nebudete tomu věřit, ale právě mě napadl nějaký tajemný zlý virus a musím vylehávat v posteli, abych se na příští týden pořádně uzdravila TT3TT ... Opravdu, strašně mě štve, když onemocním zrovna na víkend, prostě být nemocný o volnu je na nic xD Ale na druhou stranu jste pořád doma, takže můžete jíst a sledovat anime od rána do večera ... a ani bolest hlavy či celého těla mě v tom nezabrání!! xD

Ty se jednou zničíš, víš o tom?? x) Ale stejně mi nejde do hlavy, jak takové "chytré" stvoření jako ty dokázalo onemocnět x)
To je talent!! Všechno je to o načasovaní a správném výběru oblečení!! xD
Jo, takže jsi nemocná kvůli tomu, že ven do takové zimy chodíš skoro nahá, nemám pravdu?? x)
Když to řekneš takhle, tak to zní špatně TT3TT
... Máš pravdu, nezní to tak šalantně, jak jsi to řekla ty x)
Nevím, co to znamená, ale budu to brát jako lichotku xD
Ber to jak chceš, hlavně se co nejdříve uzdrav!! x)
Stejně to není fér, určitě jsi tu nemoc na mě hodil ty!! xD
Nesváděj svoje chyby na ostatní x)

Jako vždy máme v plánu se trochu více rozepsat, což znamená, že vše najdete v "Celém článku".
 
↓ Podzimní anime, aneb co začalo nebo začne vycházet za anime, jenž máme v plánu sledovat ↓
 
No, ale vraťme se zpět k nějakému zajmavějšímu a zábavnějšímu tématu. Chtěla bych se tu zmínit o pár anime, které teď na podzim začnou nebo už začaly vycházet. Omlouvám se, že dávám takové oznámení až tak pozdě, ale jeden nikdy neví, co se může najít nového xD Jako první bych se tu chtěla zmínit o mém ... už hodně dlouho očekávaném anime Haikyuu!!, přesněji teda jeho druhá serie, která už začala vycházet a začíná naprosto božsky!! Jsem tak moc ráda, že se tohle anime vrátilo s druhou sérii a že si ji můžu doma v klidu pěkně zkouknout!! *///////* ... Další anime v řadě druhých serií je známé anime K, které dostalo novou serii, jenž navazuje na film, K: Return of Kings. Mimo jiné je tu také druhá serie k upířímu anime Owari no Seraph, které se také stalo oblíbeným, Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen. A také nesmím zapomenout na druhou serii anime Noragami, které si dokázalo získat srdce mnohých dívaků, Noragami Aragoto.
 
Dalším důležitým anime v řadě už několikáté monogatari serie je Owarimonogatari, které má zanimovat některé kapitoly první a druhé novely. Také nové anime One Punch Man vypadá opravdu dobře!! :3 Musím přiznat, že na tohle se chci určitě podívat, doporučila mi ho jedna kamarádka a já ji nechci zklamat xD Pak je tu jedna serie k známému anime Shingeki no Kyojin, tentokrát ale menší parodie na postavy, které v tomto novém chibi-anime chodí do školy, Shingeki! Kyojin Chuugakkou. Je tu i jedno záhadné a detektivní anime, na které se opravdu těším s názvem Subete ga F ni Naru: The Perfect Insider *///////* ... Někoho třeba zaujala druhá serie Diabolik Lovers, která vychází v kratších dílech. A spousta dalších zajímavých anime, které se chystají. Musím říct, že tento podzim je plný úžasných anime a já nebudu mít vůbec čas, se na všechny dívat TT3TT

Když se pak podíváme na filmy, tak tu máme film k anime Durarara!!x2 s názvem Durarara!!x2 Ten: Onoroke Chakapoko, na který se těším a nesmím zapomenout na film ke slavnému plaveckému anime Free! s názvem High☆Speed!: Free! Starting Days, na který se těší opravdu hodně fanoušků xD Co se týče OVáček a speciálů, tak těch je tu také několik, vyjde například OVA k anime Haikyuu!!, Kuroko no Baske, Fate/stay night, Kamisama Hajimemashita, Shokugeki no Souma, Owari no Seraph, One Punch Man, Tokyo Ghoul, Strike the Blood nebo třeba také Noragami. Vychází opravdu hodně zajímavých jak anime, tak filmů či OVAček a speciálů, na které se vyplatí si počkat *///////* ... A já si opravdu ráda počkám a kdo ví, ktřeba mezi anime najdete i něco mnohem zábavnějšího než ty anime, které jsem Vám tu vypsala xD ... Tohle jsou jen ty anime, které budu sledovat já, Vy se určitě můžete podívat na jakákoliv další anime, musím podotknout, že se chystá i několik zajímavých háremovek jako třeba Dance with Devils nebo Star Mu xD Opravdu, letošní podzim se z hlediska anime vydařil */////*
 

Doufám, že jsem třeba některým trochu pomohla při výběru nových anime, na která by se měli určitě podívat!! xD Tímhle Vám sem taky dávám seznam anime, které se na našem blogu teď budou nejčastěji vyskytovat a na které, po jejich dokončení, udělá Goshi-sama článek */////* Opravdu, není to tak, že bych Vás nutila se na všechna tahle anime divat, to doopravdy ne, jen jsem Vám tu chtěla udělat takový malý náhled na nová anime, jenž vychází či se teprvé chystají objevit na televizních obrazovkách v Japonsku TT3TT ... Whaaa, jak já jim závidím TT^TT, chtěla bych taky tuhle jednu japonskou televizi doma, abych se mohla koukat na anime. To by bylo opravdu úžasné, mnohem lepší než ty divné americké seriály, které tam teď dávají místo většiny kreslených animáků TT3TT

Řekl bych, že jsi je spíš všechny pěkně zmátla a nikdo teď neví, co se vlastně děje x)
To je jen tvůj osobní názor ... nebo druhá možnost xD Podle mě jsem to vysvětlila opravdu dobře xD
To si zase myslíš jen ty x) Každopádně, zapomněla jsi na jedno opravdu dobré anime, nemyslíš?? x)
... Jaké?? xD
Kindaichi ... tvoje oblíbené detektivní anime x)
... !!! ... Whaaa!! ... To je pravda!! Na to jsem úplně zapomněla, začne vycházet nová řada, na kterou se určitě musíme podívat!! >//////<
Nevadí, od čeho máš mě, abych ti to připomněl x)
Jsi nejlepší, málem jsem na to opravdu zapomněla TT3TT Bude vycházet druhá řada detektivního anime Kindaichi Shounen no Jikenbo Returns */////*
Tohle od tebe opravdu rád slyším x)
A ještě jsem si vzpomněla, že bude vycházet jedna nová serie k anime Black Jack, bude se jmenovat Young Black Jack a bude vlastně o minulosti Jacka a jak se stal známým *//////* Nyaaaah, na tohle se taky těším ... opravdu, zapomínám na podstatné věci TT3TT ... Gomen, Yarodomo, ale moje paměť už neslouží tak, jako ... vlastně nikdy nesloužila xD
Snad už jsi na nic dalšího nezapomněla nebo aspoň já si nevybavuji nic dalšího nebo zajímavého x)
 
 ↓ Jak jsme na tom s aktualizací, o které tu pořád mluvíme xD ↓
 
Když už jsme u té paměti, tak jsem si vzpomněla, že jsem Vám chtěla také něco malého oznámit. Už několikrát jsem se zmiňovala o tom, že opravujeme a aktualizujeme starší články, abychom tak nahradili nefungující odkazy či videa. Jen jsem Vám chtěla říct, že už za sebou máme pomalu články z roku 2012 a před sebou už jen další tři roky xD Brzy budeme mít celou aktualizaci dokončenou a zase nějakou dobu nebudeme muset nic dělat. V té době by se také mohla trochu zvýšit aktivita, protože to tu opravdu hodně stojí a to se mi vůbec nelíbí TT3TT Budeme se snažit dodělat tuhle naši malou aktualizaci opravdu co nejrychleji (přece jen už se pěkně dlouhou dobu táhne TT3TT), protože rozhodně není dobré, když se věnujeme starým, zaprášeným článkům a nevytváříme žádné nové.

Zároveň s aktualizací také provádím takovou menší zálohu xD Rozhodla jsem se, že v případě zrušení našeho blogu kvůli ... různým věcem (od odkazů k anime až po zveřejňování yaoi xD) ... by to pro mě byla opravdu velká škoda, kdyby všechny naše články prostě jen tak zmizely. Poslední dobou jsou naše články čím dál více osobní a plné zajímavých hlášek a vzpomínek a já o všechny tyhle věci nechci příjít jen kvůli nějakým lidem, kteří se rozhodou smazat náš blog. Už jsem se setkala s několika blogery, kteří s blogováním přestali hlavně kvůli tomuto problému, a kdyby se něco takového mělo stát nám a my bychom potom třeba už ani nepokračovali v blogování, tak budu opravdu ráda za to, že mám tuhle zálohu článků a občas si můžu nějaké pročíst a zasmát se xD Pravděpodobně Vám to přijde jako blbost, ale pro mě naše články a Vaše komentáře mají opravdu velkou cenu, jsou to věci, o které nechci přijít xD Proto dělám zároveň s aktualizací článků také jejich zálohu ... to je další z důvodů, proč to trvá tak dlouho TT3TT

Chtělo by to vymyslet na takové věci nějaký stroj, který by pracoval za mě xD Škoda, že nejsem žádný super-chytrý vynálezce xD Ale jednoho dne se ze mě stane světoznámý detektiv, který na všechno příjde a nikdo ho nedokáže přelstít, nyahahaha xD Jednou určitě, možná ne dnes, možná né v tomto životě, ale jednou to příjde xD Tak nějak se vzdaluju od tématu xD Každopádně, doufám, že nám teda tuhle déle trvající neaktivitu aspoň trochu odpustíte, když Vám tu hodíme na zlatém podnosu opravené články s fungujícími odkazy na anime a mangy xD Je pravda, že tohle z největší části děláme hlavně pro nás, abychom v budoucnu nemuseli hledat odkazy na anime, na která bychom se chtěli podívat znovu, ale samozřejmě to děláme taky pro Vás pro ty, kteří nechtějí hledat odkazy xD Nemáme tu sice moc široký výběr anime a mang, ale věřím, že se to v budoucnu bude pomalu měnit xD
 
 
↓ Náš velmi dlouhý pokus o ukončení článku xD ↓
 
Tohle bude pro teď asi všechno, co bych Vám tu chtěla říct. Měla jsem toho na seznamu mnohem více, ale to já bych se pak pořád dokola opakovala ... a Vás by to určitě přestalo úplně bavit. Přece jen, dlouhé články plné zvláštních keců a informací nejsou zrovna záživné a oblíbené xD Teď jsem si tak všimla tématu týdne. Normálně se na tuhle věc nedívám, ale teď mě to tak nějak padlo do oka a říkám si, že vlastně ani nevím, co bych dělala, kdybych byla milionářem xD Pravděpodobně bych se potom topila v jídle, koupila si všechny možné mangy, anime, knížky ... a zbytek by šel nějak mezi moje přátelé a rodinu xD Opravdu, zajímalo by mě, co dělají takoví lidé, kteří mají miliony. Je pravda, že se mají líp, ale na druhou stranu, když neví co s penězma, tak pak dělají akorát kraviny xD

Řeknu Vám, já jsem taková chudá kostelní myš xD Sice na tom nejsme tak špatně, abych neměla střechu nad hlavou, ale žádná sláva to taky není xD
To si tady teď budeš stěžovat na své finanční nedostatky?? x) Stejně za to můžeš ty, když všechny peníze projíš x)
Whaa, člověk ale musí jíst, to by pak nežil >3<
Né v takové míře, jako ty x)
Hlavně, že ty utrácíš za blbosti, které ani nepotřebuješ a po dvou dnech vyhodíš!! xD
Všechno se musí vyzkoušet, a když máš prostředky x)
Chápu, jsem v pohodě, dokud mě necháš u tebe zabijet čas, abych nemusela být doma xD Přece jen je to tu lepší, s velikou televizí a počítačem xD
Co já bych pro tebe neudělal x)
Oh, to zní mnohem lépe než "Snad si nemyslíš, že to budu dělat já!!" přístup xD
Jsou určité meze, které bys neměla překračovat x) Obzvláště, pokud jde o vyžírky jako ty x)
Haha, však máme jistou domluvu xD Střecha nad hlavou a jídlo za domácí práce xD
Možná bych k tomu mohl přidat ještě něco navíc ... abych si zpříjemníl večery *creepy face*
Nevím co, ale jestli to je půlnoční svačinka, tak jsem pro!! *//////*
No, v jistým slova smyslu to tak můžeš nazvat x)
Yeaaaaah!! *///////*
Ať žijí dvojsmysly x)

Radši se pojďme vrátit zpět k našemu pokusu o ukončení tohoto článku. Protože čas nám ubíhá a ráno se brzo vstává, tak už se pomalu těším, až si zalezu do postele a vyspím se *^* ... Omlouvám se všem, kteří čtením tohoto článku utrpěli jakoukoliv psychickou či fyzickou újmu na zdraví, ale ... byli jste varování, co je toto za blog a co od něj čekat xD Také se chci omluvit za naši neaktivitu, ale teď je to tu takové hodně ... hektické a člověk neví, kam dřív skočit xD

Doufám, že se to v brzké době zlepší, ale radši nebudeme nic slibovat nebo bysme Vám ještě dělali nějaké zbytečné naděje xD Teď už to tu doopravdy ukončíme ... a budeme se na Vás těšit zase v dalším článku, Yarodomo!! o(≧ω≦)o

Baka-chan a Goshi-sama ... na vlnách anime!! xD

Mohlo by se Vám líbit

Žádné komentáře

Děkujeme za tvou odezvu!!